AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Jeg er forlovet med en vakker kvinne, som ikke ser sin egen skjønnhet. Hun er vakker, har fin kropp, og langt vakkert hår. Hun forteller seg selv så å si hver dag at hun er stygg og feit. Hva skal jeg gjøre? Får vondt av henne. Vi har snakket mye om det men det slutter ikke. Tror hun var traumer fra mye som har skjedd i livet hennes. Jeg elsker henne og vil at hun skal bli frisk ❤️ Anonymkode: e2341...c0f
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 Er hun villig til å gå i terapi? Å jobbe med selvfølelsen får bare hun gjort, men du kan være god støtte på veien. Anonymkode: fd202...810
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #3 Skrevet 10. desember 2021 Kan du legge ut et bilde så vi kan gjøre en vurdering selv? Anonymkode: cb3ce...034
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #4 Skrevet 10. desember 2021 Hun må være villig til å gå i terapi. Hvis du alene skal fortelle henne hvor pen hun er så hjelper det ikke og hun vil slite ut dere begge. Anonymkode: a4516...4c7
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #5 Skrevet 10. desember 2021 Du kaster bort livet ditt. Anonymkode: 64d9b...f41 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #6 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du kaster bort livet ditt. Anonymkode: 64d9b...f41 Javel? Så jenter med dårlig selvbilde er bortkastet tid? Det er isåfall temmelig spess om du syns det. Greit hvis det ikke er din preferanse men ts forteller at han elsker henne så det er ingen grunn til at dette er bortkastet. Et menneske kan ha utallige gode flotte sider selvom de har dårlig selvfølelse inni seg selv Anonymkode: 99f3a...ca1 8
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #7 Skrevet 10. desember 2021 Gi hun ekte komplimenter hver dag, ta på henne, lyst på henne og ikke bare når du vil ha sex men for å glede henne og vokste selvtilliten hennes. Kjøp fine klær til henne, ta hun med ut å spis på fine steder og gjør hun oppmerksom på at andre menn ser på henne og si at du er stolt av at hun er sammen med deg Anonymkode: 99f3a...ca1 2
Maleficenta Skrevet 10. desember 2021 #8 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg er forlovet med en vakker kvinne, som ikke ser sin egen skjønnhet. Hun er vakker, har fin kropp, og langt vakkert hår. Hun forteller seg selv så å si hver dag at hun er stygg og feit. Hva skal jeg gjøre? Får vondt av henne. Vi har snakket mye om det men det slutter ikke. Tror hun var traumer fra mye som har skjedd i livet hennes. Jeg elsker henne og vil at hun skal bli frisk ❤️ Anonymkode: e2341...c0f psykolog? høres it son hun sliter med åh hva heter den diagnosen igjen...
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #9 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Javel? Så jenter med dårlig selvbilde er bortkastet tid? Det er isåfall temmelig spess om du syns det. Greit hvis det ikke er din preferanse men ts forteller at han elsker henne så det er ingen grunn til at dette er bortkastet. Et menneske kan ha utallige gode flotte sider selvom de har dårlig selvfølelse inni seg selv Anonymkode: 99f3a...ca1 Nettopp. Hun er et fantastisk menneske, dyp sjel med et univers av skjønnhet i seg selv men også øyet for andre, særlig de som ikke har det så lett. Hun er varm og empatisk, kjærlighetsfull og god. Men denne vonde siden hvor hun går på bader ogsier « æsj så stygg jeg er «. Gjør så vondt. Det begynte etter at noen som sto hun nær døde, hun er i dyp depresjon og sorg. Når man virkelig elsker noen så elsker man de hver dag, man gir ikke opp fordi den man elsker har det vondt. Det er da man er der ekstra for den man elsker. Man sitter der i sammen i båten som er full av hull, for å si det på en annen måte. Akkurat nå ligger hun å sover, og jeg skal legge meg inntil og gi henne god energi og kjærlighet. Iblant gråter vi sammen. Er vondt å se den man elsker ha det så grusomt vondt. Sorg er ikke til å spøke med. Vil ha hun tilbake til den hun var før alt det vonde skjedde. Gir aldri opp. Anonymkode: e2341...c0f 7
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #10 Skrevet 10. desember 2021 Du er nydelig Anonymkode: c9e16...e58
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #11 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nettopp. Hun er et fantastisk menneske, dyp sjel med et univers av skjønnhet i seg selv men også øyet for andre, særlig de som ikke har det så lett. Hun er varm og empatisk, kjærlighetsfull og god. Men denne vonde siden hvor hun går på bader ogsier « æsj så stygg jeg er «. Gjør så vondt. Det begynte etter at noen som sto hun nær døde, hun er i dyp depresjon og sorg. Når man virkelig elsker noen så elsker man de hver dag, man gir ikke opp fordi den man elsker har det vondt. Det er da man er der ekstra for den man elsker. Man sitter der i sammen i båten som er full av hull, for å si det på en annen måte. Akkurat nå ligger hun å sover, og jeg skal legge meg inntil og gi henne god energi og kjærlighet. Iblant gråter vi sammen. Er vondt å se den man elsker ha det så grusomt vondt. Sorg er ikke til å spøke med. Vil ha hun tilbake til den hun var før alt det vonde skjedde. Gir aldri opp. Anonymkode: e2341...c0f For en fin mann du er ❤️ Dette klarer dere. Anonymkode: fd202...810 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #12 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det begynte etter at noen som sto hun nær døde, hun er i dyp depresjon og sorg. Anonymkode: e2341...c0f Har det gått mer enn et år? Kanskje hun trenger hjelp. Anonymkode: 4c8e8...467
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #13 Skrevet 11. desember 2021 Fortell hvor pen hun er OFTE! Hvor stolt du er av at hun er din, hvor stolt du er av å vise vennene/folk at hun er din. Og aldri slutt med det ☺️ Anonymkode: 5cb87...709
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #14 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gi hun ekte komplimenter hver dag, ta på henne, lyst på henne og ikke bare når du vil ha sex men for å glede henne og vokste selvtilliten hennes. Kjøp fine klær til henne, ta hun med ut å spis på fine steder og gjør hun oppmerksom på at andre menn ser på henne og si at du er stolt av at hun er sammen med deg Anonymkode: 99f3a...ca1 henne Anonymkode: 5c703...519
Becky Skrevet 11. desember 2021 #15 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): henne Anonymkode: 5c703...519 Utrolig viktig å påpeke, veldig reflektert og gjennomtenkt kommentar.Du gjør denne tråden så mye bedre! 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #16 Skrevet 11. desember 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: For en fin mann du er ❤️ Dette klarer dere. Anonymkode: fd202...810 Hvorfor det? Han virker jo som han kun er interessert fordi hun er så "vakker". Anonymkode: 43c25...c19 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #17 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Gi hun ekte komplimenter hver dag, ta på henne, lyst på henne og ikke bare når du vil ha sex men for å glede henne og vokste selvtilliten hennes. Kjøp fine klær til henne, ta hun med ut å spis på fine steder og gjør hun oppmerksom på at andre menn ser på henne og si at du er stolt av at hun er sammen med deg Anonymkode: 99f3a...ca1 Dette kan hjelpe. Spørs hvor skoen trykker i bunn og grunn,men var selv som henne før ,og dette hjalp meg til en viss grad ialefall. Anonymkode: 357d3...b78
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #18 Skrevet 11. desember 2021 Ekstrem selvopptatthet er ikke så tiltrekkende i lengden. Kanskje dere kan engasjere dere i noe frivillig arbeid eller fokusere på noen som virkelig sliter? Eget utseende har en tendens til å bli mindre viktig da. Jeg er IKKE enig i at du skal gnåle om hvor vakker hun er. Du er sammen med henne av andre grunner vel? Anonymkode: f7511...bff 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #19 Skrevet 11. desember 2021 Hun sliter tydeligvis psykisk, og trenger hjelp. Dette går ikke over av seg selv..... Anonymkode: dec17...43a 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #20 Skrevet 11. desember 2021 Er hun deprimert, så bør hun få hjelp fra fagkyndige. Nekter hun å skaffe hjelp til seg selv, så er det ikke så mye du kan gjøre, og du vil sannsynligvis bli dradd med ned i dragsuget. Folk som ikke ser egne problemer og ikke ønsker å hjelpe seg selv, skader andre. Selvfølelse bør ikke være bygget på hva man føler om eget utseende. Selvfølelse bør heller ikke være bygget på hva andre synes om ditt utseende. Selvfølelsen hennes vil ikke bli bedre av at du overøser henne med komplimenter om kroppen og ansiktet hennes. Skal du gi henne komplimenter, fokuser på personligheten hennes, egenskapene hennes. Anonymkode: 83635...e6a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå