Gå til innhold

Til dere jenter som ikke barberer hårene i rumpa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vasker dere rumpa etter dere har bæsjet? Eller venter dere til å vaske dere før dusj, slik som menn gjør?

Anonymkode: afe63...9fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye hår tror du vi har der? Det er ikke en hel skog liksom

Anonymkode: d4025...5bb

• Liker 27
Skrevet

Enda en tråd om dette?! Gå og legg deg. 

Anonymkode: c18b6...659

• Liker 8
Skrevet

Jeg desinfiserer rumpa mi med antibac hver gang jeg har bæsjet. Pusser godt rundt anus med en vaskeserviett. Vasker også litt inni anus, bare for sikekrhetskyld. :) Viktig å være gulle ren vettu. :)

Anonymkode: 9fe57...569

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Man vasker vel rumpa med en gang etter å ha vært på do uansett om man har hår der eller ikke? Det gjør i hvert fall jeg som ikke har hår, og kjæresten min som har hår. 

Anonymkode: 4adc2...944

• Liker 1
Skrevet

Har aldri vært borti et forum med brukere som er SÅ opptatt av andres underlivshår og vasking. 

Anonymkode: cd0f3...98e

• Liker 32
Skrevet

Jeg setter meg i en bøtte med sterkt klorvann i en times tid etter at jeg har vært på do.

Herregud, hvorfor er folk så jævla interessert i andres do-vaner? 

Anonymkode: bfaa9...1d6

• Liker 24
Skrevet

Nei, jeg vasker ikke rumpa etter hvert toalett-besøk. 

Jeg har heller ikke synlig hårvekst der, og føler meg ren nok med å tørke meg normalt. 

Vi kvinner er ikke porselensdukker, men mennesker. Mennesker tisser, promper, blør, snørrer og bæsjer. Alt er ikke alltid like elegant og smakfullt. 

Anonymkode: cd457...a75

• Liker 22
Skrevet

Kunne aldri tenkt meg å slikke et hårete rumpehull. Den ideelle kvinnen er hårløs.

Anonymkode: 7386e...9d1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kanskje ikke en hel skog, men jeg har ihvertfall ganske tett buskvekst. 

Anonymkode: 1490d...fb5

• Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Herregud, hvorfor er folk så jævla interessert i andres do-vaner? 

Anonymkode: bfaa9...1d6

Det går i samme kategori som om man måtte ha lange negler 🤦🏼‍♀️
«Hvordan går du på do?» 🤨 «Hvordan tørker du deg?» 🤨🤨

Hva har folk med det å gjøre? Man «tør» jo knapt snakke med fremmede folk ute, men når det gjelder akkurat dét der er det ofte ingen filter <_< 

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Man vasker vel rumpa med en gang etter å ha vært på do uansett om man har hår der eller ikke? 

Anonymkode: 4adc2...944

Hvordan gjør du det om du er ute et sted? C2758339-CAFD-4E7F-932F-4CC3645A5520.gif.139e0e4703e1a821822a407689a4117e.gif Slenger stumpen opp i vaskeservanten og vasker? 

Med mindre jeg har tilgang på dusj, så er det bare toalettpapir jeg bruker :sleep:

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, jeg vasker ikke rumpa etter hvert toalett-besøk. 

Jeg har heller ikke synlig hårvekst der, og føler meg ren nok med å tørke meg normalt. 

Vi kvinner er ikke porselensdukker, men mennesker. Mennesker tisser, promper, blør, snørrer og bæsjer. Alt er ikke alltid like elegant og smakfullt. 

Anonymkode: cd457...a75

Skjerp deg. Det der trenger ingen å vite.

Anonymkode: e8cae...e61

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kunne aldri tenkt meg å slikke et hårete rumpehull. Den ideelle kvinnen er hårløs.

Det ekleste på mannekroppen er rumpa deres. 

Anonymkode: f1d6e...6d9

• Liker 7
Skrevet

Å tørke seg i rumpa er ikke hygienisk, men mindre man bruker vann. Tørt papir smører jo bæsjen bare utover rumpen. Og det et strengt tatt ikke nødvendig å tørke seg. Bæsjen kommer ut av et hull som vanligvis er «tilfellet» av rumpeballene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Rumpehullets funksjon er ikke å bli slikket. Tro det eller ei, men vi bruker faktisk rumpehullet primært til andre ting. At du tenker på å slikke det, er nok heller det som er ekkelt, tenker jeg. 

Anonymkode: f2cc9...d29

• Liker 29
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Vasker dere rumpa etter dere har bæsjet? Eller venter dere til å vaske dere før dusj, slik som menn gjør?

Jeg barberer ikke noe som helst i underlivet, da det bare skaper trøbbel.

Nei jeg vasker ikke rumpa etter jeg har bæsjet. Først av alt så synes jeg ikke det er nødvendig. Og om man er på jobb, kjøpesenter ol. kan man ikke akkurat spasere ut til vasken med buska og trusa nede og begynne å vaske seg 😂 blotting er ikke lov.

Men hvorfor er det nødvendig å vakse seg? For du mener bæsj henger seg fast i hårene. Om man har normal bæsj, så skal den ikke henge fast i annet enn seg selv. Litt myg/seig, men ikke såpass bløt at den ligger igjen i sprekken. Dog om veldig bløt avføring skjer, og noe skulle henge seg fast i noen hår som man ikke får tørket bort, hva så? Det er ikke som om folk skal ha nesen opp i rumpa på meg og se mellom skinkene. Det holder å vaske seg når man tar seg en dusj etter jobb. 

Anonymkode: 8ee31...e60

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Venter 

Anonymkode: 683d4...1f0

Skrevet

Bruker papir fukter det med vann om det er vask inn på doen, ellers er det grundig tørk og dusj når man kommer hjem. Ekleste er de kulturene som tørker seg med hende for så å ta på dørhåndtaket, før de vasker seg ute i fellesområdet. 

Anonymkode: 683d4...1f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Kvinner kan da ha en del hår i stumpen. Hva er galt med det?

Anonymkode: 78524...f50

• Liker 10
Gjest Anonym373
Skrevet

Så lenge man dusjer før man blir tatt  doggystyl.. så ser jeg ikke problemet med litt avføring i skogen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...