Gjest Tiit Skrevet 10. oktober 2002 #1 Del Skrevet 10. oktober 2002 Egentlig opptur da..... men dagen etter får jeg soppinfeksjon, og det samme får mannen min!!!!!!!!!!!!!! Veldig kjedelig! Hva kan dette komme av? Slik har det vært det siste halvåret, og vi har vært sammen i 10 år. Aldri skjedd før...... Må drive å smøre i tide og utide med Canesten (det hjelper fort og godt) men noe så plagsomt!!!!!!! Noen har har noen råd og synspunkter. JA, jeg har tenkt å ta det opp med legen på neste kontroll, som er om 4 månder (gr. pillen), men trenger jeg å komme meg ivei før, kanskje? Vær så snill og svar meg, for jeg lurer på om det kan ha skjedd noen andre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-79 Skrevet 11. oktober 2002 #2 Del Skrevet 11. oktober 2002 Har du prøvd både krem og stikkpiller, dersom ikke ville jeg prøvd det. Kan ofte være lurt å unngå sex en liten periode også, slik at soppen får roet seg og kan da forsvinne av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. oktober 2002 #3 Del Skrevet 11. oktober 2002 Kan være d er p-pillen som forandrer miljøet i underlivet.. Prøv å bytt merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2002 #4 Del Skrevet 2. november 2002 Kjenner igjen det der. Hadde akkurat samme symtomene som deg. Fikk etter mange år med såkallt soppinfeksjon endelig komme til en fornuftig lege. Han konstaterte at det slettes ikke var soppinfeksjon men en skjedekatarr. Fikk en pillekur som både jeg og min samboer måtte ta samtidig og etter endt kur har jeg aldri har noen flere ekle plager. Husker dessverre ikke hva pillene heter, men det var en kort kur. Har tipset flere venniner om samme kuren og alle har blitt kvittt sine plager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 2. november 2002 #5 Del Skrevet 2. november 2002 Heisann. Prøv Lactal. Det er kjempebra, og du får kjøpt det på apoteket. Lykke til. Hilsen Maja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå