AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Hei. Så for en måneds tid siden ble jeg invitert til å gjøre en felles hobby av en der jeg jobber. Hyggelig tenkte jeg og tenkte ikke noe mer over det. Var jo litt nysgjerrig på han, da han ser veldig bra ut og fremstår hyggelig; vi har litt felles venner og de sa at han er bare utrolig trivelig og er nok ikke ute etter å sjekke meg opp. Fikk da også vite alderen hans, han ser kanskje mer ut som 35, ikke 43.. Han sier han har "visst" om meg lenge, men unngått å ta kontakt da han visste jeg var mye yngre. Tiden går og vi finner på mer og mer ting sammen og det er et eller annet mellom oss som vi begge føler på. Jeg vet ikke helt hva han føler, men for de utenfor som betrakter oss så er det klart, han er veldig forelsket i meg. Vi har hatt en prat og joda, det stemmer... Men han har heller aldri vært i et forhold før! Påstår han har hatt mange tilbud, men at ingen har interessert han, og selv om han er kjekk og trivelig vet jeg ikke om jeg klarer å tro på det. Føles rart at jeg liksom skal være den utvalgte, selv om vi klikker utrolig godt sammen.. Og det at han er 20 år eldre gjør jo ikke ting enklere. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, om jeg skal gi det et forsøk, om vi skal fortsette å være venner, eller kutte kontakten. Har sagt jeg trengte å tenke litt. Men så endte vi også opp med å kysse, måtte sjekke hvordan det føltes.. Anonymkode: 3bc3c...df8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 Er han litt tilbaketrukket? Har han ikke vært i kortvarige forhold engang? Jeg kjenner ei på litt over 30 som aldri har vært i forhold. Hun har hatt ons og "flerdagers". Hun er kjempekoselig, alminnelig pen. Har hatt tilbud som ikke vær interessante, har likt menn som ikke var interesserte. Det har rett og slett bare ikke klaffet. Lurer jo litt på hvor moden denne mannen er. Og om det kanskje er damene på hans alder som alltid gar skygget unna etter en stund. Anonymkode: e2637...6f5 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #3 Skrevet 11. desember 2021 Go for it!!! Anonymkode: 7c9a1...1b5 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #4 Skrevet 11. desember 2021 Bare gjør deg klar til å plukke opp sokker, boksere, fat og glass etter karen i årene fremover. Herlig Anonymkode: 12cde...0c2 5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #5 Skrevet 11. desember 2021 Neeeeei. Hold deg langt unna Anonymkode: aa131...729 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #6 Skrevet 11. desember 2021 Hvorfor er damer så livredde for å skille seg ut? Må menn være godkjent av andre damer for at de skal være interessante? Vil du heller ha en fyr med mange mislykkede forhold bak seg? Altså en som beviselig fungerer dårlig i forhold? Jeg blir helt matt... Anonymkode: 1508a...c01 14
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #7 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bare gjør deg klar til å plukke opp sokker, boksere, fat og glass etter karen i årene fremover. Herlig Anonymkode: 12cde...0c2 Det er vel større sannsynlighet for at han har plukket opp sine egne sokker, enn en som nesten hele tiden har vært i forhold. Anonymkode: 1508a...c01 16
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #8 Skrevet 11. desember 2021 45 minutter siden, AnonymBruker said: Hei. Så for en måneds tid siden ble jeg invitert til å gjøre en felles hobby av en der jeg jobber. Hyggelig tenkte jeg og tenkte ikke noe mer over det. Var jo litt nysgjerrig på han, da han ser veldig bra ut og fremstår hyggelig; vi har litt felles venner og de sa at han er bare utrolig trivelig og er nok ikke ute etter å sjekke meg opp. Fikk da også vite alderen hans, han ser kanskje mer ut som 35, ikke 43.. Han sier han har "visst" om meg lenge, men unngått å ta kontakt da han visste jeg var mye yngre. Tiden går og vi finner på mer og mer ting sammen og det er et eller annet mellom oss som vi begge føler på. Jeg vet ikke helt hva han føler, men for de utenfor som betrakter oss så er det klart, han er veldig forelsket i meg. Vi har hatt en prat og joda, det stemmer... Men han har heller aldri vært i et forhold før! Påstår han har hatt mange tilbud, men at ingen har interessert han, og selv om han er kjekk og trivelig vet jeg ikke om jeg klarer å tro på det. Føles rart at jeg liksom skal være den utvalgte, selv om vi klikker utrolig godt sammen.. Og det at han er 20 år eldre gjør jo ikke ting enklere. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, om jeg skal gi det et forsøk, om vi skal fortsette å være venner, eller kutte kontakten. Har sagt jeg trengte å tenke litt. Men så endte vi også opp med å kysse, måtte sjekke hvordan det føltes.. Anonymkode: 3bc3c...df8 Æsj. 20 år eldre? Kunne vært faren din jo. Anonymkode: aa8d4...9fb 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #9 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er damer så livredde for å skille seg ut? Må menn være godkjent av andre damer for at de skal være interessante? Vil du heller ha en fyr med mange mislykkede forhold bak seg? Altså en som beviselig fungerer dårlig i forhold? Jeg blir helt matt... Anonymkode: 1508a...c01 Damer er smarte. De snakker sammen og høster erfaringer. Prøv det neste gang før du buser ut med noe. Anonymkode: 2b732...bcc 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #10 Skrevet 11. desember 2021 Hadde aldri blitt sammen med en som er 20 år eldre, og som attpåtil aldri har vært i forhold.. altså.. nei, bare nei. Anonymkode: e925a...f3f 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #11 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Damer er smarte. De snakker sammen og høster erfaringer. Prøv det neste gang før du buser ut med noe. Anonymkode: 2b732...bcc Hva snakker de om og hvem snakker de med som har erfaring med denne mannen? Prøv å tenk litt før du trykker på send-knappen. Anonymkode: 1508a...c01 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #12 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor er damer så livredde for å skille seg ut? Må menn være godkjent av andre damer for at de skal være interessante? Vil du heller ha en fyr med mange mislykkede forhold bak seg? Altså en som beviselig fungerer dårlig i forhold? Jeg blir helt matt... Anonymkode: 1508a...c01 Ta en god titt på menn på 43 som har vært single og uelsket hele livet og spør deg selv om du ville anbefalt disse til din datter. Anonymkode: aa131...729 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #13 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): og som attpåtil aldri har vært i forhold.. altså.. nei, bare nei. Anonymkode: e925a...f3f Hvorfor er det galt? Menn vil jo oftest heller ha damer som ikke har vært i forhold. Jo færre, jo bedre. Anonymkode: 1508a...c01 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #14 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er det galt? Menn vil jo oftest heller ha damer som ikke har vært i forhold. Jo færre, jo bedre. Anonymkode: 1508a...c01 Kvinner ligger ikke rundt som menn gjør Anonymkode: aa131...729
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #15 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ta en god titt på menn på 43 som har vært single og uelsket hele livet og spør deg selv om du ville anbefalt disse til din datter. Anonymkode: aa131...729 Ja, heller det en mange av de som er i forhold i dag. Kjenner jo mange som alltid er i forhold, og de er ofte ikke stort å samle på etter min mening. De takker jo ja til absolutt alt. Kan ikke skjønne at det skal være så positivt, men har jo forstått at damer er flokkdyr. Anonymkode: 1508a...c01 4
Carrot Skrevet 11. desember 2021 #16 Skrevet 11. desember 2021 Jeg blir som AB over her litt matt av svarene, selvsagt kan en mann med integritet som ikke kaster seg inn i et forhold for å være i det og feiler gang på gang være mye mer attraktiv enn en som har feiltet og har unger overalt - for å sette det på spissen siden det tydeligvis er en greie vi gjør i denne tråden. Og alder har mindre betydning enn slikt som at man deler interesser, har det morro sammen, finner tonen og kan snakke om også de vanskelige tingene, at det er en felles respekt for den andre som person og et genuint ønske om at den andre skal ha det bra selv om man er sammen og uenig. Jeg hadde ikke blunket om min datter på 20 kom med en kjæreste på 40 hvis jeg så at denne var alt dette for henne, mye bedre det enn en på samme alder som kanskje var både lite flink til å se henne, lytte til henne og være der for henne. Men, det er bare du TS som kjenner hva du føler når du tenker på denne mannen... Følg hjertet ditt! 9
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #17 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kvinner ligger ikke rundt som menn gjør Anonymkode: aa131...729 Er vel omvendt. De fleste damer ligger med en liten gruppe menn. Anonymkode: 1508a...c01 1
Flintis Skrevet 11. desember 2021 #18 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hei. Så for en måneds tid siden ble jeg invitert til å gjøre en felles hobby av en der jeg jobber. Hyggelig tenkte jeg og tenkte ikke noe mer over det. Var jo litt nysgjerrig på han, da han ser veldig bra ut og fremstår hyggelig; vi har litt felles venner og de sa at han er bare utrolig trivelig og er nok ikke ute etter å sjekke meg opp. Fikk da også vite alderen hans, han ser kanskje mer ut som 35, ikke 43.. Han sier han har "visst" om meg lenge, men unngått å ta kontakt da han visste jeg var mye yngre. Tiden går og vi finner på mer og mer ting sammen og det er et eller annet mellom oss som vi begge føler på. Jeg vet ikke helt hva han føler, men for de utenfor som betrakter oss så er det klart, han er veldig forelsket i meg. Vi har hatt en prat og joda, det stemmer... Men han har heller aldri vært i et forhold før! Påstår han har hatt mange tilbud, men at ingen har interessert han, og selv om han er kjekk og trivelig vet jeg ikke om jeg klarer å tro på det. Føles rart at jeg liksom skal være den utvalgte, selv om vi klikker utrolig godt sammen.. Og det at han er 20 år eldre gjør jo ikke ting enklere. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, om jeg skal gi det et forsøk, om vi skal fortsette å være venner, eller kutte kontakten. Har sagt jeg trengte å tenke litt. Men så endte vi også opp med å kysse, måtte sjekke hvordan det føltes.. Anonymkode: 3bc3c...df8 Jeg synes det virker som du tar initiativet her og er det tilfellet er det ikke rart det ikke har vært forhold i livet hans. Det er ikke sikkert han har hatt sex heller. Dette gjør ikke noe, er han en hyggelig fyr og dere går sammen kan du gi det et forsøk. Komunikasjon er enda viktigere i dette forholdet enn vanlig, ikke la han sette deg på en pidestall, spør hva han virkelig mener, hold deg informert og hold han informert.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #19 Skrevet 11. desember 2021 Hvordan vet du han har hatt sjanser før? Har han prøvd seg på deg eller virker han seksuelt uerfaren? I så fall, incel, da burde du skygge banen og bare si at du har mistet følelsene. Anonymkode: ed0f3...8e7
Vimsepims Skrevet 11. desember 2021 #20 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Bare gjør deg klar til å plukke opp sokker, boksere, fat og glass etter karen i årene fremover. Herlig Anonymkode: 12cde...0c2 Øøh, dette gjelder vel mer menn som aldri har bodd alene... 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå