stormgaze Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 (endret) Her er vi på grønt nivå på skolen. Klassene leker ute blandet på trinn og er samme trinn hele dagen. Det var planlagt en juleavslutning først med foreldre og søsken, men så endret vi det til bare barna i klassen med et pr voksne som kan følge med. disse barna er sammen hele dagen. nå er det sterkt anbefalt å ikke holde juleavslutning og en del foreldre er enige. Men et stort men - denne klassen er sammen hele dagen, leker ute sammen og har timer sammen. Denne dagen er det kun å gå hjem for å spise og så nissedisco. Jeg sliter med å skjønne problemet her? kan noe forklare meg hvorfor dette er verre enn skolen? Endret 10. desember 2021 av stormgaze Presisering 1
Gjest Lawyam Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 (endret) Flere samlet = tettere. Endret 10. desember 2021 av Lawyam
stormgaze Skrevet 10. desember 2021 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2021 Lawyam skrev (20 minutter siden): Flere samlet = tettere. De har et kjempestort område de skal være på. Mye større enn klasserommet de er i hele dagen.
Gjest Lawyam Skrevet 10. desember 2021 #4 Skrevet 10. desember 2021 stormgaze skrev (Akkurat nå): De har et kjempestort område de skal være på. Mye større enn klasserommet de er i hele dagen. Men du skrev at både søsken og foreldre til alle skulle være tilstede?
cas12 Skrevet 10. desember 2021 #5 Skrevet 10. desember 2021 stormgaze skrev (41 minutter siden): Her er vi på grønt nivå på skolen. Klassene leker ute blandet på trinn og er samme trinn hele dagen. Det er planlagt en juleavslutning først med foreldre og søsken, men så bare barna i klassen med et pr voksne som kan følge med. disse barna er sammen hele dagen. nå er det sterkt anbefalt å ikke holde juleavslutning og en del foreldre er enige. Men et stort men - denne klassen er sammen hele dagen, leker ute sammen og har timer sammen. Denne dagen er det kun å gå hjem for å spise og så nissedisco. Jeg sliter med å skjønne problemet her? kan noe forklare meg hvorfor dette er verre enn skolen? er vel ikke greit nå, det bør ho godtas. bra de fleste foreldrene er enig 2
stormgaze Skrevet 10. desember 2021 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2021 Lawyam skrev (6 minutter siden): Men du skrev at både søsken og foreldre til alle skulle være tilstede? Nei, det var planlagt til å begynne med. Men vi endret det til kun barna men et par voksne for å passe på
stormgaze Skrevet 10. desember 2021 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2021 cas12 skrev (5 minutter siden): er vel ikke greit nå, det bør ho godtas. bra de fleste foreldrene er enig Selvfølgelig godtar man det, men skjønner ikke helt logikken. 1
cas12 Skrevet 10. desember 2021 #8 Skrevet 10. desember 2021 stormgaze skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig godtar man det, men skjønner ikke helt logikken. Nei, da er det ikke lett
stormgaze Skrevet 10. desember 2021 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2021 cas12 skrev (Akkurat nå): Nei, da er det ikke lett Derfor jeg spør?? Unger som er sammen hele dagen i klasserommet, har gym sammen, leker sammen hele dagen. Kan ikke ha juleavslutning sammen med et par foreldre som overser at det ikke skjer noe.
Anbefalte innlegg