Gå til innhold

Jeg suger han men han gjør ingenting på meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg suger han, jeg gir først utrykk for at jeg er kåt og vil innlede til sex. Når han er ferdig så sier jeg «Vil du fingre meg?» han er da så sliten så det gidder han ikke. Okey helt greit tenker jeg da, å fortsetter med mitt. Etter en stund tar jeg på han, men da sier han at jeg maser og er innpåsliten. Jeg blir lei meg og går. Han sier unnskyld og at han vil gjøre meg ferdig, jeg er ikke så gira når jeg føler han gjør det fordi han må.. Jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget.. 

Anonymkode: 9c4b9...905

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yeah, når menn ikke er kåte lenger, mister de interessen.
Spør om han kan gjøre noe for deg først 😃 Litt flørtete.

• Liker 9
Skrevet

Hadde ikke giddet han. Så uverdig og respektløst han behandler deg! Finn deg en ekte mann som nyter å tilfredsstille deg og liker deg godt nok til å være kåt på deg, ikke bare bruke deg for sin egen tilfredsstillelse som om du var en sexdukke

Anonymkode: 6324e...90b

• Liker 11
Skrevet

Du suger han til han kommer? Mannen min hadde også følt seg ferdig da. 

Anonymkode: 5066c...c36

• Liker 8
Skrevet

Dårlig deal. Krev din del av dette.

Anonymkode: c6d04...47c

• Liker 2
Skrevet

Slutt å tilfredsstille den late fyren ! 
Han er jo tilbakestående når det gjelder sex 

Anonymkode: 577fc...1ac

• Liker 4
Skrevet

Ja, altså, sånn er jo menn laget. Når de har kommet så mister de oftest interessen i noen timer.

Det er derfor kvinnen alltid skal komme først! Du må få han til å tilfredsstille deg først, mens han fremdeles er kåt og lysten.

Denne boka er et julegavetips:  

41L9HR8YuQL.jpg

• Liker 4
Skrevet

Hadde ikke hatt noe imot å fingre ei jente etter at hun hadde sugd meg til jeg kommer

Anonymkode: 53aac...ebd

• Liker 2
Skrevet

Slutt med å tilfredsstille idioten. 

Anonymkode: 265e8...b18

• Liker 6
Skrevet

Du kan prøve å få han til å fingre deg først neste gang, og når du har kommet kan du si til han at du er sliten og ikke orker mer. Så får han kjenne på hvor kjipt det er selv. Noen (få) menn tror det er tilfredsstillende nok å bare suge av en eller annen grunn (??), om han er en slik fyr kommer du nok aldri til å få tilfredsstillende sex fra han, så da ville jeg vurderert å dumpe han, eventuelt finne en elsker. 

Anonymkode: 4560b...a18

• Liker 4
Skrevet

Enig med de fleste, du må ta pause og fokusere på deg før han kommer.

Anonymkode: 738fc...ead

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde ikke hatt noe imot å fingre ei jente etter at hun hadde sugd meg til jeg kommer

Anonymkode: 53aac...ebd

Dette! 

Skjønner ikke det med å "miste interessen" når han har kommet. Hva da, miste interessen for å tilfredsstille dama si? Det høres ut som en empatisk og hyggelig fyr... 

Den enkleste løsningen for TS er selvsagt at hun kommer først, men jeg tviler på at hun kommer til å få et bra sexliv med denne fyren uansett.

• Liker 3
Skrevet

Jeg sliter med å skjønne at man velger disse mennene til partnere..

Det finnes tusenvis av menn med orgasmegaranti..hvorfor velge en uten?

• Liker 7
Skrevet

Spørsmålet er vel mer hva du vil med mannebarnet enn med innlegget. 

Anonymkode: a1c6b...24e

• Liker 1
Skrevet

Kvitt deg med den inkompetente usjarmerende «mannen» han kommer aldri å gi deg noe. 

Anonymkode: 33dcc...add

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget.. 

Anonymkode: 9c4b9...905

Det vet strengt tatt ikke vi heller.

Du må snakke med mannen din, ikke oss.

Skrevet

Det er SÅ turn on å slikke dama først, og gjøre seg VILT kåt under slikkingen, for så å få noe i retur. Når jeg har kommet så kunne verdens deiligste dame stå forran meg, hadde ikke brydd meg haha!

Anonymkode: 0a2b2...112

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er SÅ turn on å slikke dama først, og gjøre seg VILT kåt under slikkingen, for så å få noe i retur. Når jeg har kommet så kunne verdens deiligste dame stå forran meg, hadde ikke brydd meg haha!

Anonymkode: 0a2b2...112

Men du  har vel fortsatt empati og følelser for kjæresten din og vil at hun skal ha det like bra som deg? Mine kjærester gjennom livet har hjulpet meg med å komme selv om de har kommet først. Det er faktisk vanlig. 

Anonymkode: 417e3...b78

• Liker 1
Skrevet

Dette høres ut som venninna mi for 8 mnd siden. Det var noen hint fra han at det kom til å forandre seg etterhvert. Han var ikke klar for mer (lol). De ble sammen, og han er fortsatt likedan. Hadde aldri giddet. 

Anonymkode: 03d66...f26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...