Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

At vedkommende over meg i leiligheten støvsuger 4 ganger daglig, holder på å flytte på ting og saker døgnet rundt og mister tunge ting i gulvet. Fra morgen til natt. Høres ut som hun ommøblerer daglig.  Blir drittlei den kjerrina. Får lyst å dunke i taket til ho.

Anonymkode: 6cc40...d66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om hun pusser opp. Da må man også støvsuge og vaske ofte. Sånn er det å bo i blokk  🙂 

Anonymkode: b51d5...d5f

• Liker 2
Skrevet

Jeg bodde også under en dame som flyttet rundt på møbler HELE tiden. Da jeg flyttet inn tenkte jeg at det kom til å være nokså stille ettersom hun bodde alene. Men nei, konstant ommøblering hele jævla tiden. 

Anonymkode: a27ac...09d

Skrevet

Samme her! Og naboen over bor på 38m2. Hvor mye kan man ommøblere?

Anonymkode: 56461...322

Skrevet

Hadde gått opp å spurt jeg :) kan være hun ikke vet hvor mye det bråker og hvor lytt det er 

Anonymkode: f62d4...4d6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

At vedkommende over meg i leiligheten støvsuger 4 ganger daglig, holder på å flytte på ting og saker døgnet rundt og mister tunge ting i gulvet. Fra morgen til natt. Høres ut som hun ommøblerer daglig.  Blir drittlei den kjerrina. Får lyst å dunke i taket til ho.

Hvis dette skjer til sent på natt så kan du med full rett si ifra at du hører en del lyder og bråk ut over det som står i borettslagets vedtekter (som regel skal det være ro etter 22-23.00)  

Skrevet

Jeg har snakket med hun men virker ikke som hun bryr seg. Har bodd flere steder før men aldri opplevd maken til bråk som dette før. Bruker ørepropper av og til og. 

Skrevet

Dette opplevde jeg når jeg bodde i blokk. Men problemet var at hun under meg klaget på MEG! 

Men jeg ommøblerte ikke, og jeg var egentlig ganske rolig. Passet på å støvsuge/vaske kun i rette tider osv. 

Ene gangen kom hun opp og var sur fordi jeg bråket noe voldsomt, men da lå jeg å sov. Flere lignende hendelser hvor jeg har vært helt stille. Kan lyd forflytte seg slik at lyden fra flere leiligheter kommer ned? Må ha vært tilfelle hos meg iallefall.. 

Anonymkode: 2b2ee...67c

Gjest Chiroptera.
Skrevet

Ser sikkert sånne videoer på YouTube om organisering og hjemmefiksing, og så blir hun litt for inspirert. 

Skrevet

Jeg gikk opp til ho to ganger men andre gangen åpnet hun ikke, Hun såg meg nok stå der utenfor. Men er det greit at jeg dunker i taket med et kosteskaft neste gang hun bråker sånn?

• Liker 1
Skrevet

Haha er det meg du skriver om?

Anonymkode: 51cb0...f98

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Chantielle mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...