AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Matcher med en del menn på dating-apper. Med noen går chattingen veldig fint. Men blir litt oppgitt over en del som svarer på de spørsmålene jeg stiller og aldri kommer med noe spørsmål eller interesse for hva jeg driver med tilbake. Da dør kommunikasjon ganske fort fra min side. Er mannen da ikke interessert? Eller har han ikke skjønt noe av den sosiale koden med at en også må være interessert i dama? Hilsen litt oppgitt🙂 Anonymkode: a3423...323
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Matcher med en del menn på dating-apper. Med noen går chattingen veldig fint. Men blir litt oppgitt over en del som svarer på de spørsmålene jeg stiller og aldri kommer med noe spørsmål eller interesse for hva jeg driver med tilbake. Da dør kommunikasjon ganske fort fra min side. Er mannen da ikke interessert? Eller har han ikke skjønt noe av den sosiale koden med at en også må være interessert i dama? Hilsen litt oppgitt🙂 Anonymkode: a3423...323 ALLE er lei av nettdating. Alle. Alle. Problemet er at en legger ned energi i å svare, skrive med, og så plutselig blir en ignorert, eller så renner det bare ut i sanden. Uavhengig av kjønn. Skjer både kvinner og menn. Derfor er folk uengasjerte på datingapper. Det er få som gidder legge ned tid og energi på det. Prøv å få til et møte så fort som mulig i stedet. Det er mye lettere å se an kjemien IRL enn på nett. Anonymkode: 8a451...576 7
Sigyn Skrevet 11. desember 2021 #3 Skrevet 11. desember 2021 Tipper det er blandet, men absolutt ikke kun det at de er uinteresserte. Jeg dropper alltid slike enveissamtaler etter jeg har stilt et spørsmål 2-3 ganger og ikke fått noen spørsmål tilbake, og i en del tilfeller har disse mennene fortsatt å sende en melding (eller to eller tre) etterpå, som ikke tyder på manglende interesse. Men jeg synes ærlig talt det er rart hvor mange som ikke skjønner det - virker som hyggelige, oppegående fyrer med grei profil - som bare ikke forstår at det blir veldig merkelig om jeg etterhvert vet "alt" om dem, og de null om meg. Eller hvor mange som ikke skjønner at en samtale raskt dør ut hvis man bare gir svar som "vet ikke", "ikke noe spesielt", "bare slappe av" etc til spørsmål om hva man f.eks gjør i dag, skal i helgen og lignende. Gi meg noe som man kan spinne videre på da... Tolket det i starten som manglende interesse også, men har skjønt at det ikke nødvendigvis stemmer. 4
M71 Skrevet 11. desember 2021 #5 Skrevet 11. desember 2021 Skal ut på markedet selv snart og gleder meg ikke så voldsomt til det. Kjenner igjen fra før alle de som Sigyn nevner, hvor man omtrent må dra svar ut av folk. De jeg har funnet lettest å prate med og møt ei den virkelige verden er de som har profiltekst som ikke bare består av emojier og som har bilder som viser litt av verden og/eller aktiviteter de holder på med. Selv er jeg drittlei av alle svar som ikke gir noe som helst av muligheter for å spinne videre på samtale. Som mann så virker det som en del av kvinnene chatter med mange samtidig og ikke gir noe særlig interesse selv om de var de som sveipet høyre først. Ja takk til den gode samtalen 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #6 Skrevet 11. desember 2021 Noen er ikke interessert, noen gidder ikke, noen er ikke flink til å konversere digitalt. Anonymkode: 54a19...6ef
Ukjentkjendis Skrevet 11. desember 2021 #7 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er mannen da ikke interessert? Eller har han ikke skjønt noe av den sosiale koden med at en også må være interessert i dama? Hilsen litt oppgitt🙂 Anonymkode: a3423...323 Han svarer på spørsmålene dine - det betyr at han er interessert! Den sosiale koden er gammeldags, utdatert. Jeg synes at det er positiv at han gir deg "space", du kan vel snakke om deg selv når du vil, hva du vil.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #8 Skrevet 11. desember 2021 M71 skrev (3 timer siden): Skal ut på markedet selv snart og gleder meg ikke så voldsomt til det. Kjenner igjen fra før alle de som Sigyn nevner, hvor man omtrent må dra svar ut av folk. De jeg har funnet lettest å prate med og møt ei den virkelige verden er de som har profiltekst som ikke bare består av emojier og som har bilder som viser litt av verden og/eller aktiviteter de holder på med. Selv er jeg drittlei av alle svar som ikke gir noe som helst av muligheter for å spinne videre på samtale. Som mann så virker det som en del av kvinnene chatter med mange samtidig og ikke gir noe særlig interesse selv om de var de som sveipet høyre først. Ja takk til den gode samtalen Kjenner meg igjen i denne. Mange damer er nesten heilt passive, svarar kun på direkte spørsmål (om dei svarar) og stiller aldri nokre spørsmål tilbake. Lurer jo då på om dei verkeleg er så passive og kjedelege i røynda eller om dei eigentleg er interessert i meg. Framstår iallefall ikkje som ei super dame i mine auger så blir fort at om det dukkar opp ein ny match så går interessen over til ho istaden. Anonymkode: 85583...5cf
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #9 Skrevet 11. desember 2021 De som oppfører seg sånn på datingapper er de som har altfor mange matches, og ikke gidder å legge noe særlig innsats i hver enkelt. Anonymkode: 7d577...eeb 1
Antiviruset Skrevet 11. desember 2021 #10 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Matcher med en del menn på dating-apper. Med noen går chattingen veldig fint. Men blir litt oppgitt over en del som svarer på de spørsmålene jeg stiller og aldri kommer med noe spørsmål eller interesse for hva jeg driver med tilbake. Da dør kommunikasjon ganske fort fra min side. Er mannen da ikke interessert? Eller har han ikke skjønt noe av den sosiale koden med at en også må være interessert i dama? Hilsen litt oppgitt🙂 Anonymkode: a3423...323 De venter nok stor sett på at du skal stille deg tilgjengelig for sex! Når de ikke interesserer seg for deg? Du vet svaret med en gang. Helt enig med deg, det å stille spørsmål og være interessert i deg er viktig. Når jeg er på datingsider kan jeg gjøre akkurat dette, men det er utrolig viktig at man får til et treff rimelig raskt. Slik at man møtes og kan se om det er den rette "kjemien" der. Sitte og sende meldinger att og frem er bare tull, det kommer bare ikke noe mer ut av det. Så et treff innen en uke er viktig mener jeg, ellers er bare dette ikke seriøst nok. Så date og se hvordan kjemien er, og det er først da man vet noe mer. Datingsider er bare for den første kontakten! Veldig mange forstår ikke dette, og holder på alt for lenge med å prate sammen der. Det bygger bare opp urealistiske forventinger som kanskje ikke stemmer i virkeligheten. Hvor vanskelig skal det være å kunne treffes? For en prat, en liten tur, en kaffe eller en øl sammen en helg? Det sier veldig mye om seriøsiteten til den man treffer. Begge kan fint hinte på dette raskt, ta initiativet og få til et treff.
Antiviruset Skrevet 11. desember 2021 #11 Skrevet 11. desember 2021 M71 skrev (7 timer siden): Skal ut på markedet selv snart og gleder meg ikke så voldsomt til det. Kjenner igjen fra før alle de som Sigyn nevner, hvor man omtrent må dra svar ut av folk. De jeg har funnet lettest å prate med og møt ei den virkelige verden er de som har profiltekst som ikke bare består av emojier og som har bilder som viser litt av verden og/eller aktiviteter de holder på med. Selv er jeg drittlei av alle svar som ikke gir noe som helst av muligheter for å spinne videre på samtale. Som mann så virker det som en del av kvinnene chatter med mange samtidig og ikke gir noe særlig interesse selv om de var de som sveipet høyre først. Ja takk til den gode samtalen Men den gode samtalen får dere først når dere dater! Om kjemien er der og man får litt tillit til hverandre. Alt før dette på datingsider er bare en "kontakt". Noen er veldig gode på å kommunisere skriftlig, andre ikke. Det sier ikke noe som helst om dere passer sammen. Det gjør bare direkte kontakt ved å date. Ofte flere ganger slik at man får ned "nervøsiteten" og kan kjenne på "kjemien". Alt før dette er illusjoner og bare den første kontakten. Den strander ofte, fordi en av partene ikke er seriøs nok.
exictence Skrevet 11. desember 2021 #12 Skrevet 11. desember 2021 Synes også dette er veldig rart. Lurer på om jeg skal si det rett ut hvordan jeg opplever det? Men det er sikkert ikke verdt det? Eller? For dem selv, kanskje. Så de får noe å tenke på?
Gjest AprilRyan Skrevet 11. desember 2021 #13 Skrevet 11. desember 2021 Det kommer litt an på. Om de kommenterert på det jeg har skrevet med noe lengre enn enstavelsesord og onelinere så går det noen ganger an å ha en samtale, men man blir litt lei når det er aldri er spørsmål eller interesse andre veien. Mange svarer kort og det er begrenset hvor interessant det er å ha en slik samtale. Det man også må huske på er at man skal ha kjemi med folk og det gjelder på nett også. Enkelte har man skrivekjemi med, men ikke noe kjemi med i virkeligheten. Ikke alle er spesielt flinke til å skrive, men det er derfor man burde møtes kjapt. Det er meningsløst å chatte i evigheter med noen som tydeligvis bare har tenkt å chatte.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #14 Skrevet 14. desember 2021 Hvor gamle er damene på Tinder er det alle aldre ? Anonymkode: 83223...924
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå