Gå til innhold

Hvordan legger dere inn bilde?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener du avatar?

Kontrollpanel

Endre avatar

så laster du opp bilde

Skrevet
mener du avatar?

Kontrollpanel

Endre avatar

så laster du opp bilde

Prøver på det. har tilogmed krympet bildet, men siden blir bare helt hvit. skjer ingenting. prøvd flere ganger. Jaja, var jo ikke viktig ;)

Skrevet

lagre det som jpg istedenfor gif, for det var problemet hos meg også tidligere, at jeg fikk hvit side.. ;)

Skrevet (endret)

Jeg som skrev ovenfor ;)

Prøv å lagre i gif, om det var jpg du lastet opp eller omvendt!

Endret av dark angel
Skrevet
Jeg som skrev ovenfor  ;)

Prøv å lagre i gif, om det var jpg du lastet opp eller omvendt!

Hjelper ike å lagre som hverken gif eller jpg...siden blir bare hvit uansett. Nesten som den henger, bare at dt står ferdig. har prøvd 10-12 ganger nå. Noen som vet?

Skrevet

Har du prøvd Refresh page?

er bildet veldig stort?

Skrevet
Har du prøvd Refresh page?

er bildet veldig stort?

Prøvd det ja...og bildet har jeg krympet så det er under 50 kb...

Skrevet
i profilen deres?

Dette funka. et av de forhåndslagde avatarene. Men bildet mitt går ikke *irritert* krympet det helt ned i 37 kb nå, men går fortsatt ikke :sur:

Skrevet
Dette funka. et av de forhåndslagde avatarene. Men bildet mitt går ikke *irritert* krympet det helt ned i 37 kb nå, men går fortsatt ikke  :sur:

Jeg har slitt med det samme. Har verdens fineste bilde av Grace Kelly, men siden blir hvit, hvit og atter hvit. Og Frysepulver blir sint, sintere, sintest... ;)

Skrevet
Jeg har slitt med det samme. Har verdens fineste bilde av Grace Kelly, men siden blir hvit, hvit og atter hvit. Og Frysepulver blir sint, sintere, sintest...  ;)

:ler:

Skrevet

De passar vel på at biletet er maks 90x90 pikslar òg?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)

Hadde problemer med avatar i dag jeg også, det bare gikk plutselig. Jeg lagret bildet mitt i png og gif, og prøvde de om hverandre. Plutselig fikk jeg bare lastet opp bildet, som forøvrig er lagret i .gif. Jeg hadde samme problemet med forrige avatar jeg lastet opp for en liten stund siden.

Endret av Rattleshake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...