Gå til innhold

Slanking og hud! har gått ned rundt 30 kilo og trenger hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har tatt av 31 kilo over en periode på to år.  Skikkelig bra og alt det der, alt føles lettere og hverdagen i klesbutikk er annerledes fordi plaggene passer bedre. Har måttet bytte ut absolutt alt av klær. Klær i str xxl byttet ut til fordel for klær i xs/s. 

det jeg ikke klarer å slå meg til ro med er huden. Den er flere størrelser for stor. Magen har jo også tre sv.skap, men der begynner den å stramme seg til. Synes ellers huden henger så fælt. . Spesielt på puppene. Det ser jo ut som tennissokker fylt med småstein 🤪 

blir det bedre? Fokuserer på lett styrketrening for å forsøke stramme opp. Men kan man virkelig stramme opp hud?

Endret av tanteFiolett
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puppene får du dessverre ikke gjort noe med uten operasjon, men magen kan du absolutt trene opp med stryrketrening. 

Ellers tviler jeg på at det er så ille som det du tror selv. Du har brukt god tid på vektnedgangen, og 31 kg ekstra gir ikke mye ekstra hud. 

Anonymkode: f9aae...18f

• Liker 1
Skrevet

Jeg beundrer deg. Veldig godt jobba. 

Anonymkode: 8425f...2ff

Skrevet

Nei, det blir dessverre ikke bedre, så det beste alternativet ditt er å fjerne det kirurgisk. Dette får du nok dekket, spesielt brystene. Ta kontakt med fastlegen din, og be om en henvisning. Det vil jo ta litt tid i denne pandemien, men da settes du i alle fall på venteliste til time til spesialist og eventuell videre behandling. 

Gratulerer med enorm vektnedgang. Dette er dessverre en av ulempene med å gå ned så mye, men heldigvis har vi hjelp for det også, og det er ingen skam i å få den siste dytten når man ikke har anledning til å gjøre mer selv. 

Anonymkode: d5a6e...050

• Liker 1
Skrevet

Nei det blir ikke bedre. Har gått ned 40 kilo, alt henger. Puppene er det mest tragiske, og jeg har i hvert fall ikke råd til operasjon med mindre jeg sparer i ti år.

Jeg har heller ikke nok plager til å få det dekket, det er høye krav.

Anonymkode: dadec...702

Skrevet

Jeg har gått ned 40 kilo

Nettopp hatt brystreduksjon med løft, og skal ha arm og buk til neste år.

Anonymkode: feb09...87f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har gått ned 40 kilo

Nettopp hatt brystreduksjon med løft, og skal ha arm og buk til neste år.

Anonymkode: feb09...87f

Får du det dekket?

Anonymkode: dadec...702

Skrevet

Det er dessverre vanskelig å få bort sjøl, men lettere jo yngre du er. 
Gratulerer, forresten! 

Anonymkode: 6810b...22c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...