Gå til innhold

Redd jeg kommer alt for fort

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt sex men prater med noen jeg føler meg trygg på. Problemet er at jeg er redd jeg kommer før vi i det hele tatt har begynt ordentlig? Hva kan jeg gjøre for å unngå det? Nervøs M19

Anonymkode: e792e...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke uroe deg :) Det skjer alle menn de første minst ti gangene! Hvis det er en jente som liker deg så tar hun det som kompliment at du tenner så mye på henne :)

Det du kan gjøre er å ikke selv eller la henne stimulere penisen din i det hele tatt, ikke runke deg før du har fingret eller slikket henne til orgasme først. Når du har gjort det så kan du spørre om å få stikke den inn og rett før det så skal hun kun runke deg veldig lite og sakte, stopp henne hvis du kjenner at det blir intenst for deilig, du skal bare holde pikken på et nivå der den er stiv og ikke der den holder på å komme! Også penetrerer du henne uten at penisen din er overstimulert, da varer du litt lenger :)

Anonymkode: 974fb...c46

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke uroe deg :) Det skjer alle menn de første minst ti gangene! Hvis det er en jente som liker deg så tar hun det som kompliment at du tenner så mye på henne :)

Det du kan gjøre er å ikke selv eller la henne stimulere penisen din i det hele tatt, ikke runke deg før du har fingret eller slikket henne til orgasme først. Når du har gjort det så kan du spørre om å få stikke den inn og rett før det så skal hun kun runke deg veldig lite og sakte, stopp henne hvis du kjenner at det blir intenst for deilig, du skal bare holde pikken på et nivå der den er stiv og ikke der den holder på å komme! Også penetrerer du henne uten at penisen din er overstimulert, da varer du litt lenger :)

Anonymkode: 974fb...c46

Takk for svar :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Nå skal ikke jeg svare for alle damer, men jeg har alltid tatt det som ett kjempe kompliment om mannen kommer raskt, så jeg ville ikke stresset så alt for mye med det nei☺️👍 Ville bare bekrefte påstanden over👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg har aldri hatt sex men prater med noen jeg føler meg trygg på. Problemet er at jeg er redd jeg kommer før vi i det hele tatt har begynt ordentlig? Hva kan jeg gjøre for å unngå det? Nervøs M19

Vanskelig å unngå, men straks klar igjen og holder lengre 2 og 3 gang😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan øve deg på å stoppe og holde igjen. Bruk gjerne en fleshlite til å øve deg med. Gir mer realistisk følelse enn å runke med hånden. 

Stopp opp og hold tilbake når du nærmer deg, så vil du etterhvert få kontroll på hva du må gjøre for å ha kontroll. 

Ellers er det godt tips å bruke hender og tunge på jenta og gjøre det godt for henne før samleie. Sex er mer enn penetrering. 

Anonymkode: ab74a...f32

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok jomfrudommen på min forlovede. Han var nervøs, men det gikk bra. Og nå snart 2 år senere knuller vi som to ville dyr 😱🥰😊❤️🔥

Anonymkode: 2ffa4...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stress med det. De fleste damer jeg kjenner inkl meg selv tar det som et kompliment. Øvelse gjør mester, så pleier å gå seg til.

Anonymkode: d37a0...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei, så bra du føler deg trygg på partneren din, det løser en god del bekymringer faktisk... Da bør du helst fortelle henne at du kommer fort, hun vil nok forstå deg bedre og liker at du sier ifra.

Men hvor lang tid er det å komme fort? Vanligvis tar det mellom 3-5 min med konstant seksuell stimulering. Kvinner trenger forspill for å bli skikkelig opphisset, og menn er ingen unntak.

Tips 1: Begynn med masse kos og kyss, ikke stress, bare nyt og beføle hverandre. Prøv å holde ut så lenge som mulig uten å ta på kjønnsorganene til hverandre. Vanligvis vil et forspill på ca 10-15 min er tilstrekkelig. Jo lengre forspill dere har jo bedre utholdenhet.

Til tider kommer også jeg for fort, men det kommer av stønnene hennes. Så jeg har "feilet" mange ganger🤭 Med "Feilet" betyr ikke at vi har hatt det deilig, med god aftercare får hun komme så mye hun vil.

Tips 2: Når dere er så kåte at dere ikke klarer å holde ut lengre, kan hun onanere eller ri deg til du nesten kommer, ta den ut og vent litt til du kjenner at du er klar igjen. Gjenta dette 3-4 ganger hvis du klarer, men fortvil ikke hvis du kommer etter 2. forsøk, for når du først har kommet over kanten.. er det nesten klinisk umulig å stoppe utløsningen. Da er det bare å fortsette stimuleringen, og la utløsningen stømme ut uten hindring... Dette kan du øve på alene også, jo mere du øver jo mere utholdene kan du bli.

Tips 3: Er å onanere 2-3 timer før sex, da tar det lengre tid for deg å komme. Det er bare det at den "Start-stopp" metoden gjør at du blir mere utholdende til neste gang dere har sex.

Tips 4: Prostata-, kegel-, pc-muskel-, er knipeøvelser som styrker prostata til å holde igjen urin og sæden. Denne øvelsen som styrker muskelen, har også en rekke andre fordeler og helse gevinster. Det kan du jo google på..

Tips 5: Ikke spis lakris hvis du hører noen si du blir mere utholdende. Lakrisen dreper bare testosteronet ditt som også dreper sexlysten..

Tips 6: Hennes orgasme kan ikke være i fokus, når dere prøver på den "start-stopp" øvelsen. Det bare forvirrer din utløsning.. Men som takk for at hun er så flink og behjelpelig med deg, kan du jo gi henne god aftercare. Noen kvinner er mere utholdende, noen liker mye kosing etterpå også, og sier sjelden neitakk til en orgasme til😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte

Lur deg til en kjapp runk med utløsning før du skal ha sex ;)

Ellers er det ganske normalt å komme fort, du vil ikke bli den første og heller ikke den siste.

Som noen skriver lengre opp i tråden, jeg hadde også tatt det som et kompliment. 

Når man er ung og kåt, orker man ofte tre kjappe også, er bare å kjøre på! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok det ikke som et kompliment at noen kom fort, eller veldig fort type før man rakk komme igang.

Men jeg visste jo at det kunne skje de første gangene, og det var helt greit. 

Anonymkode: 40ab9...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk på det. Hva så om du kommer for fort? Sexen er da like god for det. Er bare å fortsette eller ha en liten pause før du fortsetter. Det er ingenting å være flau over. Bare slapp av og nyt hverandre. Du kan også trene på å holde ut lenger :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...