Gå til innhold

Har du noen gang blitt spurt om å bli lagt til på messenger, snapchat o.l av en du ikke kjenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang blitt spurt om å bli lagt til på messenger, snapchat o.l av en du ikke kjenner? I hvilken sammenheng var dette og hva svarte du? 

Jeg ble spurt en gang av en på jobb jeg hadde gått forbi ett par ganger og jeg sa ja.

Anonymkode: 823c3...5f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, spennende da!

Anonymkode: eebb7...b97

Skrevet

Ja, vet ikke hvorfor og svarte ikke.

Anonymkode: 28ff1...6a1

Skrevet

Legger selvfølgelig ikke til folk jeg ikke kjenner på some.. pleier vanligvis å blokkere de også, antar at det bare er creeps

• Liker 2
Skrevet
Milky skrev (23 minutter siden):

Legger selvfølgelig ikke til folk jeg ikke kjenner på some.. pleier vanligvis å blokkere de også, antar at det bare er creeps

Good girl.

Anonymkode: 6617e...9e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Good girl.

Anonymkode: 6617e...9e7

Takk, jeg prøver

Skrevet

Ja, har hatt kunder som står og søker meg opp foran meg og maser, jeg pleier å lyve om navnet mitt. Sykt ubehagelig og kleint..

Jeg jobber i kundeservice yrket og er hyggelig, men mange tar det tydeligvis feil 

Skrevet

Ja, mange ganger.. på messenger sender de meld og sier jeg er vakker og på. Snapchat vet jeg ikke hvorfor de har prøvd legge meg til. Har visst funnet meg ved søk men jeg vet ikke hvem de er for ser bare brukernavn. Jeg aksepterer aldri.

er det folk jeg vet hvem er men ikke kjenner, føler jeg på en måte jeg bør akseptere selv om jeg ikke har noe behov for det 

Anonymkode: a7b51...755

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har du noen gang blitt spurt om å bli lagt til på messenger, snapchat o.l av en du ikke kjenner? I hvilken sammenheng var dette og hva svarte du? 

Jeg ble spurt en gang av en på jobb jeg hadde gått forbi ett par ganger og jeg sa ja.

Anonymkode: 823c3...5f9

Ja mange ganger og de er nei hver gang :)  Er det jobb så kjenner jeg de, eller vet hvem de er. Men alt avhenger av relasjonen jeg har med de. Om jeg ikke har noen er det nei! Er det en jeg liker er det ja. For vennskap eller bare kollegiale relasjoner, det er ja. Er det helt ukjente er det uansett nei!  Det blir aldri ja uten at jeg kjenner de. Fordi jeg ikke ønsker noen inn i mitt liv på noen måter uten at jeg vet hvem de er. Selv om jeg vet det? Så er det nei så lenge det ikke er noe relevant som jeg kan forholde meg til.

Skrevet

Bare creeps som gjør det, unormalt å chatte med vilt fremmede til enhver tid

Anonymkode: d9ef7...36d

Skrevet

Jepp. Og nysgjerrig som jeg er har jeg lagt til / godkjent. Men det er som regel litt rare og creepy folk, og mange er veldig nysgjerrige etter private greier. Har det litt moro med chatting og tuller med de, før jeg bare blokker. 

Anonymkode: 07be8...a84

Skrevet

Ja mange som har forsøkt å legge meg til. Jeg godkjenner aldri. Mest rare folk som gjør det.

Anonymkode: 2b219...0a9

• Liker 1
Skrevet

Ja, av en utrolig kjekk mann fra Trondheim som het Fred…. Fy flate. Gift som jeg er takket jeg så klart nei. Tror han var den kjekkeste norske mannen jeg har sett. Satan kommet og går sier jeg bare🙈

Anonymkode: 2358e...e91

Skrevet

Ja, flere tinderdater og jeg angrer hver gang. 

Anonymkode: 36a0f...79c

Skrevet

Tinderdater ble feil å si, jeg mener matcher jeg ikke har møtt. Oppskriften på å få uønska dickpics.

Anonymkode: 36a0f...79c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...