AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Del Skrevet 10. desember 2021 Jeg skal på jobbintervju i kommunen neste uke. Jobben er en omsorgsbolig i konmunen. jeg er utdannet vernepleier, men har hatt samme arbeidsplass siden før jeg var ferdig utdannet (begynte som vikar), så har egentlig aldri vært på noe ordentlig intervju. Hvordan kler man seg til slike intervju? Det er jo ikke en arbeidsplass man kler seg pent, så er redd for å overpynte meg også😅 Anonymkode: 8b786...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Del Skrevet 10. desember 2021 Jeg ville valgt andre bukser enn jeans og en skjorte, bluse eller cardigan i stedet for genser. Ellers ikke noe spesielle klær. Anonymkode: a9c8c...d1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #3 Del Skrevet 11. desember 2021 Jeg hadde lys grønn jeans og en fin høyhalset genser på tilsvarende intervju. Tror ikke det er så nøye egentlig. Anonymkode: 243a5...c81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #4 Del Skrevet 11. desember 2021 Jeg er også vpl og var på mange intervjuer i fjor. Kledde meg med olabukse og genser. Fikk 4 av 6 jobber. Stor mangel på vpl, så ville ikke vært bekymret for hva du skal ha på deg, jobben får du mest sannsynlig uansett. ☺ Og du, forhandle lønna! Jeg fikk 40 000 ekstra. Mange kommuner gir automatisk 20-30 000 ekstra fordi det er så vanskelig å rekruttere. Min gjorde ikke det, men gikk lett å forhandle allikevel 😜 Anonymkode: aad51...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #5 Del Skrevet 11. desember 2021 Jeans og skjorte eller genser Anonymkode: 70d3e...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. desember 2021 #6 Del Skrevet 11. desember 2021 Hverdagspent og nøytralt. Jeg har vært med på en del jobbintervjuer og kan ikke for mitt bare liv huske hva noen av søkerne hadde på seg. Så lenge det ikke er veldig outrert har det ingenting å si. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 12. desember 2021 #7 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 10.12.2021 den 22.38): Jeg ville valgt andre bukser enn jeans og en skjorte, bluse eller cardigan i stedet for genser. Ellers ikke noe spesielle klær. Anonymkode: a9c8c...d1e Jeans er helt innafor i offentlig sektor på intervju. Sjansen er stor for at intervjuerne selv er ganske casual kledd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå