AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Jeg har lyst på en vibrator og en dildo.. Men jeg er nok litt for hysterisk mtp renhold. Jeg har blitt litt freak på det etter at vi fikk barn! Jeg vill liksom ikke vaske leketøyet i vasken på badet for da føler jeg at vasken blir skitten.. Jeg kan jo vaske vasken etterpå også da men. Jeg overtenker nok, men jeg syntes det er ekkelt da jeg har småbarn som er oppi vasken osv. Og hvor oppbevare dette? Dette er ikke trolling men seriøse spr. Anonymkode: 17a06...5e6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 https://www.kondomeriet.no/inspirasjon/tips-og-triks/hvordan-vaske-sexleketoy/ Her står det mye bra. Med mange leketøy følger det oppbevaringspose. Ellers kan du kjøre en sminkepung på HM eller noe. Ha det i skuffen på soverommet. Anonymkode: 1755c...12a
CrazyCatLady2500 Skrevet 10. desember 2021 #3 Skrevet 10. desember 2021 Hvorfor kan du ikke rengjøre det på badet? 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #4 Skrevet 10. desember 2021 CrazyCatLady2500 skrev (1 minutt siden): Hvorfor kan du ikke rengjøre det på badet? Står i HI. Anonymkode: 432e2...ced
Fioljenta Skrevet 10. desember 2021 #5 Skrevet 10. desember 2021 Jeg skjønner hva du mener, TS. Jeg tenkte akkurat likt. Men, jeg kan anbefale å endre litt på tankene dine. Det blir jo rent når du vasker vasken etterpå. Barna dine er dessuten velsignet med foreldre som er glade i hverandre. 🤗
CrazyCatLady2500 Skrevet 10. desember 2021 #6 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Står i HI. Anonymkode: 432e2...ced Beklager - trodde det var kjøkkenvasken du ikke ville bruke.
Påkrevd Skrevet 10. desember 2021 #7 Skrevet 10. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg har lyst på en vibrator og en dildo.. Men jeg er nok litt for hysterisk mtp renhold. Jeg har blitt litt freak på det etter at vi fikk barn! Jeg vill liksom ikke vaske leketøyet i vasken på badet for da føler jeg at vasken blir skitten.. Jeg kan jo vaske vasken etterpå også da men. Jeg overtenker nok, men jeg syntes det er ekkelt da jeg har småbarn som er oppi vasken osv. Og hvor oppbevare dette? Dette er ikke trolling men seriøse spr. Anonymkode: 17a06...5e6 Vil si det er å overtenke ja. Husk at barna kom ut akkurat samme sted som dildoen går inn. Den vasken tar neppe knekken på dem. Endret 10. desember 2021 av Påkrevd 6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #8 Skrevet 10. desember 2021 Synes det er så mange rare tråder om hygiene. Men dette er det rareste hittil. Du vasker jo hendene under springen etter at hendene har vært borti alt mulig rart. Men leketøyet mener du liksom er så skittent? Jeg tar på zalospray, skyller i lunkent vann og tørker med torky. Har aldri falt meg inn å vaske vasken etterpå. Anonymkode: ea955...d78 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #9 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Synes det er så mange rare tråder om hygiene. Men dette er det rareste hittil. Du vasker jo hendene under springen etter at hendene har vært borti alt mulig rart. Men leketøyet mener du liksom er så skittent? Jeg tar på zalospray, skyller i lunkent vann og tørker med torky. Har aldri falt meg inn å vaske vasken etterpå. Anonymkode: ea955...d78 Jeg vet. Jeg vasker jo hendene etter å ha stappet opp en ob, men akkurat dette sliter jeg så med. Føler meg bare skitten og ekkel, som skam følelse etter sex med leketøy. Har kastet alt liksom. Men kåtheten tar jo over på ett tidspunkt. Kunne ønske jeg bare klarte å slappe av. Men det hjelper å høre det, altså:) Anonymkode: 17a06...5e6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #10 Skrevet 10. desember 2021 Påkrevd skrev (42 minutter siden): Vil si det er å overtenke ja. Husk at barna kom ut akkurat samme sted som dildoen går inn. Den vasken tar neppe knekken på dem. Det er helt sant. Må bare få ett annet mindset. Takk! Anonymkode: 17a06...5e6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #11 Skrevet 10. desember 2021 Du må vaske leketøyet godt med vann og antibac både før og etter bruk ellers får du urinveisinfeksjon, sopp osv. Vasken blir ikke skitten men du kan vaske vasken etterpå om du føler du trenger det. Jeg har mine i en eske med tett lokk på øverste hylle i klesskapet bak masse annet Anonymkode: 2d637...ab1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #12 Skrevet 10. desember 2021 Sålenge det bare er vaginale leketøy, burde vel ikke det hygieniske by på noe problem. Vask med såpe og vann og så vasker du vasken etterpå. Anonymkode: 84bd5...41d 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #13 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har lyst på en vibrator og en dildo.. Men jeg er nok litt for hysterisk mtp renhold. Jeg har blitt litt freak på det etter at vi fikk barn! Jeg vill liksom ikke vaske leketøyet i vasken på badet for da føler jeg at vasken blir skitten.. Jeg kan jo vaske vasken etterpå også da men. Jeg overtenker nok, men jeg syntes det er ekkelt da jeg har småbarn som er oppi vasken osv. Og hvor oppbevare dette? Dette er ikke trolling men seriøse spr. Anonymkode: 17a06...5e6 Barna kom ut av fitta di, at du vasker leketøy i vasken er ingenting i forhold til hvor mye fittesaft de fikk i munnen når de presset seg gjennom underlivet ditt. Anonymkode: a8320...ed2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå