Gå til innhold

Fra blonde striper til brunette..hos frisøren, hva gjøres?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan blir det hvis man farger håret hos frisøren, men har litt striper fra før?
Tenker da helfarge og farge det til sånn etterveksten min er nå, altså min egen farge, ikke striper..

Vil de «gamle» stripene skinne igjennom? 
Noen som har gjort det samme selv?☺️ Ble du fornøyd?☺️

Anonymkode: 24db6...6c4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvordan blir det hvis man farger håret hos frisøren, men har litt striper fra før?
Tenker da helfarge og farge det til sånn etterveksten min er nå, altså min egen farge, ikke striper..

Vil de «gamle» stripene skinne igjennom? 
Noen som har gjort det samme selv?☺️ Ble du fornøyd?☺️

Heia💗 Veldig fint å dempe ned gamle striper, jeg ville anbefalt deg å ikke gå fult så mørk som din naturfarge. Det er mest naturlig at det er bittelitt fargeforskjell i håret💖 Det håret som har levd lengst har opplevd mer sol og dermed lysere. Ville også anbefalt en toning istede for heldekkende hårfarge. Hvis du ikke trives med mørkere hår er det enklere å få det lyst igjen😉 Og hvis du trives med mørkere kan man bare farge over på nytt💖 Her demper jeg ned litt av det lyse, kan også dempe ned alt💖 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

by Bente skrev (28 minutter siden):

Heia💗 Veldig fint å dempe ned gamle striper, jeg ville anbefalt deg å ikke gå fult så mørk som din naturfarge. Det er mest naturlig at det er bittelitt fargeforskjell i håret💖 Det håret som har levd lengst har opplevd mer sol og dermed lysere. Ville også anbefalt en toning istede for heldekkende hårfarge. Hvis du ikke trives med mørkere hår er det enklere å få det lyst igjen😉 Og hvis du trives med mørkere kan man bare farge over på nytt💖 Her demper jeg ned litt av det lyse, kan også dempe ned alt💖 

Nå har jeg alt bestilt frisørtime, så jeg skal få jevnet ut de stripene hvertfall. Jeg vil ha min naturfarge siden det er den som vokser ut og jeg vil ha mindre vedlikehold på håret ☺️ regner med frisøren vet hva hun skal gjøre, jeg var bare nysgjerrig på om andre har gjort det samme og om resultatet ble som forventet. Jeg kommer til å ta noen tynne striper til våren uansett ☺️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stripene kommer gjennom. Du må noen runder med farging før det sitter. Men så blir det veldig fint. Gjort det selv. 

Anonymkode: 78ead...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Stripene kommer gjennom. Du må noen runder med farging før det sitter. Men så blir det veldig fint. Gjort det selv. 

Så bra ☺️ Får se hvordan det blir etter første runde, kanskje det blir sånn jeg vil 🤞🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så bra ☺️ Får se hvordan det blir etter første runde, kanskje det blir sånn jeg vil 🤞🏻 

Hos meg satt fargen fint en uke, så slapp det veldig i stripene. Tok da en mørk glossing uken etter det igjen hos frisøren og så en ny runde med helfarge 6 uker etter første runde. Nå sitter det. Skal ta ettervekst om to uker. Stortrives som brunette, fått mye skryt av håret 😃 Var veldig uvant i starten da 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hos meg satt fargen fint en uke, så slapp det veldig i stripene. Tok da en mørk glossing uken etter det igjen hos frisøren og så en ny runde med helfarge 6 uker etter første runde. Nå sitter det. Skal ta ettervekst om to uker. Stortrives som brunette, fått mye skryt av håret 😃 Var veldig uvant i starten da 😆

Så bra ☺️ Er du opprinnelig mørk i bunnen? Håper at jeg slipper så mye farging, egentlig derfor jeg vil min egen farge tilbake - eller så nære som mulig da ☺️ Også får jo håret en annen glans og, hvertfall fått det tidligere når jeg har gått et hakk mørkere 🙆🏼‍♀️ Godt å høre at du trives som brunette da 🙆🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så bra ☺️ Er du opprinnelig mørk i bunnen? Håper at jeg slipper så mye farging, egentlig derfor jeg vil min egen farge tilbake - eller så nære som mulig da ☺️ Også får jo håret en annen glans og, hvertfall fått det tidligere når jeg har gått et hakk mørkere 🙆🏼‍♀️ Godt å høre at du trives som brunette da 🙆🏼‍♀️

Jeg er veldig lys blond opprinnelig 🙈 har striper for å løfte håret litt og ta begynnende grå hår. Ønsket å bli mørk blond. Frisøren gikk for brunette, da mørk blond ville gjøre meg blass og «grå». Jeg stolte på henne og hun traff blink. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er veldig lys blond opprinnelig 🙈 har striper for å løfte håret litt og ta begynnende grå hår. Ønsket å bli mørk blond. Frisøren gikk for brunette, da mørk blond ville gjøre meg blass og «grå». Jeg stolte på henne og hun traff blink. 

Så bra ☺️ håper jeg er like heldig som deg 🙆🏼‍♀️😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...