AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Syns den er veldig bra ,.andre her som også liker den og som kam fortelle hva de liker ved den? Anonymkode: 0e080...99f
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 Likte Arrow veldig godt, Ikke så PK som de fleste andre DC seriene fra CW Anonymkode: 7934b...caf
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #3 Skrevet 12. desember 2021 Liker også arrow godt, mye fordi Stephen amell er ekstremt fin å hvile øynene på, men serien er litt mer dyster og alvorlig enn andre superhelt serier, hvertfall de første 2-3 sesongene. De siste sesongene er litt mer sci/fi, serien forandret seg en god del på et punkt, ikke dårlig, men virker som de rettet seg mer etter et yngre publikum. Jeg slet også med å henge helt med når det ble veldig mye crossover episoder med serier jeg ikke ser på, som for eks the flash. I starten syntes jeg det var kjedelig med alle tilbakeblikk fra da Oliver queen var på øya osv, men de klarte etterhvert å fange meg med den storylinen også, så det var bra. Syntes det var bra at mange av stunta er gjort av Stephen selv, og at selve slossescenene ikke er for overdrevet. Anonymkode: 9368e...b42
Gjest Jon Are Skrevet 13. desember 2021 #4 Skrevet 13. desember 2021 (endret) Favoritt serie fordi hovedpersonen kjemper mellom det gode og onde store deler av serien. Det er moral serien et samt mye action og slåssing. Endret 13. desember 2021 av Jon Are
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå