Gå til innhold

Hva er din favoritt type hurtignudler?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva er din favoritt type hurtignudler?

Dette har vært min favoritt siden jeg var 7 år :) Men liker ikke den versjonen som bare har krydderet og ikke det brune som man vanligvis får med i pakkene

YUM-YUM-BEEF-FLAVOUR-60-g.jpg

Endret av Gjest
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yumyum men den med kyllingsmak

Bare dumt nudler har så mange kalorier i! Blir ikke mett av én pakke, knapt av to. Men to pakker er nesten 1000 kalorier! 😱

Anonymkode: 6c715...3eb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Yumyum men den med kyllingsmak

Bare dumt nudler har så mange kalorier i! Blir ikke mett av én pakke, knapt av to. Men to pakker er nesten 1000 kalorier! 😱

Jeg lager alltid to og heller ut kraften 😄 Bruker vannkoker, gjort det på den måten siden tenårene 😅

Skrevet

Mama med biffsmak er min favoritt.

Har prøvd de billig fempakningene til Rema, de smaker ingenting. Samme med Eldorado sine nudler.

Skrevet
Lady Lovelylocks skrev (Akkurat nå):

Mama med biffsmak er min favoritt.

Har prøvd de billig fempakningene til Rema, de smaker ingenting. Samme med Eldorado sine nudler.

Min favoritt nummer to er mama med ande smak 😄 Uff ja sånne billig nudler smaker ikke noe 😣 First Price osv

Skrevet

Sjelden jeg spiser nudler hjemme men guttungen elsker YumYum sine så da kjøper vi de så spiser jeg og den når jeg vil ha.

Vi har prøvd flere typer men YumYum er favoritten og de billigtypene er helt grusomme.

Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (3 minutter siden):

Sjelden jeg spiser nudler hjemme men guttungen elsker YumYum sine så da kjøper vi de så spiser jeg og den når jeg vil ha.

Vi har prøvd flere typer men YumYum er favoritten og de billigtypene er helt grusomme.

Husker at jeg var 6 år første gang jeg smakte nudler, mamma måtte vanne det ut for meg fordi jeg syntes det var sterkt 😅 

Gjest Chiroptera.
Skrevet

Mr.Lee med kylling, helt til de gjorde om ingrediensene. Etter det har jeg ikke klart å finne noen jeg liker like godt. Favoritten da jeg var liten var tung-i-ramen med kylling. 

Skrevet
Chiroptera. skrev (1 minutt siden):

Mr.Lee med kylling, helt til de gjorde om ingrediensene. Etter det har jeg ikke klart å finne noen jeg liker like godt. Favoritten da jeg var liten var tung-i-ramen med kylling. 

Dumt når det blir gjort endringer på et produkt slik at det blir som et annet produkt 😕

Skrevet

51EDslBaFHL_1024x1024.jpg?v=1607408584

Mest populær på 90-tallet i Norge, da nudlene kom -og fortsatt min favoritt

Anonymkode: e8787...27e

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Husker at jeg var 6 år første gang jeg smakte nudler, mamma måtte vanne det ut for meg fordi jeg syntes det var sterkt 😅 

Når jeg var liten så elsket jeg Mr. Lee sine, mener de hadde med chili smak da, men plutselig var de borte og da var det ikke like godt med nudler lenger. 😄  

Skrevet

Mr. Lee Beef krydret med MASSE chilikrydder, cayennepepper og pepper.

Anonymkode: 66e47...b2d

• Liker 1
Skrevet

F54C73A9-F30D-4ABD-ABA4-E4B255DF532D.png.e22182ae4b017f1649fb06ab6a0456e8.png

Anonymkode: d08b0...6f0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

51EDslBaFHL_1024x1024.jpg?v=1607408584

Mest populær på 90-tallet i Norge, da nudlene kom -og fortsatt min favoritt

Anonymkode: e8787...27e

Tung i ramen var og er kongen av nudler. Selv foretrekker jeg «Beef». 

Skrevet

yum yum med kyllingsmak. Synd man stinker hvitløk dagen etter 😂

Anonymkode: f3c7e...94d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

yum yum med kyllingsmak. Synd man stinker hvitløk dagen etter 😂

Anonymkode: f3c7e...94d

Og hele rommet lukter yum yum 😂 Ikke kjekt for de som snart skal legge seg og skal sove på sofaen 😅

Skrevet

Men er det så mange kalorier i en pakke m nudler egentlig? Spør fordi jeg aner ikke selv..

Anonymkode: 635a9...6e9

Skrevet
Cid skrev (29 minutter siden):

Jeg lager alltid to og heller ut kraften 😄 Bruker vannkoker, gjort det på den måten siden tenårene 😅

Ja jeg heller også ut kraften, men det er selve nudlene som har mest kalorier ikke kraften 😬 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...