Gå til innhold

Spetalen-familien

Fremhevede innlegg

Skrevet
Victoria123 skrev (18 minutter siden):

Det er da ingen som påstår at de ikke skal skilles?  Det er jo du som hevder å sitte på sannheten og påstår at det ikke kan være andre årsaker til skilsmissen enn at ikke lenger skal være i et romantisk forhold. Må da være lov å si at det kan ha andre årsaker… 

Du sier de skal separeres pga skattemessige forhold , det er relativt drøye spekulasjoner 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt. Hvordan vil de kunne spare penger ved å ha en pro-forma skillsmisse når Spetalen flytter til Sveits?

Jeg skjønner heller ikke hvorfor han overførte formuen til døtrene like før han flytter til Sveits.  Da er jo formuen eid av noen som må betale formuesskatt.

• Liker 2
Skrevet
Victoria123 skrev (14 timer siden):

Det er da ingen som påstår at de ikke skal skilles?  Det er jo du som hevder å sitte på sannheten og påstår at det ikke kan være andre årsaker til skilsmissen enn at ikke lenger skal være i et romantisk forhold. Må da være lov å si at det kan ha andre årsaker… 

Når noen skilles så synes jeg det er helt merkelig å spekulere hvorvidt man har motiv for å gjøre det. Jeg har jo sannheten slik vi kjenner den, de har offentliggjort at de har bestemt seg for separasjon.

• Liker 1
Skrevet
Sonit skrev (På 8.11.2025 den 10.42):

Når noen skilles så synes jeg det er helt merkelig å spekulere hvorvidt man har motiv for å gjøre det. Jeg har jo sannheten slik vi kjenner den, de har offentliggjort at de har bestemt seg for separasjon.

«De», eller media som har offentliggjort?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...