Gjest cecilia Skrevet 12. oktober 2005 #1 Skrevet 12. oktober 2005 .... hvis det begynner å bli over fjorten dager siden siste EL-dag? Har ennå ikke fått mensen, og lurer på om jeg orker å kaste bort en test til. Tok en test på søndag, fordi jeg kjente en del symptomer, men den var negativ. Noen som vet? :klø:
Gjest Xavia Skrevet 12. oktober 2005 #2 Skrevet 12. oktober 2005 Når er din IKM dato da? Du kan jo teste om noen dager, om ikke mensen dukker opp.
Gjest cecilia Skrevet 12. oktober 2005 #3 Skrevet 12. oktober 2005 Det er den 8. Har altså gått fire dager over tid. Kjente menssmerter på lørdag, men det kom ingen mens Må også nevne at det ikke er alt for lenge siden jeg sluttet på pillene, men den har alltid pleid å vært nøyaktig.
Gjest Xavia Skrevet 12. oktober 2005 #4 Skrevet 12. oktober 2005 Har mensen vært nøyaktig etter at du sluttet på pillenealtså? Hmmm... da ville jeg tatt en ny test om et par dager.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2005 #5 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg ville tatt testen i dag, den kan nok gi riktig resultat nå. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå