Gå til innhold

Spetalen-familien

SoWhat?

Anbefalte innlegg

Kom til å tenke på …. Karianne og Anikken har vært bestiser i mange år siden tenårene og har derfor også mange felles venner. Nå har de ikke vært på talefot på flere år ifølge Annikken, og begge har bryllup samme dag. Her må altså folk velge …

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Justlooking skrev (20 timer siden):

Kom til å tenke på …. Karianne og Anikken har vært bestiser i mange år siden tenårene og har derfor også mange felles venner. Nå har de ikke vært på talefot på flere år ifølge Annikken, og begge har bryllup samme dag. Her må altså folk velge …

Hvorfor er ikke de på talefot lenger?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/12/2024 at 1:29 AM, Justlooking said:

Ja, og Annijor var heller ikke på bursdagen til en felles venninne av de. Husker ikke helt hva hun heter i farta, men er ikke de venner heller? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anniken og Cornelia Grimsmo var jo som erteris og plutselig var heller ikke de på talefot. Nå vet man jo ingenting om hva som har skjedd i noen av disse venninne-relasjonene, men jeg synes (utfra hva hun legger og har lagt ut i sine egne kanaler) ikke at Anniken virker som en enkel dame å være rundt. Hun er alltid så veldig inni det de negative følelsene sine, alt skal være så melodramatisk, bare sorte, hvite og beige klær osv. Glemmer aldri den gangen hun skulle gjøre så jævlig stort nummer av at hun valgte å gå i en gjennomsiktig topp på et eller annet event, det var liksom så grensesprengende for henne fordi hun visstnok har litt forskjellig størrelse på puppene… Det er jo noe av det vanligste som fins, og damer uten bh er jo ikke akkurat noe nytt det heller. Synes bare hun virker å være en person som har hodet eksepsjonelt langt inni egen ræv - selv til influencer å være. Kombinert med at Anniken er veldig opptatt av å bare like ting som passer inn i den angstete, organiske, «anti-tryhard»-estetikken sin så krasjer nok det greit med Kariannes streben etter å få innpass i old money-miljøet, og hun ender opp med å fremstå for de fleste som en gold digger ala new money, harry, flashy og krampeaktig ala osempic. Bare ved å sammenligne de estetiske idealene til Karianne og Anniken ser man hvordan de personlighetsmessig kan krasje. Anniken og Cornelia deler i det minste samme «aesthetic»

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Marihone said:

Ja, og Annijor var heller ikke på bursdagen til en felles venninne av de. Husker ikke helt hva hun heter i farta, men er ikke de venner heller? 

Kaja Bråthen het hun forresten. Hun hang mye med Annijor, men Annijor var ikke på bursdagen hennes. Jeg har ikke sett de sammen på lenge. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen; jeg fatter ikke hvorfor K V deler sine små porsjoner med mat? Forstår hun ikke hvordan det kan påvirke/trigge andre? Veldig unødvendig synes jeg. Det må da gå an å fylle opp kanalen med annet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (22 timer siden):

Igjen; jeg fatter ikke hvorfor K V deler sine små porsjoner med mat? Forstår hun ikke hvordan det kan påvirke/trigge andre? Veldig unødvendig synes jeg. Det må da gå an å fylle opp kanalen med annet. 

Hva annet interessant har hun å komme med da? Trening, massasje, pod en gang i mnd (som er sååå dårlig), hente pakker? Den dama har ikke noe annet å komme med en slafsete mat videoer…

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (På 10.12.2021 den 23.42):

Hva syns dere om han?

Spettet har blitt tjukk, og fått dobbelthake så jeg på båtturen med datteren. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karianne ble gravid på p-piller ja. Hehe… Rekk opp hånden alle som tror dette var planlagt og et ønske fra Karianne? Hun har alltid drømt om noe mer enn Solbergelva. 

• Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (2 timer siden):

Karianne ble gravid på p-piller ja. Hehe… Rekk opp hånden alle som tror dette var planlagt og et ønske fra Karianne? Hun har alltid drømt om noe mer enn Solbergelva. 

🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️ 
Dette var planlagt!! 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karianne har blitt så utrolig tynn... Hun er som en skygge av seg selv nå. Trist å se! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (5 timer siden):

Karianne har blitt så utrolig tynn... Hun er som en skygge av seg selv nå. Trist å se! 

Er det ikke stort sett det dagene går til da; pleie seg selv? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også innmari glad i hunden vår, men aldri i livet om jeg hadde tatt med hundene til Italia, sånn som de vurderte, i bryllupet. Da vi giftet oss for 18 år siden så hadde vi en annen hund, ville ikke vurdert å tatt henne med i bryllupet, selv om det var her i Norge. Hunden hadde det best hjemme hos en trygg og god hundepasser.

Nå har jeg ikke vært på snap i ettermiddag/kveld, men i formiddag så var hun helt oppløst pga hun trodde at ene hunden var syk/hadde jutbetennelse, og var hunden syk så kunne hun i allefall ikke dra fra den men måtte ta den med…asså; er hunden syk så får den behandling, smertelindring og har det best hjemme og ikke stresse over flyturer, mye folk, 30g i Italia.

Er hunden alvorlig syk og lider så er avlivning til hundens beste. Ikke holde den i live så lenge som mulig for at det gjør så vondt og er en stor sorg å avlive (jeg klarte ikke ta meg sammen ovenfor jentene våre engang da vi måtte avlive vår 12 år gamle Berner Sennen…..jeg gråt seriøst mere enn da bestemoren min døde….og jeg kjente på sorg lenge…men i etterkant så innser jeg at vi burde ha avlivet et par måneder tidligere, selv om hun fikk smertestillende og ikke hadde smerter så burde hun fått sluppet et par måneder på smertestillende) 

Man tar i allefall ikke med seg sin aldrende og syke hund til sitt eget bryllup i Italia. Heller være glad for de 12 årene hun fikk sammen med sin firbeinte venn❤️

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anno19 skrev (På 21.8.2024 den 9.38):

«Jobben min går ut på ansiktsbehandlinger, lymfedrenasje og andre eventer…..» 

Wow……bare wow…..🙈🙈

Har hun sagt det?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får de litt ekstra blest om bryllupet, siden Marius BH stiller. Lurer på hva Spetalens synes om det.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Stay said:

Da får de litt ekstra blest om bryllupet, siden Marius BH stiller. Lurer på hva Spetalens synes om det.

Kommer i det hele tatt faren til Kristian? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stay skrev (23 minutter siden):

Veldig rart at han ikke er "avinvitert". Dårlig stil🙈

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (1 time siden):

Veldig rart at han ikke er "avinvitert". Dårlig stil🙈

Ser at VG skriver nå at han ikke skal i bryllupet 😊Screenshot_20240828_215515_SamsungInternet.thumb.jpg.b60e701f9535314f0ed3ba5caed2999a.jpg

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...