Orly Skrevet 28. august 2024 #341 Del Skrevet 28. august 2024 Stay skrev (1 time siden): Da får de litt ekstra blest om bryllupet, siden Marius BH stiller. Lurer på hva Spetalens synes om det. Han skal ikke i bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 28. august 2024 #342 Del Skrevet 28. august 2024 1 hour ago, Henikka said: Ser at VG skriver nå at han ikke skal i bryllupet 😊 Hvorfor har han med dress da? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 28. august 2024 #343 Del Skrevet 28. august 2024 Marihone skrev (1 minutt siden): Hvorfor har han med dress da? Han skal jo i bryllupet, det er helt tydelig. VG siterer advokaten hans, som enten lyver/eller ikke vet. Hvis du leser tråden her om MBH så skjønner du 😊 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 28. august 2024 #344 Del Skrevet 28. august 2024 Karianne og Marius er jo beste venner. Han var jo på 30 års dagen hennes i mai. Karianne har tagget masse bilder med Marius de siste par årene. Rart om han ikke skal dit. Han trengte en ferie midt i avhør akkurat det stedet de skal gifte seg? 🤔 Dårlig stil av advokaten å lyve i såfall. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 28. august 2024 #345 Del Skrevet 28. august 2024 Just now, Henikka said: Han skal jo i bryllupet, det er helt tydelig. VG siterer advokaten hans, som enten lyver/eller ikke vet. Hvis du leser tråden her om MBH så skjønner du 😊 Ja, det jeg mener også! Jeg skal inn å lese nå. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 28. august 2024 #346 Del Skrevet 28. august 2024 Marihone skrev (Akkurat nå): Ja, det jeg mener også! Jeg skal inn å lese nå. 😊 Full fest i den tråden 😉😅 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. august 2024 #347 Del Skrevet 28. august 2024 Henikka skrev (1 time siden): Han skal jo i bryllupet, det er helt tydelig. VG siterer advokaten hans, som enten lyver/eller ikke vet. Hvis du leser tråden her om MBH så skjønner du 😊 Så la han drar i bryllupet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 29. august 2024 #348 Del Skrevet 29. august 2024 elskersommer skrev (5 timer siden): Så la han drar i bryllupet.. Til info: det har han allerede gjort. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 29. august 2024 #349 Del Skrevet 29. august 2024 Jeg lurer på hvordan forholdet er mellom Kristian og faren? Skal faren delta i bryllupet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 29. august 2024 #350 Del Skrevet 29. august 2024 9 hours ago, Marihone said: Hvorfor har han med dress da? Han skal i bryllupet!! Men de har egentlig alt giftet seg, så dette er et "bryllup". Advokaten er like arrogant drittsekk som M, virkelig en perfekt match der. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 29. august 2024 #351 Del Skrevet 29. august 2024 (endret) 👏👏👏 https://www.seher.no/kongelig/brudeparet-trakk-invitasjonen/81864828 Endret 29. august 2024 av Henikka La til bilde 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. august 2024 #352 Del Skrevet 29. august 2024 Henikka skrev (3 timer siden): Til info: det har han allerede gjort. Det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iliah Skrevet 29. august 2024 #353 Del Skrevet 29. august 2024 cerruti skrev (På 15.8.2024 den 17.37): Igjen; jeg fatter ikke hvorfor K V deler sine små porsjoner med mat? Forstår hun ikke hvordan det kan påvirke/trigge andre? Veldig unødvendig synes jeg. Det må da gå an å fylle opp kanalen med annet. Ærlig talt, det er sikkert mye hun kan kritiseres for, men på typiske Fine Dining restauranter er jo porsjonene knøttsmå, og det er flere retter. Tåler du ikke slikt, så må du nesten ta ansvar og avfølge. Folk må få spise så mye eller lite de vil uten å skulle stå ansvarlige for andres spiseforstyrrelser. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 29. august 2024 #354 Del Skrevet 29. august 2024 1 hour ago, Henikka said: 👏👏👏 https://www.seher.no/kongelig/brudeparet-trakk-invitasjonen/81864828 Marius har blitt skikkelig cancelled. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 29. august 2024 #355 Del Skrevet 29. august 2024 (endret) Marihone skrev (9 timer siden): Marius har blitt skikkelig cancelled. Det er så nydelig!! Dro til Italia med dressposen under armen, lander i Pisa, og får vite at han er avinvitert. Endret 29. august 2024 av Henikka 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 29. august 2024 #356 Del Skrevet 29. august 2024 Snoker45 skrev (7 timer siden): Jeg lurer på hvordan forholdet er mellom Kristian og faren? Skal faren delta i bryllupet? Ser på snap at ene søsteren dro hjem til foreldrene sine igår, og er nå på Gardemoen. Tipper hun er på vei nedover med far og (ste)mor, men vet ikke😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 29. august 2024 #357 Del Skrevet 29. august 2024 11 minutter siden, Henikka said: Ser på snap at ene søsteren dro hjem til foreldrene sine igår, og er nå på Gardemoen. Tipper hun er på vei nedover med far og (ste)mor, men vet ikke😅 Hvorfor skriver du stemor? Begge jentene har samme mor. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 29. august 2024 #358 Del Skrevet 29. august 2024 (endret) Marihone skrev (6 minutter siden): Hvorfor skriver du stemor? Begge jentene har samme mor. Hun er stemoren til brudgommen(derfor jeg skrev det i parentes) Endret 29. august 2024 av Henikka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 29. august 2024 #359 Del Skrevet 29. august 2024 59 minutter siden, Henikka said: Hun er stemoren til brudgommen(derfor jeg skrev det i parentes) Ok, da forstår jeg hva du mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 29. august 2024 #360 Del Skrevet 29. august 2024 Lurer på om broren til Karianne kommer? Han er politi slik jeg har forstått. Da holder vel eliten seg i tøylene da. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå