Gå til innhold

Hva er grunnen til at jeg blir så sliten når jeg ikke har noe grunn til det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir helt utslitt av den minste ting. Som feks i dag: Jeg våknet tidlig og dro på trening, og kom hjem og var helt lamslått. Jeg sov fra 14-19, og deretter dro jeg på en liten besøk til familie, og nå er jeg hjem og er utslått. Helt død. 

Jeg jobber ikke lenger (AAP) og det virker ikke som at ting blir bedre. Jeg hadde det slik mens jeg jobbet og, bare 10x værre, og hadde selvmordstanker daglig for det var uutholdelig. Mens nå er det ikke like uutholdelig siden jeg ikke har noe jeg MÅ møte opp på, men ting har ikke blitt bedre. Jeg blir så lei meg for at jeg har det sånn. Jeg er ei ung jente på 24 år og burde ikke bli så utslått av de minste tingene?

Jeg trener, spiser sunt og sover til rett tid etc, men likevel er det ingenting som har blitt bedre? føler meg så håpløs

Anonymkode: 1771b...bb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg blir helt utslitt av den minste ting. Som feks i dag: Jeg våknet tidlig og dro på trening, og kom hjem og var helt lamslått. Jeg sov fra 14-19, og deretter dro jeg på en liten besøk til familie, og nå er jeg hjem og er utslått. Helt død. 

Jeg jobber ikke lenger (AAP) og det virker ikke som at ting blir bedre. Jeg hadde det slik mens jeg jobbet og, bare 10x værre, og hadde selvmordstanker daglig for det var uutholdelig. Mens nå er det ikke like uutholdelig siden jeg ikke har noe jeg MÅ møte opp på, men ting har ikke blitt bedre. Jeg blir så lei meg for at jeg har det sånn. Jeg er ei ung jente på 24 år og burde ikke bli så utslått av de minste tingene?

Jeg trener, spiser sunt og sover til rett tid etc, men likevel er det ingenting som har blitt bedre? føler meg så håpløs

Er det noen som kjenner seg igjen?

Skrevet

Har du mye å tenke på? Tankekjør kan gjøre deg utrolig utmattet. 
sover du nok? Tatt blodprøver? 
kjempebra at du kommer deg litt på trening. Husk at det også er mørketid 

Anonymkode: a57ef...cba

Skrevet

Har du tatt blodprøver å sjekket at du ikke har noen mangler?

• Liker 3
Skrevet

Jern , B12 og D-vitamin mangel kanskje?

Anonymkode: 54433...c98

• Liker 1
Skrevet

Jeg har det sånn, men er eldre enn deg og har ulike diagnoser; me, angst, insomnia og mye mer.

Har sjekket hornoner og stoffskifte(er 46 år). Og det er mye søvnmangel og tankekjør som gjør meg utmattet. Jobber med saken, har jobbet deltid to år nå, trener, spiser sunt og har bedre(ikke bra nok) søvnhygiene.

Ville utelukket alt fysisk, for deretter å prøve terapi.

Anonymkode: bff00...f75

Skrevet

Er du på AAP er det jo en grunn til det. Regner med du følges opp av helsesystemet? Dette må du snakke med legen din om.

Anonymkode: d3b50...56d

Skrevet

Jeg er samme og ufør. Blir katatonisk og greier ikke bevege meg

Anonymkode: ec335...f6e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.12.2021 den 1.38):

Jern , B12 og D-vitamin mangel kanskje?

Anonymkode: 54433...c98

Signerer denne! 
om du ikke har sjekket dette så gjør det😅 jeg har selv stor mangel på alt dette og fått b12 tab, d-vitamin dråper og skal få jern intravenøst denne uken (ventetid på sykehuset) 

kjenner stor forskjell etter bare noen uker med b12 og d-vitamin tilskudd 😃 

lykke til❤️ Det er lov å håpe det er en "quick-fix" sånn som med meg😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...