Gå til innhold

Dere som er i forhold, hvor ofte treffer dere deres nærmeste venn(inne)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg treffer min nærmeste venninne maks en gang i måneden, mens kjærester min treffer sin beste venninne 1-2 ganger i uka. Jeg føler det er invaderende at de treffes så ofte, men han mener jeg er sær som treffer mine venner såpass sjelden. Så hva er egentlig vanlig?

Anonymkode: c8720...d74

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg treffer min nærmeste venninne maks en gang i måneden, mens kjærester min treffer sin beste venninne 1-2 ganger i uka. Jeg føler det er invaderende at de treffes så ofte, men han mener jeg er sær som treffer mine venner såpass sjelden. Så hva er egentlig vanlig?

Anonymkode: c8720...d74

Jeg treffer mine venner så ofte det faller seg naturlig, uavhengig av forholdet. 

• Liker 3
Skrevet

Spørs hvor gamle dere er, om dere og/eller vennene har barn osv.

Jeg pleide å møte en av de nærmeste 1 gang i uka ca, bor ikke helt i nærheten, da jeg var singel. Nå har jeg barn, hun er veldig opptatt med studier. Sees annenhver mnd kanskje. Er 30 år.

For 10 år siden hang jeg med venner ca hver dag. Kjæreste eller ikke..

Anonymkode: 52b27...6a5

Skrevet

Vanskelig å si noe om hva som er vanlig. Jeg treffer en av mine beste venninner bare noen ganger i året på grunn av avstand. Nære venner som bor nærmest i nabolaget er jeg sammen med jeg oftere, men sjelden mer enn 1-2 ganger i måneden. Det er det som passer for oss, men synes ikke det er galt å møtes oftere heller. 

Plager det deg fordi du føler du og forholdet deres blir prioritert vekk? Hvis ja tenker jeg du bør ta det opp. Hvis det går ut over deg at hun/dere har ofte gjester, tenker jeg også du kan ta det opp. Hvis du bare synes det er «for mye», så ville jeg vært mer forsiktig. 

Anonymkode: 253d8...e9e

Skrevet

Et par ganger i måneden, mest fordi vi er opptatt alle sammen. 

Anonymkode: ea0b6...208

Skrevet

Kjempe sjeldent etter vi fikk barn og korona kom(fødte i januar-21.). Nå treffer vi kanskje venner maks to ganger i måneden. Før korona og baby var det flere ganger i uken.

Anonymkode: 2885c...ef5

Skrevet

Jeg er ikke i ett forhold, men det er min beste venninne og det har hun vert i 10 år. Vi treffer hverandre alt fra tre ganger i uka til en gang i månden ettersom hva vi har av tid til overs. Skal nevnes at hennes kjæreste er med tiden blitt min nest beste venn også, og det hender jeg stikker hjem til dem og bare han er hjemme og da tar vi en kaffe og skravler også. 

Anonymkode: ff156...f44

Skrevet

Invaderende Faktisk. Kan du ikke spørre om de heller kan møtes et annet sted enn hjemme hos deg? 
Det varierer hvor ofte jeg møter venner, men ofte hver uke. Vi tar det sjelden hjemme hos meg da, så lite invaderende for mannen min. 

Anonymkode: 2fe47...f77

• Liker 2
Skrevet

Nå er jeg den evig single venninna til flere av disse damene i forhold, og ikke i forhold selv da. Det spørs hva de har tid til, hvordan det klaffer og hvor langt unna de bor. Mi aller beste venninne bor 1,5 timer unna, så vi sees ca en gang eller to i måneden. De andre gode venninnene mine ser jeg ofte minst en gang i uka. Hun ene har en mann som er sjømann og når han er borte så setter hun veldig pris på at jeg er der noen kvelder i uka slik at hun får vært litt sosial siden hun må være hjemme på kveldene med små barn.

Anonymkode: bbcf3...e0b

Skrevet

Jeg har jobb, mann og store barn. Vi har det travelt og jeg er alltid sliten etter jobb, matlaging, lekser og husstell. 
blir lite besøk i ukedagene, men vi chatter og kan møtes å gå tur o.l lettere å besøke i helger

Anonymkode: 7bcbe...c02

Skrevet

Ett par ganger i uken

Anonymkode: fb15d...a9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...