Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Avstandsforhold er noe shit!!!!

Jeg er sammen med en som er 7 år eldre enn meg, og det er fire timer mellom oss. Han jobber mye, så vi ses sjelden, kanskje annenhver helg.

Og kommunikasjon, som er kanskje noe av det viktigste i et avstandsforhold, er det lite av. Han solgte mobilen for noen uker tilbake, så det går via mail et par ganger i uken, kanskje en telefon nå og da.

Savner han så utrolig mye at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Føler lixom han ikke bryr seg så mye, selv om han skriver hvor mye han savner meg og sånne ting.

Syns det er utrolig hardt å ha et slikt forhold, med så lite kommunikasjon i tillegg. :cry:

Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det..... For å få det bedre.

En anna ting, er at vi driver med samme sport, så når vi treffes i helgene, så holder vi alltid på med denne sporten og jeg føler vi ikke får tid for oss selv når det er eneste sjansen vi har til å være sammen...

Noen som har noe råd eller erfaring med lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avstands forhold ER vanskelig!! Når man ikke treffes nesten i det heletatt er dette utrolig hardt! Jeg har hatt noen av disse pg alle ender med at det blir mindre og mindre kontakt mellom oss, og til slutt ender vi som venner eller vi snakker bare når vi møtes.... :(

Føler man prøver å holde kontakten i håp om ett eller annet vil skje.... venter og venter men ingenting skjer, og VIPS så har den ene parten, eller kanskje begge, sett seg ut en ny person, som man kan treffe oftere, og da faller avstandsforholdet sammen.

Spør ham hvor seriøst han syns dette virkelig er, og at han MÅ fortelle sannheten, er dette noe å satse på? hva er muligheten for at dere kan gjøre noe med dette avstands problemet? Eller om dere bare skal slutte med en gang. Jeg vet ikke hvor lenge dere har truffet hverandre men jeg har DÅRLIG erfaring med dette.....

LYKKE til !!!! :D

Skrevet

Heisann Tjejen!!

Jeg føler med deg :cry: *trøsteklem*

Jeg flyttet fra samme by som min kjæreste i juni/juli og har bare sett han tre ganger etter dette. Jeg fikk meg nemlig en rimelig travel jobb, og måtte jobbe hver jævla helg helt fram til slutten av august. Da flyttet han til et annet sted, enda lenger vekk (fikk seg jobb der). Så på det lengste gikk det to måneder uten å se hverandre. Helt forferdelig... :cry: !! Men det har blitt lettere nå som jeg bare jobber annenhver helg. Heldigvis! Jeg skal flytte nærmere han etter jul.

En positiv ting er det faktisk, tro det eller ei... Forholdet vårt har blitt sterkere. Vi er mer forelska enn noen gang, og krangler aldri lenger :) Jeg husker jeg var redd for at han skulle glemme meg og finne seg ny dame når jeg flyttet vekk, men han gjorde ikke det!

Så; enten blir det bedre, eller så blir det verre ved et avstandforhold. Hvis dere er nok forelska så skal det gå!! Veldig synd at han ikke har telefon så du kan ringe og høre stemmen hans da. Men du kan jo skrive noen lange, sexy kjærlighetsbrev :wink: ?!

Hold ut jente!! Dette klarer du!!

Koz,

Skrevet

Tjejen,

jeg vil henge meg paa hva eminel sier - vi har ogsaa faatt styrket vaart forhold etter langtidsforhold - men da snakket vi hver dag, pluss masse mails, og msg. Smaa brev og pakker er ogsaa bra - og hver gang jeg reiste fra ham gjemte jeg masse lapper som han fant en etter en (feks en under puta som sa sov godt, osv)

Enig, det er noe dritt... men jeg tror naa paa sjebnen - og skal det vaere saa blir det (ikke at det er noe troest). Vi har bodd langt fra hverandre i to aar, og har setts en gang i maaneden! Og naa - etter siste avstandsperiode giftet vi oss. Saa jeg har VELDIG god erfaring med avstandsforhod - MEN - vi var hele tiden sikker paa det skulle bli oss!

Men - hold deg aktiv i hverdangen - det funket iallefall for meg, ville ikke 'slutte leve'.

Lykke til - haaper dere faar en fin romantisk helg neste gang dere sees! - og ikke minst en koselig telefonsamtale! Men - snakk om det med ham, hva du foeler...

Gjest Anonymous
Skrevet

Avstandsforhold er ikke noe forhold.

Han har sikkert sitt liv der han er.

Få deg ditt eget liv du også, det tror jeg er veldig lurt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...