zemer Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Spørs på hva en mistenker. Hvem skal vurdere dette? Den vanlige mann i gata? Hvorfor ikke kjøre likt? 2
Pterinochilus Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 zemer skrev (48 minutter siden): Spørs på hva en mistenker. Hvem skal vurdere dette? Den vanlige mann i gata? Hvorfor ikke kjøre likt? Dersom du tar en PCR-test så vil de kunne se om du har en delta-variant eller ikke uten å måtte helsekvensere prøven.
zemer Skrevet 10. desember 2021 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2021 Pterinochilus skrev (25 minutter siden): Dersom du tar en PCR-test så vil de kunne se om du har en delta-variant eller ikke uten å måtte helsekvensere prøven. Med en gang? Husker da delta kom, tok 2 uker ekstra for å se hvilken variant de hadde. 1
nordlending Skrevet 10. desember 2021 #4 Skrevet 10. desember 2021 De sender prøven videre om de mistenker omikron, som er om du har vært ute å reist de siste 14 dagene, eller vet at du har vært i kontakt med noen som har gjort det.
zemer Skrevet 11. desember 2021 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2021 nordlending skrev (1 time siden): De sender prøven videre om de mistenker omikron, som er om du har vært ute å reist de siste 14 dagene, eller vet at du har vært i kontakt med noen som har gjort det. Hvis dette smitter så fort som de sier så er jo dette bare tull. Den nærkontakten kan ha smittet mange. 2
nordlending Skrevet 11. desember 2021 #6 Skrevet 11. desember 2021 zemer skrev (8 timer siden): Hvis dette smitter så fort som de sier så er jo dette bare tull. Den nærkontakten kan ha smittet mange. Ja... Jeg spurte hvilken type jeg var smittet av, men det visste de ikke da prøven ikke var sendt videre, og kun ble sendt videre om jeg hadde reist/visste om noen jeg hadde vært i nærheten av... 2
Anbefalte innlegg