AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Jeg har hatt egginsett for noen dager siden, jeg klarte dessverre ikke å slutte før da jeg slet så med bivirkninger og sprøyteskrekk under banhandlingen. Jeg har røyket veldig mild røyk, 5-6 røyk om dagen Kent White som har 0,1 i nikotin. Jeg har nå ikke røyket siden innsettet og er innstilt på å slutte helt, men jeg sliter mye. Mannen min forstår ikke at jeg blir i dårlig humør av det, og det gir meg enda mer lyst til å røyke. Det er heller ikke lett med alle følelsene og tankene i hodet rundt forsøket. Nå dro mannen min sur på butikken fordi jeg ble litt hysterisk over at vi er tom for ost til middagen i dag, og jeg elsker ost til den retten vi skal lage. Siden jeg også må ta det med ro pga at jeg er litt overstimulert, så ble jeg så lei meg og begynte på gråte over situasjonen. Såklart er det barnslig, men jeg er både hormonell og har abstinenser på en gang. Jeg mottok også dessverre nyheten tidligere i dag om at vi også bare fikk 1 egg på frys, og jeg ser for meg da at alt går til hælvete med både det egget jeg har inni meg nå og det andre på frys. De fikk ut 15 egg, så jeg må ha hatt dårlig kvalitet på dem. Det er like før siden jeg ikke føler meg forstått hjemme heller på at jeg trenger ekstra tålmodighet rundt meg nå, at jeg faktisk går å kjøper røyk. Jeg er så stresset. Jeg trenger noen råd her. Anonymkode: 41d2d...0f0
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 Å røyke hjelper ikke noe på hva du står ovenfor. Du vil røyke av vane, kroppen lurer deg. Har du fortalt familie og venner at du er sluttet? Det hjelper, da vil man gjerne holde det man sier man har planlagt. Sluttet selv og nå er jeg røykfri på 9 dagen 😄 Stå i det, dette klarer du! Anonymkode: 39197...d6b 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #3 Skrevet 10. desember 2021 Hei kjære deg! Vet hvordan det er, ikke det med røykesug, men hvor påvirket psyken kan bli av alt det du står i. Et tips er appen slutta. Kanskje den kan hjelpe deg? Jeg har hørt på podcaster med hypnose når jeg har vært langt nede. Det har hjulpet meg. Vet det finnes hypnosepodcaster som hjelper med røykeslutt. Tenk på hvor dårlig samvittighet røyken vil gi deg, dersom egget fester seg. Hold ut, tenk at du er sterkere enn røykesuget❤ - Gå tur, ut av huset når lysten blir for sterk. - Ikke ha røyk tilgjengelig. - Finn noe annet, pastiller/ tyggis du kan ta i stedet. Jeg ble ikke gravid med første innsett, eller det vil si det ble en kjemisk graviditet. På andre fryseforsøk ble jeg gravid, så jeg er jo et levende bevis på at det trengs noen ganger bare to egg ❤ Lykke til videre i rugeperioden, håoer det lykkes for deg. Anonymkode: 6bc66...4f7 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #4 Skrevet 10. desember 2021 Sjansen for at du ikke lykkes øker vel om du røyker, og er ikke det nok motivasjon så vet ikke jeg hva som skulle være det! Anonymkode: 08774...c2d
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #5 Skrevet 10. desember 2021 Usj, høres ut som det bare er blitt fryktelig mye for deg på en gang! Skjønner så inderlig godt at det er vanskelig. Jeg prøver selv å slutte å snuse, og blir ekstra oppmerksom på det hver gang jeg er i dpo land - og full av progesteron og spenning og håp så blir jeg også fryktelig irritabel uten snusen min! Prøv å finne en annen stimuli, gå en tur, sutt pet drops, tygg en tyggis… eller for all del, spis en gulrot! Enkelt skal det jammen ikke være, men prøv å huske på hvor dårlig røyken er for den lille spiren du forhåpentligvis har inni deg ❤️ masse lykke til, håper det kommer en positiv test i løpet av dagene som kommer! Anonymkode: b4330...86f
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #6 Skrevet 11. desember 2021 Jeg har aldri røyk, men jeg forstår at det må være tøft å stå imot avhengigheten. Men hold ut, det blir jo bedre:) og ikke minst mye bedre for en potensiell baby å slippe å ha ei mamma som røyker mens hun går gravid:) Anonymkode: 197f3...61b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå