Gå til innhold

Hvorfor er du IKKE på datingapper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er du ikke på datingapper og møter du folk å date på andre arenaer? Skriv gjerne kjønn og alder. 

Anonymkode: f4d78...250

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dame 50 år - trives godt som singel og gidder ikke langdistanseforhold.

Anonymkode: 2a6c5...b85

• Liker 1
Skrevet

Jeg leter ikke etter diamanter i select katalogen.

Kvinne, 30 årene.

Anonymkode: 95f0f...ae1

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg leter ikke etter diamanter i select katalogen.

Kvinne, 30 årene.

Anonymkode: 95f0f...ae1

😍😍😍

Anonymkode: 6d00f...198

Skrevet

Kvinne 40. Orker bare ikke. Ser egentlig ikke etter noen heller. Har der veldig fint alene med barna. Har ikke tid eller lyst til å date uansett. Men dersom jeg etterhvert vil det, ser jeg ikke vits i å bruke en sånn app.

Anonymkode: 43ef4...494

• Liker 1
Skrevet

Fordi det er slags butikk.

Jeg liker ikke å være en av 100000....som han chatter med. Jeg liker ikke tanken folk får: «Er det noen bedre der ute?» «Kunne jeg fått noen penere om jeg brukte litt mer tid?». osv. De aller fleste der er ute etter et ligg eller bare ff. Bortkastet tid, rett og slett. 
Hvis jeg ikke møter noen IRL, hvis det er ment for meg å være alene, ok. Glad for at jeg endelig tenker sånn. Før var jeg desperat og takket ja til alt mulig bare fordi jeg var idiot og trodde på at jeg MÅTTE ha en mann. Haha. 

Kvinne, 38. 

Anonymkode: 58276...d30

• Liker 15
Skrevet (endret)

Fordi det ikke var nødvendig, da menn er hyggelige vesener på tilbudssiden i det virkelige liv.

K40+

Endret av Hippogriff
Skrevet

Låner den over. Nesten 40. Blir ufattelig lite tent på menn som driver med den slags og sjekker opp damer overalt. 

• Liker 2
Skrevet

Kvinne, snart 40.

Fordi etter kort tids testing av nettdating fant jeg ut at det er noe av det kleineste og mest kunstige jeg har gjort noen gang. Mange menn snakker med haugevis av damer samtidig og skal helst prøvekjøre alle sammen, og så gjerne dumpe alle samme og gå videre til neste gruppe. Hele tiden på jakt etter noe bedre, noen yngre, penere, mer spennende. Og man kan senke standarden ned til restehylla på Lidel og sikkert videre også, uten at den store majoriteten er noe særlig mer ok. Dessuten virker det som alle på sånne steder er besatt av fjellturer og friluftsliv, og da er ikke min drømmemann der inne uansett. Om jeg ikke møter noen i virkeligheten, der de fleste menn fremstår som fine folk, er det ikke meningen at jeg skal møte noen, og det lever jeg i så fall helt fint med.

Og nei, jeg sier ikke at det er enklere for menn. 

• Liker 11
Skrevet

Fordi datingapper får frem det verste i mennesker og er ikke egnet for de som ønsker å finne et seriøst forhold. Jeg foretrekker å treffe og bli kjent med mennesker på en naturlig måte i den virkelige verden.

Anonymkode: 3838e...1a0

• Liker 9
Skrevet

Fordi jeg ønsker å forholde meg til ekte mennesker i det virkelige liv. På nett, både på datingapper og ellers i sosiale medier, presenteres et glansbilde eller det bildet av en selv man ønsker at andre skal se. Jeg tror på at mennesker er mye mer kompleks enn dette, og siden jeg ønsker å leve et liv med en partner i det virkelige liv så ønsker jeg å forholde meg til en potensiell partner i det virkelige liv. 

En annen ting er risikoen. Historiene er mange om spesielt kvinner som har møtt menn på datingapper, der det ender veldig dårlig etter hvert og han viste seg å være en helt annen og farligere fyr enn hun trodde. Ved å bli kjent med noen fysisk, i tryggere rammer de første gangene, så har man oftere en mulighet til å se an potensielt røde flagg, og føle på kjemi og magefølelse. 

Sist men ikke minst så er jeg hverken på shopping eller jakt. Jeg dater ikke aktivt, ønsker ikke å ha et aktivt sexliv med mange ulike partnere, og er ikke desperat etter å finne en ny partner selv om jeg nå er blitt singel. Jeg synes bruk av datingapper er frastøtende, og utviser et menneskesyn jeg ikke vil ta del av: den evige jakten etter noe bedre og mer spennende, eller trangen til å sjekke om gresset er grønnere på den andre siden. Jeg er veldig monogam, og vanner heller gresset jeg har rundt meg slik at vi gror og vokser og utvikler oss sammen. 

Kvinne, 34

Anonymkode: b3f06...8c0

• Liker 7
Skrevet (endret)

Fordi mennesker ikke er varer man kan velge og vrake i, eller leketøy man kan slenge fra seg etter bruk.

Mennesker er levende mennesker, også i år 2021.

tinder.jpg.455c6e3e2713cb4876a44d5c58e5cb62.jpg

Endret av - Brian
  • Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvorfor er du ikke på datingapper og møter du folk å date på andre arenaer? Skriv gjerne kjønn og alder. 

Anonymkode: f4d78...250

Fordi de attraktive damene bruker ikke tid på amerikanske og generelt kyprotiske selskaper med inntjening gevinst på naive skandinaver, men lever i nuet der dem er i 2021. 

Anonymkode: 66536...c73

• Liker 1
Skrevet

Denne tråden gleder hjertet mitt, så ofte føler jeg at jeg er helt alene om.å tenke dette

• Liker 10
Skrevet

Hadde det vært aktuelt så hadde jeg uansett ikke hatt noen sjans til å få likes. Alle damene slåss om noen ganske få menn, og så bra utseende har jeg ikke. Ikke i nærheten en gang

Anonymkode: d487c...8b9

• Liker 3
Skrevet

Fordi det er overfladisk.

Anonymkode: 1121d...525

• Liker 4
Skrevet

Fordi jeg ikke ønsker å være som en hund på en hundestilling, vist fram og vurdert av alle 🐶

• Liker 8
Skrevet

Jeg synes konseptet med nettdating blir så kunstig og begynner i feil ende - jeg vil treffe og bli kjent med folk i en mer naturlig setting hvor kjemi og følelser kan komme etter hvert, ikke vurdere og forkaste dem som partnermateriale på bakgrunn av en kort tekst og et par dårlige bilder som sier omtrent like mye om dem og deres kvaliteter som et middels bokomslag gjør om boka.

• Liker 6
Skrevet

Fordi jeg er utestengt fra Tinder…

Anonymkode: b5af7...337

Skrevet

Fordi jeg har prøvd det i noen år og ser at det er svært få seriøse menn der. Enten vil de ha en knullevenn, eller noen å chatte og dele nakenbilder med. Sånt gidder jeg ikke lenger. 

Anonymkode: 53c77...a1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...