AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Hei Har kjøpt meg en liten butplug, har så lyst til å lære meg å like anal sex, føler litt ubehag ved innføring men det er godt å ha den i ro inni, men kan liksom ikke bevege den inn og ut, uten litt ubehag slik jeg skulle ønske jeg kunne Tips? Anonymkode: 0a118...012
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 Er det ubehagelig så er det det. Anal er det syns jeg også. Ikke noe vits å tvinge deg selv til noe som er ubehagelig for deg, ting er ikke alltid som man håper Anonymkode: 2b83a...c95 1
Loff77 Skrevet 10. desember 2021 #3 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hei Har kjøpt meg en liten butplug, har så lyst til å lære meg å like anal sex, føler litt ubehag ved innføring men det er godt å ha den i ro inni, men kan liksom ikke bevege den inn og ut, uten litt ubehag slik jeg skulle ønske jeg kunne Tips? Anonymkode: 0a118...012 Vel å være skikkelig tent, med pluggen i og en klitorisorgasme så kan det jo funke? Trenger ikke ta den inn og ut vel?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #4 Skrevet 10. desember 2021 Analsex er ikke for alle. Om du ikke nyter det er det ikke nødvendigvis sikkert at du kan klare å lære deg å nyte det. Noen har såre slimhinner og annet som medfører at analsex ikke kan være godt for dem. Ren endetarmen, ikke luft i magen og godt med glid er viktig, men også å respektere kroppen din om dette ikke er for deg. Anonymkode: 2fa65...999
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #5 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei Har kjøpt meg en liten butplug, har så lyst til å lære meg å like anal sex, føler litt ubehag ved innføring men det er godt å ha den i ro inni, men kan liksom ikke bevege den inn og ut, uten litt ubehag slik jeg skulle ønske jeg kunne Tips? Anonymkode: 0a118...012 Bruker du masse glidemiddel? Anonymkode: a273e...8ac
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #6 Skrevet 10. desember 2021 Forsøk å stimulere klitoris samtidig 😊 Jeg syns anal er ubehagelig med mindre jeg stimulerer klitoris samtidig. Da kommer orgasmene som perler på en snor 😁 Anonymkode: 68c39...839
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå