Gå til innhold

ebay

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke levrandører annbefaler dere på ebay?

lurer nemmli på å bestill der fra, men er velldig usikker på om jeg tørr....

dessuten så er jeg på leting etter en kjole med snøring fremme. har sett en, men mistet den igjenn :sjenert:

noen forr og imot???

veldig takknemmlig for svar :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen å anbefale, men uansett hvem du er inne på så se på karakteren til selger. Se på tilbakemeldingene og se hva det evnt negative som er nevnt er.... Noen ganger det det bare ubetydelige ting som de får negativt for.

Se også om de har ebaystore og om de sender til utlandet.

Det er ganske greit å skille de seriøse gode selgeren, fra de sårlige når du går utifra tilbakemeldinger. Dessuten er det greit å se hvor mange tilbakemeldinger de har fått. En som selger mange hundre, tusen ting med godt over 95 % tilbakemelding er som regel helt greit.

Gjest ikke paalogget snurpelure
Skrevet

Jeg anbefeler aa holde deg unna de som syr kjole etter maal jeg har svaert daarlig erfaring med baade lavendel, cinderellas shop og zephmyr, de tar imot bestillinger med svarer ikke paa mail eller tar tlf naar du ringer. KJolen blir sendt ut men de ligner ikke paa den du bestiller. Jeg har naa brukt x antall kroner for aa sende kjolen/kjoler i retur for feil det var paa kjolen og den ene leverandoren skulle sende en ny som de aldri gjorde og den andre skulle sende en ny for jeg hadde sendt den fordi det var en stor tusj flekk på den + noe "fiske saus "aktig sol på kjolen. :overrasket: jeg har ikke hort noe ting mer i fra noen av disse leverandorene selv om jeg har mailet de og ringt x antall ganger :sur::sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...