Gå til innhold

Jeg skal bli bestemor for første gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir 37 i januar, jeg har 5 barn, de 2 største kom når jeg var 2 måneder fra og være 17, tvillinger, så de er nå 20 år og han ene venter nå sist første barn i Juni, jeg er veldig glad for og bli bestemor,men samtidlig så rart, minste til meg og mannen fyller 1 år i mars, så han blir ikke så gammel Onkel, og jentene mine er 4 og 8 år, men synes det er koselig, jeg og mannen har vert sammen siden vi var 15, min sønn og hans kjæreste har vert sammen siden 7 klasse.

Det jeg lurer på, er det flere unge bestemødre her og hva følte dere når dere fikk det første barnebarnet ?=)

Anonymkode: ba44b...e58

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, så stas 🥰

Anonymkode: 91590...715

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

jeg blir 37 i januar, jeg har 5 barn, de 2 største kom når jeg var 2 måneder fra og være 17, tvillinger, så de er nå 20 år og han ene venter nå sist første barn i Juni, jeg er veldig glad for og bli bestemor,men samtidlig så rart, minste til meg og mannen fyller 1 år i mars, så han blir ikke så gammel Onkel, og jentene mine er 4 og 8 år, men synes det er koselig, jeg og mannen har vert sammen siden vi var 15, min sønn og hans kjæreste har vert sammen siden 7 klasse.

Det jeg lurer på, er det flere unge bestemødre her og hva følte dere når dere fikk det første barnebarnet ?=)

Kusina mi var 32 da hun ble bestemor og siden har det poppet ut flere barnebarn. Tanta mi var 48 da hun ble oldemor. Det har gått kjempefint i alle ledd og stor stas 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For en nydelig historie ❤️ Gratulerer med barnebarn på vei 🥰 

helt fantastisk å få bli bestemor så ung. Du får følge barnebarna og muligens bli relativt ung oldemor også. 
Jeg blir nok over 50 før vi får barnebarn 

Anonymkode: 55358...9aa

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer så mye! 

Anonymkode: 8d7e5...203

Skrevet

Noen spørsmål. Hvor mange forskjellige fedre har dine 5 barn? Har du eller noen av dine barn høyere utdanning? Er oppriktig nysgjerrig.

Anonymkode: 1de55...313

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble bestemor rett før jeg fylte 40 år. Neste kom halvannet år etterpå. Jeg ble mor som sytten åring. Jeg er nå bestemor til to herlige barnebarn.😊

Nyt livet som ung bestemor med masse overskudd til barnebarn!😊

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer! Barnebarn er livets dessert :hjerte: 
Jeg var 53 da jeg ble bestemor, så jeg var ikke spesielt ung, men det er så utrolig koselig å være bestemor. Jeg elsker det! 

Kjenner et par andre som ble bestemor veldig tidlig, og de virker å kose seg med barnebarna.

Anonymkode: 6921e...70c

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for gratlasjoner :)

ja min mor er snart 55 og mannens foreldre er 56 og 57.

barna har alle samme pappa. Jeg er utdannet gynolog. tvilling som blir pappa er akkurat ferdig som lærlig som snekker og han andre utdanner seg til og bli lege. pappan er tannlege

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Noen spørsmål. Hvor mange forskjellige fedre har dine 5 barn? Har du eller noen av dine barn høyere utdanning? Er oppriktig nysgjerrig.

Men I alle dager! Hva har det med saken å gjøre 🙄

Anonymkode: 2a342...01f

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk for gratlasjoner :)

ja min mor er snart 55 og mannens foreldre er 56 og 57.

barna har alle samme pappa. Jeg er utdannet gynolog. tvilling som blir pappa er akkurat ferdig som lærlig som snekker og han andre utdanner seg til og bli lege. pappan er tannlege

Fascinerende, der måtte jeg svelge mine egne fordommer.

Gratulerer.

• Liker 2
Skrevet

Fascinerende, der måtte jeg svelge mine egne fordommer.

Gratulerer.

hyggelig og høre

takk for det

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

hyggelig og høre

takk for det

Selvfølgelig er du ikke utdannet gynekolog, når du selv ikke vet hvordan det skrives.

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig er du ikke utdannet gynekolog, når du selv ikke vet hvordan det skrives.

beklager,men jeg har skrive vansker

• Liker 1
Skrevet

beklager,men jeg har skrive vansker

Det er tydelig. Men ganske drøyt å lyve på seg utdanning. Selv en med skrivevansker, ville klart å skrive sin egen tittel.

• Liker 9
Skrevet

Det er tydelig. Men ganske drøyt å lyve på seg utdanning. Selv en med skrivevansker, ville klart å skrive sin egen tittel.

ok. skjønner ikke helt hvorfor du her her for og klage på dette, ikke det tråden handler om

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke nødvendigvis. Lillebroren min har dysleksi og kan ikke stave sitt eget navn - og det burde han kunne eller? Han klarer hvertfall ikke å stave yrkestittelen sin, men han har høyere utdanning og klarer seg godt likevel. Erna Solberg ble statsminister, men hun sliter også med å stave relativt enkle ord på grunn av dysleksi... 

Anonymkode: 6bad8...4b0

• Liker 3
Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kanskje hun har dysleksi? Ro deg ned. 

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Lillebroren min har dysleksi og kan ikke stave sitt eget navn - og det burde han kunne eller? Han klarer hvertfall ikke å stave yrkestittelen sin, men han har høyere utdanning og klarer seg godt likevel. Erna Solberg ble statsminister, men hun sliter også med å stave relativt enkle ord på grunn av dysleksi... 

Anonymkode: 6bad8...4b0

Takk for støtte. Jeg sliter mye med enkelte ord, er veldig stolt at jeg klarte og utdanne meg,det var hardt arbeid

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Men du er flink til å skrive, så gratulerer med det. Personligheten din derimot, stinker råtten fisk lang vei! Vet ikke riktig hva du verdsetter høyest, men jeg vet hvert fall hva jeg vilt valgt. 

Anonymkode: d74d8...aa6

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...