AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Jeg har vært tilbake på jobb i et par måneder, pappaen er hjemme med babyen. Føler at jeg ikke har god kontakt med babyen lenger. I ukedagene ser jeg henne jo bare sånn 3 timer mellom jobb og leggetid. Ammingen holder på å dabbe av så snart har jeg ikke den koblingen heller. Ser jo at hun foretrekker faren og han er selvfølgelig mye flinkere med henne også. Jeg har aldri hatt særlig godt håndlag med henne, men nå har jeg det ikke i det hele tatt. Synes det er leit Anonymkode: 0fd4d...0ae
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 Velkommen til mammasamvittigheten. Den føkker med hodet ditt, gjør at du føler deg mindreverdig og ubrukelig, og går over når du dør. Jeg lover deg at du er mye flinkere og viktigere for barnet ditt enn samvittigheten lar deg se akkurat nå, for overgangen fra å være hjemme og ha totalansvaret til å plutselig være "foreldre nr to" et helt grusom. Og det er ikke så mye annet du kan gjøre enn å stå i det, nyte helgene og, etterhvert, oppdage hvor nydelig forholdet deres er selv om du ikke alltid er der. Det blir bedre - jeg lover! ❤️ Anonymkode: dca87...6bc 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #3 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): eg har vært tilbake på jobb i et par måneder, pappaen er hjemme med babyen. Føler at jeg ikke har god kontakt med babyen lenger. I ukedagene ser jeg henne jo bare sånn 3 timer mellom jobb og leggetid. Ammingen holder på å dabbe av så snart har jeg ikke den koblingen heller. Ser jo at hun foretrekker faren og han er selvfølgelig mye flinkere med henne også. Jeg har aldri hatt særlig godt håndlag med henne, men nå har jeg det ikke i det hele tatt. Synes det er leit åå vennen. Jeg er sikker på at du har godt håndlag med henne. Så er hun gjerne så heldig at hun har en far som er veldig flink! Good job til deg med å finne mann! Jeg lover deg en ting som mor til flere døtre, at mor er veldig god og du går aldri av moten. Og bare det at du savner henne og er redd for å miste koblingen sier bare at du bryr deg så mye, at du bekymrer deg og vil så gjerne ha best mulig kontakt med babyen din. Du er en mor. Det er et helvete hahha...men fint. Nå skal du innse hvor heldig du er som har en bra mann som kan ta seg av babyen, vite at hun alltid vil trenge deg, og at hun er veldig heldig som har dere begge. Nyte tid sammen med henne og vite at hun har det bra når du er borte. Men det er grusomt å skilles fra babyen sin, og jeg misunner ikke dere unge mødre som må det langt tidligere enn vi måtte. Samtidig får dere gjerne i større grad menn som fungerer slik at dere slipper å slite dere ut når begge to MÅ på jobb. Bare ta vare på hverandre og babyen. Anonymkode: 959b9...b61 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #4 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 10.12.2021 den 22.59): Velkommen til mammasamvittigheten. Den føkker med hodet ditt, gjør at du føler deg mindreverdig og ubrukelig, og går over når du dør. Jeg lover deg at du er mye flinkere og viktigere for barnet ditt enn samvittigheten lar deg se akkurat nå, for overgangen fra å være hjemme og ha totalansvaret til å plutselig være "foreldre nr to" et helt grusom. Og det er ikke så mye annet du kan gjøre enn å stå i det, nyte helgene og, etterhvert, oppdage hvor nydelig forholdet deres er selv om du ikke alltid er der. Det blir bedre - jeg lover! ❤️ Anonymkode: dca87...6bc Takk!❤ Jeg synes det er skikkelig vanskelig. Ser jo at når vi er sammen alle tre så er det oftest han hun søker øyekontakt med. AnonymBruker skrev (På 10.12.2021 den 23.12): åå vennen. Jeg er sikker på at du har godt håndlag med henne. Så er hun gjerne så heldig at hun har en far som er veldig flink! Good job til deg med å finne mann! Jeg lover deg en ting som mor til flere døtre, at mor er veldig god og du går aldri av moten. Og bare det at du savner henne og er redd for å miste koblingen sier bare at du bryr deg så mye, at du bekymrer deg og vil så gjerne ha best mulig kontakt med babyen din. Du er en mor. Det er et helvete hahha...men fint. Nå skal du innse hvor heldig du er som har en bra mann som kan ta seg av babyen, vite at hun alltid vil trenge deg, og at hun er veldig heldig som har dere begge. Nyte tid sammen med henne og vite at hun har det bra når du er borte. Men det er grusomt å skilles fra babyen sin, og jeg misunner ikke dere unge mødre som må det langt tidligere enn vi måtte. Samtidig får dere gjerne i større grad menn som fungerer slik at dere slipper å slite dere ut når begge to MÅ på jobb. Bare ta vare på hverandre og babyen. Anonymkode: 959b9...b61 Takk! Ja, jeg er klar over at hun og jeg er heldige som har en så flink pappa og mann. Det er jeg veldig takknemlig for. Det skal jo ikke være en konkurranse, men føler jo litt på det likevel :/ Anonymkode: 0fd4d...0ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå