Gå til innhold

Dere som jobber i bank, hvordan er jobbhverdagen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et andregangsintervju nå og jeg fikk mange gode svar rundt hva en case kan være i et annet innlegg.

Jeg vil gjerne forberede meg så godt som mulig selv om jeg ikke vet hva casen går ut på, og lurer derfor på om noen som jobber I kundekontakt i bank vil dele hva arbeidsoppgavene deres er og hvilke utfordringer dere kan møte på?

Setter pris på hva som helst av input her slik at jeg ikke føler meg HELT blank når jeg får presentert et dilemma jeg skal løse under intervjuet. 

Jobber med kundekontakt i samme bransje nå men ikke i bank.

Anonymkode: 71d5b...379

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt :)

Skrevet

Det spørs jo helt hva slags stilling i bank. En analytiker vil jo feks ha en annen hverdag enn en på kundesenteret. Hva slags stilling gjelder det? :)

Anonymkode: dc0aa...afd

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det spørs jo helt hva slags stilling i bank. En analytiker vil jo feks ha en annen hverdag enn en på kundesenteret. Hva slags stilling gjelder det? :)

Anonymkode: dc0aa...afd

Jeg har skrevet kundekontakt 😊

Skrevet

Med det salgsfokuset som er i bank kan det godt være at caset knytter seg til det. Var selv autorisert finansrådgiver, men slutta for noen år siden. Mest pga. ny sjef som kun brydde seg om vi nådde salgsmålene. 

Anonymkode: 5a708...189

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Med det salgsfokuset som er i bank kan det godt være at caset knytter seg til det. Var selv autorisert finansrådgiver, men slutta for noen år siden. Mest pga. ny sjef som kun brydde seg om vi nådde salgsmålene. 

Hva solgte dere?

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hva solgte dere?

Forsikring og sparing, dvs. fast sparing til bankkonto eller fond i hovedsak. I tillegg ble vi målt på vekst i låneengasjement og rentemarginer, nye kunder etc. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Forsikring og sparing, dvs. fast sparing til bankkonto eller fond i hovedsak. I tillegg ble vi målt på vekst i låneengasjement og rentemarginer, nye kunder etc. 

Takk for svar! Hva var de største utfordringene dere hadde borsett fra salgspress?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...