Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt og lurte så lenge på han der tullingen hun møtte på stranda. Han var så kjent!!! Det var jo Steve fra Sex og Singelliv! :-) Han var litt gråere i håret, og såg generelt litt eldre ut.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Å var det han? Det satt jeg også å lurte på. Nå var han jo riktig så kjekk.

Skrevet

Ååå, han var det ja! Kobla ham til en annen serie jeg, og husker ikke engang hvilken nå... Det er så fælt å lure på hvor man "kjenner" folk fra, og så deilig når man endelig finner det ut.

Skrevet

Aha...

Jeg ble ikke spesielt overrasket over at Amy mistet barnet. Det blir tydeligvis slutt mellom hun og kjæresten. Hvor mange kjærester har hun hatt nå, 22?? Bli sammen med Bruce slik at serien slutter og Desperate husfruer kommer tilbake :sjarmor:

Skrevet
Bli sammen med Bruce slik at serien slutter og Desperate husfruer kommer tilbake  :sjarmor:

hehe - jeg tenker akkurat det samme , det er jo så opplagt at det er det som kommer til å skje.

Skrevet

Tror dere virkelig det?! Hun surrer jo fælt med det der privatlivet iallefall. Skjønner godt at dattera blir litt småfrustrert... Men Bruce er nå iallefall godingen yber alles..

Skrevet

Hva kommer etter Judging Amy? Norge er vel og inne i siste sesong nå så det kan ikke være så mange episoder igjen.

Skrevet

Leste en artikkel etter at Judging Amy ble kansellert i USA om at de planla en to timers spesialepisode av Amy for å "nøste opp alle de løse trådene"

Skrevet

amy kansellert??? :overrasket::sur: tragisk... hun må jo bli sammen med bruce!!

Skrevet

:sjokkert: WASSSS?????

Kansellerte de showet før hun rakk å bli sammen med Bruce??? Nei, veeeet du hva, asså!!!

Go Bru-uce, go Bru-uce, go Bru-uce...!*danser Ricki Lake-dans*

Skrevet
amy kansellert???  :overrasket:  :sur: tragisk... hun må jo bli sammen med bruce!!

slapp av ;)

Gjest Violetta
Skrevet

Frustrerte fruer begynner visstnok igjen i desember.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...