Gå til innhold

Slutt for Julemorgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble faktisk skuffet!

NRK dropper Julemorgen i år pga færre seertall. De kommer til å lage kun ett program av Julemorgen som blir sendt julaften.

Jeg synes det er så koselig med julemorgen og har ventet på at det skal starte i år og. Liker denne rammen rundt sendingen med julestemning.

Alt blir så "mekanisk" og upersonlig når filmene bare vises uten noen ramme rundt men jeg er vel gammeldags 😕

Anonymkode: 5ee39...ec4

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, da vet jeg om noen som blir skuffet...  😔 Barnet mitt har ventet på Julemorgen siden første søndag i advent. Nå er håpet at det kommer når det blir skolefri - men da gjør det visst ikke det 🙄

• Liker 2
Skrevet

Trist utvikling. Men har sett det komme. Mine store barn har kost seg med julemorgen, men  yngstemann foretrekker iPad. Tipper han ikke er alene…

Anonymkode: 36e37...019

• Liker 2
Skrevet

De kunne jo lagt ut tidligere julemorgen episoder på streaming i nrk appen. De fleste vil nok ikke merke forskjell på fjorårets eller året før om den ses på i år. 

Anonymkode: a9a28...0b5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.12.2021 den 20.03):

De kunne jo lagt ut tidligere julemorgen episoder på streaming i nrk appen. De fleste vil nok ikke merke forskjell på fjorårets eller året før om den ses på i år. 

Anonymkode: a9a28...0b5

Rart om det ikke er tilgjengelig 🤔 

Ser de sender Barnas superjul på tv...Det er jo helt tragisk. Sier som 4 åringen her i huset sier når det begynenr; Slå av! 🤣

Anonymkode: 5ee39...ec4

Skrevet

Skuffende. Barna her har ventet på når det skulle begynne. 

Anonymkode: e8653...3f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...