AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Noen som har dette, og kan fortelle noe om det? skal ta noen studiepoeng på universitetet i vår, men lurer på å ta en hel master om det kan være jobbmuligheter. Anonymkode: 35179...731
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 Jeg kjenner flere som har det, men alle har det i tillegg til en jobb der det faktisk er nyttig (helse, politi, sivilforsvar, brann, ingeniør ect), vet ikke hvor lett det er å få jobb uten en fagutdannelse i bunn. Anonymkode: e56ca...50b
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #3 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjenner flere som har det, men alle har det i tillegg til en jobb der det faktisk er nyttig (helse, politi, sivilforsvar, brann, ingeniør ect), vet ikke hvor lett det er å få jobb uten en fagutdannelse i bunn. Anonymkode: e56ca...50b Takk for svar. Jeg er sykepleier i bunn og har noe kvartærgeologi fra tidligere. Anonymkode: 35179...731
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #4 Skrevet 11. desember 2021 Jeg kjenner flere som går/har gått dette, og vurderer det litt selv til høsten. Det går fint å få seg jobb, men hvis du ønsker en veldig faglig jobb innen sikkerhet er det nok best å ha en fagutdanning i bunn som kommentaren over sier. Sykepleier tror jeg vil være relevant, spesielt i disse tider. De som har en ren samfunnsfaglig utdanning i bunn ender ofte opp med å jobbe i HR/NAV/osv. basert på det jeg har sett. Anonymkode: 1a07c...93d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå