Gå til innhold

Hvordan finne ut hvem som trenger hjelp mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt til å hjelpe en fattig familie med penger. Jeg har tatt kontakt med over 10 familier på finn som jeg driver og vurderer. Jeg har tenkt til å gi 200 kroner, men de jeg har kontaktet forteller om strømregninger på flere tusen. Dette synes jeg er frekt. Før jeg vippser penger til den familien som jeg mener trenger det mest vil jeg forsikere meg om at pengene ikke går til røyk og lignende. Lurer derfor på å spørre om å få sett bilder av leiligheten, men er litt usikker. Jeg vil forsikre meg om at familien er ordentlig fattige.

Hvordan finne ut hvem som trenger hjelp mest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk ikke så lang tid før du opprettet en ny trollekonto.

Fikk du ikke nok reaksjoner på trådene dine om denne psykologen du er forelsket i?, eller tråden om bæsjen du sendte til naboen?.

Anonymkode: 13c68...cc6

• Liker 1
Skrevet

Fattige folk med strømregningen på flere tusen? Bor de i en villa? Høres veldig suspekt ut…

Anonymkode: acf14...1b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fattige folk med strømregningen på flere tusen? Bor de i en villa? Høres veldig suspekt ut…

Anonymkode: acf14...1b2

Jeg tenker at en strømregning på flere tusen må komme fra noen som har stort hus.

Jeg har ikke lyst til å gi penger til grådige, rike mennesker som spiller fattige.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det gikk ikke så lang tid før du opprettet en ny trollekonto.

Fikk du ikke nok reaksjoner på trådene dine om denne psykologen du er forelsket i?, eller tråden om bæsjen du sendte til naboen?.

Anonymkode: 13c68...cc6

?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...