Gå til innhold

Sex gir nedtur!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Egentlig opptur da..... men dagen etter får jeg soppinfeksjon, og det samme får mannen min!!!!!!!!!!!!!! Veldig kjedelig! Hva kan dette komme av? Slik har det vært det siste halvåret, og vi har vært sammen i 10 år. Aldri skjedd før...... Må drive å smøre i tide og utide med Canesten (det hjelper fort og godt) men noe så plagsomt!!!!!!! Noen har har noen råd og synspunkter. JA, jeg har tenkt å ta det opp med legen på neste kontroll, som er om 4 månder (gr. pillen), men trenger jeg å komme meg ivei før, kanskje? Vær så snill og svar meg, for jeg lurer på om det kan ha skjedd noen andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd både krem og stikkpiller, dersom ikke ville jeg prøvd det. Kan ofte være lurt å unngå sex en liten periode også, slik at soppen får roet seg og kan da forsvinne av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Anonymous

Kjenner igjen det der. Hadde akkurat samme symtomene som deg.

Fikk etter mange år med såkallt soppinfeksjon endelig komme til en fornuftig lege. Han konstaterte at det slettes ikke var soppinfeksjon men en skjedekatarr. Fikk en pillekur som både jeg og min samboer måtte ta samtidig og etter endt kur har jeg aldri har noen flere ekle plager.

Husker dessverre ikke hva pillene heter, men det var en kort kur.

Har tipset flere venniner om samme kuren og alle har blitt kvittt sine plager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...