AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Tror dere at de ofte blir ringt og det viser seg at folk sitter å kødder med dem? I USA kan folk som tulleringer 911 få opptil 6 års fengselsstraff for det. Anonymkode: d535b...cba
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 Jeg vet hvordan man kan ringe de uten at det kan spores. Jeg kan hacking, haha. Det er bare til å ta ut noe av mobilen så kan det ikke spores. Men jeg sier ikke hva, så ingen gjør det Anonymkode: e6e04...dd4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #3 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg vet hvordan man kan ringe de uten at det kan spores. Jeg kan hacking, haha. Det er bare til å ta ut noe av mobilen så kan det ikke spores. Men jeg sier ikke hva, så ingen gjør det Anonymkode: e6e04...dd4 Kan ikke helt skjønne at det er morsomt da. Anonymkode: d535b...cba 3
Gjest Lunaris Skrevet 11. desember 2021 #4 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg vet hvordan man kan ringe de uten at det kan spores. Jeg kan hacking, haha. Det er bare til å ta ut noe av mobilen så kan det ikke spores. Men jeg sier ikke hva, så ingen gjør det Anonymkode: e6e04...dd4 Idiot
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #5 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Tror dere at de ofte blir ringt og det viser seg at folk sitter å kødder med dem? I USA kan folk som tulleringer 911 få opptil 6 års fengselsstraff for det. Anonymkode: d535b...cba det er jo bevisst før det Anonymkode: 43119...78b
Hedda-78 Skrevet 11. desember 2021 #6 Skrevet 11. desember 2021 Jeg tror ikke det er så mange som ringer bare på kødd. Altså som kun gjør det for undeholdningens skyld og er fullt klar over det. Noen idioter finnes det selvsagt. Derimot tror jeg nok det er en del som misbruker nødtelefonene (ringer 113 for å få legetime, eller 112 for å fornye passet), eller har mentale lidelser som gjør at de ringer for den minste ting, i full tro på at det er riktig. F.eks paranoide som ringer for å melde om at noen har fulgt etter dem, gang etter gang. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #7 Skrevet 11. desember 2021 Det er iallefall overraskende mange som ringer 113 når de ikke får svar på legevakt, sitter selv på tlf på legevakt og noen ganger er det kø på tlf, vi ser numrene som står i kø, og det er ikke de som har ventet flere minutter som ringer 113 nei, snakk om de som ringer, venter 30 sek, legger på, ringer på nytt og havner da bakerst i køa, før de finner ut at å ringe 113 for en flis i fingeren er lurt 🙄,nå snakker jeg ikke om de som behøver rask hjelp, men om de utålmodige. Samt at det er noen gjengangere som ringer 113, ofte med psykiske diagnoser. Anonymkode: a43c9...3db 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #8 Skrevet 11. desember 2021 Er jo noen barn som ringer nødnummerene, men det største problemet er nok med alvorlig psykisk syke - som i større eller mindre grad TROR de trenger hjelp, er i fare osv. Anonymkode: 35253...f85
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #9 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg vet hvordan man kan ringe de uten at det kan spores. Jeg kan hacking, haha. Det er bare til å ta ut noe av mobilen så kan det ikke spores. Men jeg sier ikke hva, så ingen gjør det Anonymkode: e6e04...dd4 HAHAHA🤣 Hvis de VIL spore deg, så klarer de det. Det finnes kriminelle organisasjoner med hackere med IQ på 180+ og som har hacket siden de var 3 år. Til og med DISSE blir sporet opp og tatt hvis myndighetene absolutt VIL ha tak i dem. Hva kan du, med IQ på 95 og null forståelse for teknologi, stille opp med? 😆 Anonymkode: d5c73...34c 1
Silva Pluvialis Skrevet 12. desember 2021 #10 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg vet hvordan man kan ringe de uten at det kan spores. Jeg kan hacking, haha. Det er bare til å ta ut noe av mobilen så kan det ikke spores. Men jeg sier ikke hva, så ingen gjør det Anonymkode: e6e04...dd4 Respektløst og misbruk av ressurser. Tenker du ikke på at andre i akutte situasjoner står i kø, og at du forsinker deres hjelp når du tulleringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå