AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Jeg ble faktisk skuffet! NRK dropper Julemorgen i år pga færre seertall. De kommer til å lage kun ett program av Julemorgen som blir sendt julaften. Jeg synes det er så koselig med julemorgen og har ventet på at det skal starte i år og. Liker denne rammen rundt sendingen med julestemning. Alt blir så "mekanisk" og upersonlig når filmene bare vises uten noen ramme rundt men jeg er vel gammeldags 😕 Anonymkode: 5ee39...ec4 7
Frisk Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 Oi, da vet jeg om noen som blir skuffet... 😔 Barnet mitt har ventet på Julemorgen siden første søndag i advent. Nå er håpet at det kommer når det blir skolefri - men da gjør det visst ikke det 🙄 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #4 Skrevet 11. desember 2021 Trist utvikling. Men har sett det komme. Mine store barn har kost seg med julemorgen, men yngstemann foretrekker iPad. Tipper han ikke er alene… Anonymkode: 36e37...019 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #5 Skrevet 11. desember 2021 De kunne jo lagt ut tidligere julemorgen episoder på streaming i nrk appen. De fleste vil nok ikke merke forskjell på fjorårets eller året før om den ses på i år. Anonymkode: a9a28...0b5 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #6 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 11.12.2021 den 20.03): De kunne jo lagt ut tidligere julemorgen episoder på streaming i nrk appen. De fleste vil nok ikke merke forskjell på fjorårets eller året før om den ses på i år. Anonymkode: a9a28...0b5 Rart om det ikke er tilgjengelig 🤔 Ser de sender Barnas superjul på tv...Det er jo helt tragisk. Sier som 4 åringen her i huset sier når det begynenr; Slå av! 🤣 Anonymkode: 5ee39...ec4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #7 Skrevet 13. desember 2021 Skuffende. Barna her har ventet på når det skulle begynne. Anonymkode: e8653...3f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå