AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Del Skrevet 10. desember 2021 Er det noen som har sølvbelte/konebelte til bunad, det med firkanter, og som husker hva dette kostet? Anonymkode: 96222...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Del Skrevet 10. desember 2021 Det spørs hvor stort du trenger. Finn ut hva en bit koster og regn deg frem. Jeg husker ikke hva mitt kostet, men mitt ble mye billigere enn kusina mi sitt på grunn av størrelsen. Anonymkode: d58c3...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #3 Del Skrevet 10. desember 2021 Det er ganske så dyrt. Det koster rundt 350-400 kroner per firkant, og i tillegg må du ha skinnbelte, hekter og veskefeste. Ligger vel på rundt 3000 for komplett belte, men det avhenger jo av hvor stor/liten man er. Anonymkode: e353c...ce8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #4 Del Skrevet 10. desember 2021 Oj, skrev feil over, totalt kommer det gjerne på mellom 8000-12.000 kroner. Anonymkode: e353c...ce8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmorsbarn Skrevet 10. desember 2021 #5 Del Skrevet 10. desember 2021 Jeg ønsket meg beltestøler i jul og bursdagspresang. Tok et par år å få nok, selve lærbeltet er ikke så dyrt, spennen var dyrest. Monterte det selv. Tror stølene kostet ca 300, og at de var ca 2,5 cm brede, men dette varierer vel etter hva slag bunad du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 10. desember 2021 #6 Del Skrevet 10. desember 2021 Mener du beltestøler? Det kommer litt an på hva slags bunadssølv du kjøper. Sjekk på Husfliden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #7 Del Skrevet 11. desember 2021 Hvor langt er et tau? Vi vet jo ikke hvilken bunad du har. Men jeg vil tippe at én støl koster ca 500-600, og en vanlig slank person trenger kanskje 18-20. Det kommer også litt an på hvor tett de er plassert og hvor bred beltespennen er. Dyrt, men verdt det, sølvbeltet er det fineste på hele bunaden min. Anonymkode: a75d1...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå