Gå til innhold

Anal sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Har kjøpt meg en liten butplug, har så lyst til å lære meg å like anal sex, føler litt ubehag ved innføring men det er godt å ha den i ro inni, men kan liksom ikke bevege den inn og ut, uten litt ubehag slik jeg skulle ønske jeg kunne

Tips? 

Anonymkode: 0a118...012

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ubehagelig så er det det. Anal er det syns jeg også. Ikke noe vits å tvinge deg selv til noe som er ubehagelig for deg, ting er ikke alltid som man håper 

Anonymkode: 2b83a...c95

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hei 

Har kjøpt meg en liten butplug, har så lyst til å lære meg å like anal sex, føler litt ubehag ved innføring men det er godt å ha den i ro inni, men kan liksom ikke bevege den inn og ut, uten litt ubehag slik jeg skulle ønske jeg kunne

Tips? 

Vel å være skikkelig tent, med pluggen i og en klitorisorgasme så kan det jo funke? Trenger ikke ta den inn og ut vel?

Skrevet

Analsex er ikke for alle. Om du ikke nyter det er det ikke nødvendigvis sikkert at du kan klare å lære deg å nyte det. Noen har såre slimhinner og annet som medfører at analsex ikke kan være godt for dem. 

Ren endetarmen,  ikke luft i magen og godt med glid er viktig, men også å respektere kroppen din om dette ikke er for deg. 

Anonymkode: 2fa65...999

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei 

Tips? 

Bruker du masse glidemiddel?

Anonymkode: a273e...8ac

Skrevet

Forsøk å stimulere klitoris samtidig 😊 Jeg syns anal er ubehagelig med mindre jeg stimulerer klitoris samtidig. Da kommer orgasmene som perler på en snor 😁

Anonymkode: 68c39...839

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...