Gå til innhold

Er han ute etter forhold eller ff??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har en venn som jeg har kjent i 10 år, han har sagt til flere at han vil ha en ff og kunne gjerne tenkt seg at det var meg. Men når jeg og han er sammen sier han ingenting om dette

Han holder alltid en hånd på meg og kysser meg hver gang vi møtes! Han skriver også til meg på snap hver dag og ønsker meg god morgen og god natt blir også med hjerte. 

Jeg har en liten følelse på at det ligger noe mer der, vi har prøvd før men da har vi ikke hatt lyst til å satse vennskapet, men nå føler jeg det er noe helt annet. Jeg er betatt av han og hinter hele tiden, men blir jo usikker da han har sagt som han har gjort til andre, han lagde sugemerke på halsen min og ene venninna som han forteller alt til hadde vist ikke fått vite noe som var veldig rart han å være. Hub også lurer på om han faktisk har ordentlige følelser for meg.

Han er ofte meg med og vi finner på masse rart han kan brått si at nei på søndag spiser vi det sammen. Helt ut av det blå, er vel ikke sånn en ff gjør det? Har hatt mange kvelder sammen og flere kvelder har det bare blitt kos, dette har holdt på i over 1 mnd nå si vi har møttes kanskje 20 dager iløpet av den mnd hatt sex 3 ganger og resten bare kosa og hatt det hyggelig sammen. 

Hva tror dere? 

Manner meg opp til å hinte mer om dette. 

Anonymkode: 5bb77...15e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må slutte å hinte. Menn tar generelt ikke kvinnehint.

Høres litt ut som om dere er for "hintete" og redde for å ta initiativ til å snakke sammen begge to. Det er jo helt normalt å føle det når man er ung, skjønner at det kan virke skummelt å bare spørre! Men det må til.

Anonymkode: 05fab...1f2

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei har en venn som jeg har kjent i 10 år, han har sagt til flere at han vil ha en ff og kunne gjerne tenkt seg at det var meg. Men når jeg og han er sammen sier han ingenting om dette

Han holder alltid en hånd på meg og kysser meg hver gang vi møtes! Han skriver også til meg på snap hver dag og ønsker meg god morgen og god natt blir også med hjerte. 

Jeg har en liten følelse på at det ligger noe mer der, vi har prøvd før men da har vi ikke hatt lyst til å satse vennskapet, men nå føler jeg det er noe helt annet. Jeg er betatt av han og hinter hele tiden, men blir jo usikker da han har sagt som han har gjort til andre, han lagde sugemerke på halsen min og ene venninna som han forteller alt til hadde vist ikke fått vite noe som var veldig rart han å være. Hub også lurer på om han faktisk har ordentlige følelser for meg.

Han er ofte meg med og vi finner på masse rart han kan brått si at nei på søndag spiser vi det sammen. Helt ut av det blå, er vel ikke sånn en ff gjør det? Har hatt mange kvelder sammen og flere kvelder har det bare blitt kos, dette har holdt på i over 1 mnd nå si vi har møttes kanskje 20 dager iløpet av den mnd hatt sex 3 ganger og resten bare kosa og hatt det hyggelig sammen. 

Hva tror dere? 

Manner meg opp til å hinte mer om dette. 

Anonymkode: 5bb77...15e

Hinte om hva? Dere møtes..koser dere sammen og puler ..Hva mer er det å hinte om?

Vil du skrive en ff- avtale og tinglyse den?

Skrevet

Du må rett og slett bare spørre han. 

Du ønsker noe mer. Han har sagt at han ønsker en ff. Om han fortsatt kun ønsker en ff, så bør du jo finne ut av det nå så du kan avslutte hele greia. 

"Ønsker du kun en ff, eller ser du for deg at vi kan bli noe mer om kjemien fortsetter å være så god som den har vært den siste måneden?"

Det er ikke verre enn det. 

Anonymkode: 398e6...0da

Skrevet

Var det du som skrev for 4 uker siden også? Identisk historie... 

Ja jeg er ganske sikker på at han kun ser deg som FF. Ff kan også kose og gjøre koselige ting sammen. Du må bare spørre han rett ut om han ser deg som en kjæreste eller ff og hvis han nøler og ikke klarer å si kjæreste rett ut så mener han ff bare at han sannsynligvis kommer til å pynte på det for å beholde deg 

Anonymkode: 91942...efe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...