AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Ganske nytt forhold, har vært sammen i 6 mnd. Vrir hjernen min her. Han ønsker seg ikke klær, han spiller golf og trener en del, jobber med logistikk. Nettopp flyttet, men er ikke opptatt av interiør. Han har anlagt skjegg i det siste, så jeg tenkte gavekort på en salong der de former/klipper skjegg?? Forslag?? Anonymkode: 23cc4...b11
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 Ja det er en god ide du har. Anonymkode: a0327...67c
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #4 Skrevet 11. desember 2021 Jeg strevde også med hva jeg skulle kjøpe til en jeg har datet siden påske. Blitt mer seriøst nå. Jeg har kjøpt en nokså dyr hettegenser og parfyme. Hva med å kjøpe et gavekort på spabehandling for 2? Jeg skal være litt kreativ og lage et julekort i tillegg med 'frikort' på massasje av meg🤭 Det vet jeg også han liker godt😄 Da trenger jeg ikke å bruke penger på det et annet sted😄 Anonymkode: 975c6...a38
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #5 Skrevet 11. desember 2021 Her har du noen forslag: ✨Klokke ✨Parfyme ✨Vin ✨Kaffeavtale kopp som man kan fylle gratis på stasjoner om han kjører mye ✨Gavekort (til senter, nettbutikk, treningssenter, restaurant, Spotify, kino eller andre steder) ✨Skinnhansker ✨Spill (hvis han spiller PlayStation eller noe, eventuelt gavekort der også) ✨Treningsheadset ✨Smykke/armbånd til menn ✨Smoothie maskin ✨Proteinpulver (om du vet hva han bruker da) Anonymkode: 70bab...28e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå