AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Del Skrevet 11. desember 2021 Lurer på hvile av disse to jeg skal kjøpe. Det er dyre stoler begge to, så kommer til å kjøpe brukt hvis jeg får tak i. tripp trapp stol er jo «klassikeren», men jeg syntes stolen fra Kaos også er fin, og liker at man kan klappe den sammen og sette den bort uten at den tar mye plass. Men vil denne funksjonen bli brukt? noen som har erfaring med begge stolene, eller den fra Kaos? det virker som man kan ha begge stolene like lenge. Til Tripp trapp stolen kan man ha nyfødtsete, men er det egentlig noe poeng? Et spedbarn sitter vel ikke ved bordet? Anonymkode: 04c27...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalani Skrevet 13. desember 2021 #2 Del Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 11.12.2021 den 10.25): Lurer på hvile av disse to jeg skal kjøpe. Det er dyre stoler begge to, så kommer til å kjøpe brukt hvis jeg får tak i. tripp trapp stol er jo «klassikeren», men jeg syntes stolen fra Kaos også er fin, og liker at man kan klappe den sammen og sette den bort uten at den tar mye plass. Men vil denne funksjonen bli brukt? noen som har erfaring med begge stolene, eller den fra Kaos? det virker som man kan ha begge stolene like lenge. Til Tripp trapp stolen kan man ha nyfødtsete, men er det egentlig noe poeng? Et spedbarn sitter vel ikke ved bordet? Anonymkode: 04c27...022 Jeg har kun erfaring med Tripp trapp stol å er veldig fornøyd med de. Vi har brukt Stokke sin stil helt fra babyen var nyfødt (newborn seat) å til de er i skolealder, bare regulerer stolen etter barnet. Veldig fornøyd og anbefaler virkelig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #3 Del Skrevet 13. desember 2021 Kjøpte tripp trapp stol til vår eldste datter når hun var født for 29 år siden. Alle våre 4 barn har brukt denne stolen. Nå bruker vi den til barnebarna. Kjøp kvalitet. Alt som kan klappes sammen/har masse finesser er ofte ikke veldig langlivet Anonymkode: 5e683...92c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marvelous Skrevet 13. desember 2021 #4 Del Skrevet 13. desember 2021 Stokke Tripp trapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #5 Del Skrevet 14. desember 2021 On 12/11/2021 at 10:25 AM, AnonymBruker said: Til Tripp trapp stolen kan man ha nyfødtsete, men er det egentlig noe poeng? Et spedbarn sitter vel ikke ved bordet? Anonymkode: 04c27...022 Vår har "vært med" på nesten alle måltider siden han var født. Å forsøke å time f.x middag til hans duppetid var umulig, og hvor skulle han da ellers være? Stortrivdes i stolen, og fikk observert og forberedt seg på egne måltider. Stolen var også super for lesestunder, så han kunne både se boken og ansiktene våre mens vi leste for han. Anonymkode: 5e241...e29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sariou Skrevet 14. desember 2021 #6 Del Skrevet 14. desember 2021 Nyfødt setet var et av de absolutt beste kjøpene vi gjorde! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 14. desember 2021 #7 Del Skrevet 14. desember 2021 Jeg har tripptrapp og er veldig fornøyd. (Har orginalen fra typ 40år tilbake i tid) Det eneste minuset jeg ser er at hvis barnet søler en del og du ikke tar det med en gang så er det mange kriker og kroker matrestene kan sette seg. Det positive igjen der er at du kan plukke stolen fra hverandre enkelt og vaske den godt. Så kan stolen vokse med barnet og du slipper å kjøpe ny stol når barnet blir eldre 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #8 Del Skrevet 14. desember 2021 Vi har Stokke, veldig bra stol! Har hatt den i 4 år nå, like bra ennå! Anonymkode: 7e807...efe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 14. desember 2021 #9 Del Skrevet 14. desember 2021 Vi har Stokke tripp trapp, newborn setet var gull verdt her. Nå bruker vi den med brett på. Men skal du ha den typen med alt det "fancy" utstyret bør du kjøpe stol produsert etter 2003. Det er ny og gammel type. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marvelous Skrevet 14. desember 2021 #10 Del Skrevet 14. desember 2021 Vegglampe skrev (55 minutter siden): Vi har Stokke tripp trapp, newborn setet var gull verdt her. Nå bruker vi den med brett på. Men skal du ha den typen med alt det "fancy" utstyret bør du kjøpe stol produsert etter 2003. Det er ny og gammel type. Hva er forskjellen, jeg synes begge stolene, gammel og ny, ser ganske like ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 14. desember 2021 #11 Del Skrevet 14. desember 2021 Veldig fornøyd med Tripp Trapp stolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #12 Del Skrevet 14. desember 2021 Vi har nesten aldri behov for å ta vekk ungenes stoler ved spisebordet.. Kaos hadde vært en ok ekstrastol, men for stiv pris for det. Babyseat var superkjekt. Babyen måtte ellers ligget alene på gulvet eller nede i en vippestol Anonymkode: 0bb5e...dd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #13 Del Skrevet 14. desember 2021 37 minutter siden, Marvelous said: Hva er forskjellen, jeg synes begge stolene, gammel og ny, ser ganske like ut? De ser identiske ut, men de nye ekstradelene (som nyfødtstol, belte, spisebrett) passer ikke til stolene fra før 2003. Sikkert noen bittesmå forskjeller på mål og feste. Anonymkode: 060d6...7ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 14. desember 2021 #14 Del Skrevet 14. desember 2021 Marvelous skrev (43 minutter siden): Hva er forskjellen, jeg synes begge stolene, gammel og ny, ser ganske like ut? De ser identiske ut, men er noen cm forskjell mellom rygg plankene, mener det er 1,5cm. Spsiebrett, sele,newborn sete osv passer ikke på de gamle stolene. De gamle stolene har kun trebøyla 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #15 Del Skrevet 14. desember 2021 Vel etter ganske enstemming tilbakemelding så ser det absolutt ut til at det blir Stokke på oss - med newborn seat☺️ Takk! -ts Anonymkode: 04c27...022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 14. desember 2021 #16 Del Skrevet 14. desember 2021 Marvelous skrev (48 minutter siden): Hva er forskjellen, jeg synes begge stolene, gammel og ny, ser ganske like ut? Hvordan finner jeg ut om min Tripp Trapp stol passer til Stokke® Baby Set™ eller Newborn Set™? Både Stokke ® Baby Set™ og Newborn Set™ som selges i dag, passer til alle Tripp Trapp® stoler som er produsert fra og med mai 2003. Dette svarer til serienumre som begynner med 3 eller høyere. Serienummeret og produksjonsdato er printet på nedre tverrstag. Dersom disse opplysningene er borte, kan du måle avstanden mellom de to plankene som utgjør stolryggen. Før 2003 var denne ca. 2,5 cm. På stoler som er produsert siden mai 2003, er avstanden ca. 3,5 cm. Stoler som er produsert før mai 2003, passer ikke til dagens Stokke ® Baby Set™ og Newborn Set™. Tidligere modeller av Baby Set™ med trebøyle finnes ikke lengre. https://www.stokke.com/NOR/no-no/customer-service/faq/faq-tripp-trapp/faq-tripp-trapp.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #17 Del Skrevet 5. juni 2022 Kaos klapp er helt fantastisk. Henges bort etter hvert gang. Stokke sitt nyfødt sete passer om en sager bort kanten med låsen og stropper den fast 😁😁 Anonymkode: dde1f...926 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå