Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ingen unnskyldning, men jeg er elendig på å sette grenser, noe jeg jobber med i terapi, men ble rett og slett satt ut og rakk ikke å reagere. Hadde egentlig ikke lyst, og har så vanvittig dårlig samvittighet. Kjæresten kommer til å bli helt knust om jeg forteller. Kjæresten fortjener så mye bedre.

Fortelle eller ikke fortelle?

Anonymkode: ff52a...820

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortelle. 

Anonymkode: 4771d...1b2

• Liker 1
Skrevet

Er jo bare et kyss. Går sikkert bra. Er ikke kysset i seg selv som er viktig. Det er om du la følelser i det. Gjorde du ikke det, så trenger du ikke ha noe dårlig samvittighet. 

• Liker 3
Skrevet

Fortelle. Si akkurat det du skrev, men ikke at du var i tvil om å fortelle det. Gi svar på det hun evt lurer på og vis emosjonelt og praktisk at det ikke betydde noe som helst for deg. 

Anonymkode: 67cfe...d2a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fortelle. Si akkurat det du skrev, men ikke at du var i tvil om å fortelle det. Gi svar på det hun evt lurer på og vis emosjonelt og praktisk at det ikke betydde noe som helst for deg. 

Anonymkode: 67cfe...d2a

Hvordan vet du at trådstarter er mann? (Eventuelt jente som er sammen med annen jente) 

• Liker 1
Skrevet

Et kyss hadde jeg ikke fortalt hvis det bare var noe fylle rør 

Men om det var en på jobben din f eks som du ser igjen og som tydelig var ute etter deg og liker deg hadde jeg sagt det 

Anonymkode: 993ea...387

• Liker 3
Skrevet

Synes du burde fortelle det. Et kyss er og utroskap 

Anonymkode: 75da2...6ee

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde fortalt det for å lære meg mer om grensesetting selv, da klarer du å unngå det neste gang. Et forhold er ingenting ute tillit, forteller du det ikke så vil dette alltid ligge under som en mare. 

Anonymkode: 4771d...1b2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Synes du burde fortelle det. Et kyss er og utroskap 

Anonymkode: 75da2...6ee

Nå var vel ikke dette kysset helt frivillig, høres det ut som. 

Skrevet
Hannah80 skrev (6 minutter siden):

Nå var vel ikke dette kysset helt frivillig, høres det ut som. 

Klart det er. 

Anonymkode: 45f3e...253

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Klart det er. 

Anonymkode: 45f3e...253

Ts skriver at h*n ikke rakk å reagere. Hadde vært noe helt annet om det var ts som hadde tatt initiativ. Dette er en ikke-sak. 

• Liker 2
Skrevet
Doktor Dyregod skrev (2 timer siden):

Er jo bare et kyss. Går sikkert bra. Er ikke kysset i seg selv som er viktig. Det er om du la følelser i det. Gjorde du ikke det, så trenger du ikke ha noe dårlig samvittighet. 

"Bare et kyss"? Unnskyld meg, men dette her hadde ikke gått bra for meg. Spesielt ikke ved slik bagatellisering. 

Anonymkode: 90de8...876

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

"Bare et kyss"? Unnskyld meg, men dette her hadde ikke gått bra for meg. Spesielt ikke ved slik bagatellisering. 

Anonymkode: 90de8...876

Hun ble satt ut og rakk ikke å reagere. Derfor bare et kyss. Og et kyss uten følelser er en bagatell. Vet jeg setter det veldig på spissen nå. Men tenk om du hadde vært kjæreste med en skuespiller. Skulle du ramlet ned i sjalusiens mørke hull hvis kjæresten skulle gjøre en kjærlighetsscene på jobb? Hadde det vært et realt klinings på fest, ja. Men et lite kyss kan da ikke være så farlig vel🤷‍♂️

• Liker 2
Skrevet
Hannah80 skrev (7 timer siden):

Ts skriver at h*n ikke rakk å reagere. Hadde vært noe helt annet om det var ts som hadde tatt initiativ. Dette er en ikke-sak. 

Og hvordan havner man i en situasjon hvor man i det hele tatt behøver å reagere for å ikke bli kysset?

Anonymkode: 0d0e9...3f5

• Liker 1
Skrevet
Doktor Dyregod skrev (9 timer siden):

Det er det vel ikke.

Jeg hadde ikke villet vært med en som i det hele tatt satt seg i denne situasjonen - enten det ble kyssing eller ikke. 

Anonymkode: 0d0e9...3f5

• Liker 1
Skrevet

Hvem var det med og i hvilken situasjon skjedde dette? 

Anonymkode: 6c2b6...3d3

• Liker 1
Skrevet

Skjedd har skjedd. Ikke si noe. Dette var liksom ikke noe du kunne kontrollere. Om du forteller skaper du bare dårlig stemning. Bare legg det bak deg.

Anonymkode: 0538c...c73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...