Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg merket at jeg bryr meg alt for mye om andres følelser..Hva tenker de om meg, hvis jeg gjør *det eller det*.  Det er mange ganger dette har stoppet meg i å gjøre ting jeg virkelig vil.. Fordi jeg ofte tenker hva andre måtte tenke. Det er selvsagt ikke sånn med alt, men med mye. 

jeg kan gi et dumt eksempel her.. 

Så moren + familie medlemmer  til samboer er ganske så konservative. Alle disse følger meg på sosiale medier. Jeg jobber som modell og man må dele for å også få nye potensielle klienter.. noen av de bildene jeg deler er også litt på kanten ifh til et konservativt ståsted. Så det ender opp med at jeg ikke deler de kuleste bildene fordi jeg sitter å tenker på hva de måtte tenke. Har også fått kommentar av et av disse familie medlemmene ang en story , en helt uskyldig story men noe tanta til samboer måtte kommentere. De kan også være litt frekke ifh til «hvordan går det med modellkarrieren da?» i en ufin tone (jeg gjør det ganske bra), studerer også ved siden av. Til tross for dette kommer vi generelt godt overens.. så.. jeg kan jo ikke fjerne de fra følgerne mine.. 

Så dette var et eksempel. 
Det rare med det er at jeg bare blir ekstra obs på noen spesielle type mennesker. De som er litt kalde og som jeg vet er fort til å dømme andre.. føler liksom ikke jeg kan være meg sjæl.. slitsomt. 

Noen råd ? Hvordan begynte du å slutte å bry deg om hva andre måtte tenke? Har du noen teknikker? 

Anonymkode: a5f01...69e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du lage en ny profil som de ikke får tilgang til? Hvis ikke hadde jeg bare fjernet de fra følgerne mine og hvis noen spurte i fremtiden bare sagt at du ikke vil blande familie og jobb 

Anonymkode: f9d1d...1c5

• Liker 1
Skrevet (endret)

Del de ? Jeg er sikker  på at du vil få kommenterer som støtter deg .