AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Det har gått et år, men jeg tenker på han hver dag. Ser på Facebook siden hans og instagram, sjekker sidene til venner av han, sjekker om følgerne han har på instagram har endret seg siden sist. Setter meg på samme side i bussen hver dag for å se om han er hjemme når jeg kjører forbi huset hans. Jeg klarer ikke slette han fordi jeg går rundt med et bittelite håp om at han skal komme tilbake og er redd han ikke vil gjøre det om jeg sletter. Er jeg alene en kveld blir jeg lei meg og gråter. Hvordan skal jeg komme meg videre. Kan noen snakke litt fornuft til meg 😩 Anonymkode: 61b61...61c 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 Slutt med stillingen, finn noe annet å tenke på 😄 Anonymkode: 80996...4b4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #3 Skrevet 10. desember 2021 *stalkingen Anonymkode: 80996...4b4
Tuba Skrevet 10. desember 2021 #4 Skrevet 10. desember 2021 Sett deg små mål. Ikke sjekk SoMe en uke feks. Det bare forlenger hekten du er i. Vær streng med deg selv
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #5 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det har gått et år, men jeg tenker på han hver dag. Ser på Facebook siden hans og instagram, sjekker sidene til venner av han, sjekker om følgerne han har på instagram har endret seg siden sist. Setter meg på samme side i bussen hver dag for å se om han er hjemme når jeg kjører forbi huset hans. Jeg klarer ikke slette han fordi jeg går rundt med et bittelite håp om at han skal komme tilbake og er redd han ikke vil gjøre det om jeg sletter. Er jeg alene en kveld blir jeg lei meg og gråter. Hvordan skal jeg komme meg videre. Kan noen snakke litt fornuft til meg 😩 Anonymkode: 61b61...61c Du må ta tiden til hjelp. Jeg var også sånn 1 år etter eksen dumpa meg. Nå to år senere har jeg endelig fått over i den fasen hvor jeg blir irritert på meg selv fordi at jeg falt for han. Trenger likevel mer tid på å gi slipp. Anonymkode: 78d81...186 1
McMary Skrevet 10. desember 2021 #6 Skrevet 10. desember 2021 Du trenger ikke slette han overalt, men heller ikke «følge» han og sjekke sidene hans. Sett deg som mål og kutte ut en og en av de tingene du gjør, i så kjapp som mulig rekkefølge. Ha en plan for hva du kan gjøre når du blir lei deg om kveldene. Hvem kan du ringe? Hva kan du lese eller se på TV eller du kan begynne med en ny hobby etc. Prøv guidet meditasjon, musikk. Hva som helst som får tankene på noe annet. Selv om han skulle komme tilbake, er det totalt bortkastet tid og krefter å tenke på han hele tiden og være lei deg. Skjer det så skjer det uansett. Som en bonus vil du få det bedre med deg selv, og kan hende dukker det opp en annen fyr som faktisk vil være kjæresten din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå