Gå til innhold

Spetalen-familien

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Cami9 skrev (På 2.9.2025 den 20.26):

Det er villaen K og KV bor i nå… 

Endret av Fantorangen-Oslo
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lineaaa skrev (På 2.9.2025 den 13.18):

Står jo helt tydelig at kun døtrene har fått alt av aksjer, til en verdi av flere hundre millioner. Sønnen ingenting av dette. Slik skjevfordeling kan en gjøre mens ene lever, kun ved dødsfall en plikter å Gi arv til alle barna en har. Virker ikke som han har noe som helst kontakt med sønnen, så hvorfor gi han noe? 

Fordi det er barnet ditt. Og videre barnebarna dine.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
ForumMaria skrev (På 12.9.2025 den 13.13):

Du husker ikke hvor du hørte det? 

Tipper podden med Jenny, helt i oppstarten

• 2 uker senere...
Skrevet

Ser at sønn Spetalen bytter jobb da, så kan jo være det ruller inn noen aksjer fra far nå. Om grunnen var at han jobber som aksjeanalytiker mener jeg..

• Liker 2
Skrevet
ForumMaria skrev (På 24.9.2025 den 22.58):

Ser at sønn Spetalen bytter jobb da, så kan jo være det ruller inn noen aksjer fra far nå. Om grunnen var at han jobber som aksjeanalytiker mener jeg..

Hva skal han jobbe med nå?

Skrevet
Justlooking skrev (3 timer siden):

Hva skal han jobbe med nå?

Influencer kanskje, slik som "temu vikaren"?

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Skrevet
Krokodillen skrev (12 timer siden):

Det er ikke lenge siden jeg hørte podcast med Spetalen der han baksnakket rikingene som flytter til Sveits, og var ganske nådeløs i sin uttalelse.

Nå er han en av de selv...

• Liker 6
Skrevet
Tough cookie skrev (4 timer siden):

Det er ikke lenge siden jeg hørte podcast med Spetalen der han baksnakket rikingene som flytter til Sveits, og var ganske nådeløs i sin uttalelse.

Nå er han en av de selv...

Haha det er ikke bare meg altså? Jeg lurte på om jeg husket feil nemlig. Han var absolutt ikke begeistret for utvandrere, men det gjelder jo tydeligvis på flere områder kun andre enn han selv.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Krokodillen skrev (3 timer siden):

Haha det er ikke bare meg altså? Jeg lurte på om jeg husket feil nemlig. Han var absolutt ikke begeistret for utvandrere, men det gjelder jo tydeligvis på flere områder kun andre enn han selv.

Jeg har også sett et annet intervju med han fra det siste halvåret, og der snakket han også nedsettende om de som har stukket av til Sveits.

Endret av Tough cookie
  • Liker 5
Skrevet

Det drøyeste er jo at han flytter fra helt ferske barnebarn - de fleste oppegående besteforeldre ønsker jo tettest mulig kontakt med barnebarna sine😊

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Cami9 skrev (6 timer siden):

Det drøyeste er jo at han flytter fra helt ferske barnebarn - de fleste oppegående besteforeldre ønsker jo tettest mulig kontakt med barnebarna sine😊

Ja for han renner ned de dørene? Virker veldig fan av svigerdatteren sin? 

Skjønner at døtrene får verdien og at han kanskje holder igjen til sønnen jeg…Ville heller ikke at penger jeg hadde tjent opp skulle finansiert Hermès vesker til en blogger som hele livet har prøvd å sno seg opp og bli rik og kjent. 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
ForumMaria skrev (2 timer siden):

Skjønner at døtrene får verdien og at han kanskje holder igjen til sønnen jeg…

Du gjør uansett ikke forskjell på barna dine! 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
ForumMaria skrev (2 timer siden):

Ja for han renner ned de dørene? Virker veldig fan av svigerdatteren sin? 

Skjønner at døtrene får verdien og at han kanskje holder igjen til sønnen jeg…Ville heller ikke at penger jeg hadde tjent opp skulle finansiert Hermès vesker til en blogger som hele livet har prøvd å sno seg opp og bli rik og kjent. 

Var jo nettopp jeg mente med ironien i mitt innelgg😉 Uansett hvem pengene hans havner hos så går det til vesker. Jeg er mest spent på hva Charlotte skal falle tilbake på nå 

• Liker 1
Skrevet
Cami9 skrev (57 minutter siden):

Var jo nettopp jeg mente med ironien i mitt innelgg😉 Uansett hvem pengene hans havner hos så går det til vesker. Jeg er mest spent på hva Charlotte skal falle tilbake på nå 

Haha 😅 Å gud jeg var treg!! 

ja spent på hvor mye hun får??

• Liker 2
Skrevet (endret)
Cami9 skrev (1 time siden):

Falle tilbake på? Hun er jo en kjent fotografkunstner 

Endret av Summerwinter
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Tipper at hun ikke trenger å “falle tilbake” på noe som helst, alt sammen handler om økonomi og skatt - og de er nok fortsatt et par😄

• Nyttig 1
Skrevet
anno19 skrev (1 minutt siden):

Tipper at hun ikke trenger å “falle tilbake” på noe som helst, alt sammen handler om økonomi og skatt - og de er nok fortsatt et par😄

Det er jo bekreftet brudd mellom de to, så nei….? 

• Liker 3
Skrevet
Summerwinter skrev (5 minutter siden):

Falle tilbake på? Hun er jo en kjent fotografkunstner 

Joda, men ikke så kjent at hun tjener nok til å fortsette samme livsstilen som i dag

• Liker 1
Skrevet
anno19 skrev (40 minutter siden):

De er da ikke et par når de har tatt ut seperasjon

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...