Gå til innhold

Dette maset med 2 mann hele tiden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg begynner og bli så lei :( Jeg er alene og jeg ønsker ikke flere barn enn det jeg har, jeg ønsker ikke at barnet skal få flere halv søsken, faren har 3 til med 3 forskjellige.

Jeg sier bare hver gang at det ikke blir flere her, da synes de så synd på barnet. Hva bør jeg gjøre? blir så lei

Anonymkode: 75e6e...7c5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo umulig være mange som maser om dette? Jeg kan skjønne at noen "maser" på de som er i et stabilt forhold, selv om det også er frekt, men jeg vil påstå man nesten er tilbakestående om man maser om at en alenemor må sette i gang med nr.2, og i tillegg mener det er synd på barnet som blir alene hvis ikke MOR får flere barn. Det hjelper ikke at barnet allerede har tre søsken på farssiden, liksom. 🤦‍♀️

Det må jo være én tilbakestående person som maser om igjen og om igjen? Jeg nekter å tro at opptil flere personer driver på sånn.

Anonymkode: 66e0f...da8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan jo umulig være mange som maser om dette? Jeg kan skjønne at noen "maser" på de som er i et stabilt forhold, selv om det også er frekt, men jeg vil påstå man nesten er tilbakestående om man maser om at en alenemor må sette i gang med nr.2, og i tillegg mener det er synd på barnet som blir alene hvis ikke MOR får flere barn. Det hjelper ikke at barnet allerede har tre søsken på farssiden, liksom. 🤦‍♀️

Det må jo være én tilbakestående person som maser om igjen og om igjen? Jeg nekter å tro at opptil flere personer driver på sånn.

Mia, jeg kjenner igjen dette. Min mor er slett ikke tilbakestående, men da jeg var alene med ett barn sa hun ofte at det var så trist å bare vokse opp med kun mamma, og at jeg burde få søsken til kidden. Det gikk litt inn på meg, det innrømmer jeg glatt. 

Anonymkode: f2557...ab3

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

jeg begynner og bli så lei :( Jeg er alene og jeg ønsker ikke flere barn enn det jeg har, jeg ønsker ikke at barnet skal få flere halv søsken, faren har 3 til med 3 forskjellige.

Jeg sier bare hver gang at det ikke blir flere her, da synes de så synd på barnet. Hva bør jeg gjøre? blir så lei

Tar han vare på alle? Hvis ikke så er jo det et problem. 

Anonymkode: 87cf1...6b7

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Mia, jeg kjenner igjen dette. Min mor er slett ikke tilbakestående, men da jeg var alene med ett barn sa hun ofte at det var så trist å bare vokse opp med kun mamma, og at jeg burde få søsken til kidden. Det gikk litt inn på meg, det innrømmer jeg glatt. 

Er "Mia" autocorrect for "nja"? Eller tror du at du kjenner igjen meg eller Ts som en person du kjenner som heter Mia?

• Liker 1
Skrevet

Er selv oppvokst i en familie med bare to (mamma og meg). Når jeg ser tilbake på det, så var det veldig stusselig. Ønsket alltid st vi skulle være en ordentlig kjørnefamilie. Tror det hadde vært mye sunnere for meg.

Anonymkode: 8b059...e5a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

er flere på jobben, venninner og slik. begynner og bli så lei, men tror jeg bare skal si neste gang, når kommer neste mann hos deg, kanskje det hjelper. Ja han blir neppe alene når han har 3 søsken hos faren

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tar han vare på alle? Hvis ikke så er jo det et problem. 

Anonymkode: 87cf1...6b7

Ja han er en kjempe flink pappa, han er alene med de 2 største

Skrevet

2 mann? Det heter 2 menn eller 2.mann. 

Anonymkode: e2d19...1c3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Er selv oppvokst i en familie med bare to (mamma og meg). Når jeg ser tilbake på det, så var det veldig stusselig. Ønsket alltid st vi skulle være en ordentlig kjørnefamilie. Tror det hadde vært mye sunnere for meg.

Anonymkode: 8b059...e5a

selvsagt er det best og være sammen,men når det ikke funker, så blir det vanskelig, han ble forelsket i et annen ,da er jo forholdet allerede ødelagt

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er "Mia" autocorrect for "nja"? Eller tror du at du kjenner igjen meg eller Ts som en person du kjenner som heter Mia?

Haha, skulle stå nja, det er riktig. Eller heter du faktisk Mia? Det hadde vært cool🤣

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...