AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Har begynt med dette siste ukene. Snur seg tilbake på magen hvis jeg prøver å snu han. Hva gjør man da? 😫 Anonymkode: 3f9af...504
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 Man legger på ryggen, og lar barnet snu seg. En på 9 mnd kan sove på mage. Anonymkode: 25ef3...58c 8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #3 Skrevet 11. desember 2021 Så lenge han selv snur seg er det greit. Min på samme alder foretrekker å sove på magen. Anonymkode: 470c6...394 1
bebisss Skrevet 11. desember 2021 #4 Skrevet 11. desember 2021 Samme her. Får litt angst av det men han sover med aerosleep madrass og aerosleep laken bare for sikkerhetsskyld og for at jeg skal føle meg litt tryggere. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #5 Skrevet 11. desember 2021 Det er trygt når de er i stand til å snu seg selv. Det virket som vår eldste tenkte "endelig!" da hun begynte å komme seg over på magen, fra da av sov hun bare på magen. Jeg husker jeg syntes det var ekkelt til å begynne med, siden rådet er å legge dem på rygg. Så er det greit å la dem velge sovestilling selv når de klarer det. Men jeg tenkte hvorfor legge på rygg hvis det er trygt at de snur seg etterpå. Uansett, man kan ikke sitte oppe hele natten og snu og snu en baby som vil sove på magen. Helsesykepleieren vår sa at for å klare å snu seg, må de være så sterke i nakken at de er fullt i stand endre stilling selv hvis de blir liggende med ansiktet rett ned i madrassen og får lite luft. Anonymkode: 4253c...330 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå