cerruti Skrevet 24. august #441 Skrevet 24. august Justlooking skrev (15 timer siden): Ja. Er jo ikke så vanskelig. Spetalen hadde Kristian fra før med en annen dame og fikk to nye barn med en ny 😊 Jeg håper i hvert fall Spetalen deler alt likt på 3 barn. 5
Trubadur Skrevet 24. august #442 Skrevet 24. august Orly skrev (På 23.8.2025 den 15.43): Synes det er så rart at de virker til å ha svært lite kontakt med Kristian, aldri sett de har kommentert under innlegg som Karianne legger ut heller, men det kommenteres ofte på medlemmene i Rooth familien når de legger ut innlegg. Nå legger KV ut mye da. Men Charlotte har kommentert på insta under noen av bildene 2 1
Cami9 Skrevet 25. august #443 Skrevet 25. august Er vel ingen hemmelighet at Sophie og Jenny ikke er så fan av KV? 5
BBB12345 Skrevet 25. august #444 Skrevet 25. august SoWhat? skrev (På 10.12.2021 den 23.42): Hva syns dere om han? Jeg syns han er blodharry, men så liker jeg selvtilliten hans. Han sier upassende og politisk ukorrekte ting, og står for det. Sånn helt easy. Han tør jo å være den han er, og han skygger ikke unna konflikter. Han holder hodet kaldt og er alltid behersket. Jeg vet ikke om han er dum. Jeg syns ikke at han virker veldig smart, men kanskje det bare er Harry-faktoren som lurer meg. Han er ganske nedlatende og arrogant med folk om de kritiserer han eller angriper han. Ikke så veldig sjarmerende. Men jeg tror faktisk jeg liker fyren. Eller kanskje jeg bare liker at han eksisterer. Jeg liker folk som skiller seg ut på en ekte måte. Jeg syns litt synd på han, men det tror jeg kommer av at han aldri ser helt blid ut. Øystein Stray Spetalen er en av de smarteste i Norge. Rett frem og tydelig, mangelvare hos de 169 på Stortinget dessverre…… 5 4
Cami9 Skrevet 26. august #445 Skrevet 26. august Pakini skrev (På 23.8.2025 den 23.11): Er Jenny halvsøster til Kristian da? Skjønner ikke helt familietreet 😅 Både Jenny og Sophie er halvsøskene til Kristian ja. Samme far bare 2
Jente456 Skrevet 26. august #446 Skrevet 26. august Cami9 skrev (21 timer siden): Er vel ingen hemmelighet at Sophie og Jenny ikke er så fan av KV? Har sett de på samme arrangement uten at de henger sammen eller noe.. 2
Cami9 Skrevet 26. august #447 Skrevet 26. august Jente456 skrev (3 timer siden): Har sett de på samme arrangement uten at de henger sammen eller noe.. Jepp, er ganske spesielt… 4
Stargaze Skrevet 27. august #448 Skrevet 27. august Cami9 skrev (16 timer siden): Jepp, er ganske spesielt… Ganske forståelig egentlig.. 4 1
Cami9 Skrevet 2. september #449 Skrevet 2. september https://e24.no/boers-og-finans/i/0Vmzg6/milliardaersoestrene-dette-er-sophie-og-jenny-spetalen?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no Håper K har fått noe også? 5 1
cerruti Skrevet 2. september #450 Skrevet 2. september Cami9 skrev (4 minutter siden): https://e24.no/boers-og-finans/i/0Vmzg6/milliardaersoestrene-dette-er-sophie-og-jenny-spetalen?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no Håper K har fått noe også? Ja, man gir vel ikke til 2 av 3 barn? 3 3
Cami9 Skrevet 2. september #451 Skrevet 2. september cerruti skrev (5 minutter siden): Ja, man gir vel ikke til 2 av 3 barn? Ikke godt å si, men siden kun de to nevnes. Vet det er begrensninger på enkelte aksjer for K, pga jobben hans - men ikke sikker det gjelder disse 3
Lineaaa Skrevet 2. september #452 Skrevet 2. september Står jo helt tydelig at kun døtrene har fått alt av aksjer, til en verdi av flere hundre millioner. Sønnen ingenting av dette. Slik skjevfordeling kan en gjøre mens ene lever, kun ved dødsfall en plikter å Gi arv til alle barna en har. Virker ikke som han har noe som helst kontakt med sønnen, så hvorfor gi han noe? 2 2
AntiBullshit Skrevet 2. september #453 Skrevet 2. september cerruti skrev (12 minutter siden): Ja, man gir vel ikke til 2 av 3 barn? Er det én ting spetalen ikke bryr seg katta om så er det å være raus og rettferdig, han har sikkert sine grunner til å skjevfordele og da er det kun det han ser 5 2
Hummingbird2 Skrevet 2. september #454 Skrevet 2. september Slik forfordeling ødelegger søskenforhold. Sier alt jeg trenger å vite om Spetalen og hans fru. 5 4
Lineaaa Skrevet 2. september #455 Skrevet 2. september Hummingbird2 skrev (1 minutt siden): Slik forfordeling ødelegger søskenforhold. Sier alt jeg trenger å vite om Spetalen og hans fru. Tror ikke de hadde noe særlig til søskenforhold før denne skjevfordelingen heller.. 1 2
Hummingbird2 Skrevet 2. september #456 Skrevet 2. september Lineaaa skrev (2 minutter siden): Tror ikke de hadde noe særlig til søskenforhold før denne skjevfordelingen heller.. Og det sier meg også alt jeg trenger å vite om herr og fru. 3 6
Jada! Skrevet 2. september #457 Skrevet 2. september Etter å ha lest dagens nyheter om overføring av aksjer til to av sine tre barn mistet jeg all respekt for Spetalen. Mister også respekten for hans kone da hun aldri burde godtatt en slik skjevdeling når kun hennes døtre blir tilgodesett, men det er lett å se at det ikke er Karianne Vilde som er den største gold diggeren i Spetalen familien... 4 7
cerruti Skrevet 2. september #458 Skrevet 2. september Jada! skrev (3 minutter siden): Etter å ha lest dagens nyheter om overføring av aksjer til to av sine tre barn mistet jeg all respekt for Spetalen. Mister også respekten for hans kone da hun aldri burde godtatt en slik skjevdeling når kun hennes døtre blir tilgodesett, men det er lett å se at det ikke er Karianne Vilde som er den største gold diggeren i Spetalen familien... Helt enig om det gis skjevt til ett av tre barn. Sånt gjør man bare ikke! 1 3
cerruti Skrevet 2. september #459 Skrevet 2. september Lineaaa skrev (1 time siden): så hvorfor gi han noe? Fordi det like fullt er barnet ditt? 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå