AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Jeg har begynt å lese en del her inne. Og jeg føler jeg lever i en annen verden av mange her inne. Jeg har datet 15-20 stykker i løpet av mine 14 år som voksen. Noen ble det med én date, andre ble langvarige forhold. Jeg har møtt dem gjennom studier, venner, uteliv og nettdating. Ingen har ghostet meg, dumpet meg etter sex, sendt dickpicks (utenom tre langvarige forhold der jeg spurte etter det). Unntatt én har dette vært snille menn som jeg har følt meg trygg på. De har vist meg respekt og omsorg. Jeg forstår ikke hvor alle drittsekkene som folk her inne snakker om er. Jeg har hatt sex første daten og før første date også. Det førte enten til seriøse forhold eller en datingsituasjon. Ikke det typiske "røm og tøm" folk snakker om her inne. Jeg tror ikke jeg er spesielt flink til å velge folk heller. En del har vært ganske tilfeldig. Og jeg er heller ikke noen "babe". Jeg sminker meg kanskje tre ganger i året, går sjelden med høye heler eller dyp utringning. Jeg lar ting gå som det går og i følge mange her inne har jeg nok oversett mange røde flagg. Når vi snakker om dette med røde flagg, folk her overdriver vel det? Det er maaange ting som folk her inne ville kalt røde flagg, men det har jo alltid vært grunn til det. Om han har hatt kontakt med tidligere sexpartnere, kommet for seint, vært kranglete osv. Alle gjør jo sånt innimellom? I hvert fall også jeg og kvinnelige venner av meg. Her inne virker det som mange mener man skal spille et spill, vente med sex, ikke fortelle om følelser osv osv osv. Etter å se hvor lite vellykka mange her inne er så er konklusjonen min at å desperat prøve å finne røde flagg, desperat prøve å spille et spill osv ikke fungerer. Eller er det noe jeg ikke ser? Anonymkode: 456a8...eb7 21
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Min virkelighet er anderledes enn KG sin virkelighet Anonymkode: 456a8...eb7 Min også! Godt det finnes flere som oss! ☺️ Anonymkode: 6991e...a3b 8
TheHairyToothfairy Skrevet 10. desember 2021 #3 Skrevet 10. desember 2021 Virkeligheten for ganske mange her inne på kg er noe helt annet enn de fremstiller. Det er en grunn til at enkelte har så store behov for å være helten i sine egne historier. Det er de nemlig ikke nødvendigvis når EDB-maskinen slås av. 6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #4 Skrevet 10. desember 2021 Det er vel mest de som sliter som skriver her. På samlivsforumet høres jo også alt trist ut, man lager jo ikke en tråd om hvor lykkelig man er. Jeg for min del har også med noen få unntak truffet ærlige og greie menn, de som ikke ønsket noe mer har sagt det på en hyggelig måte. De som jeg har avvist på en hyggelig måte har tatt det fint. De som kun ville ha sex har vært åpne om det osv. Anonymkode: 9e983...7f0 6
Gjest ABM Skrevet 10. desember 2021 #5 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg har begynt å lese en del her inne. Og jeg føler jeg lever i en annen verden av mange her inne. Jeg har datet 15-20 stykker i løpet av mine 14 år som voksen. Noen ble det med én date, andre ble langvarige forhold. Jeg har møtt dem gjennom studier, venner, uteliv og nettdating. Ingen har ghostet meg, dumpet meg etter sex, sendt dickpicks (utenom tre langvarige forhold der jeg spurte etter det). Unntatt én har dette vært snille menn som jeg har følt meg trygg på. De har vist meg respekt og omsorg. Jeg forstår ikke hvor alle drittsekkene som folk her inne snakker om er. Jeg har hatt sex første daten og før første date også. Det førte enten til seriøse forhold eller en datingsituasjon. Ikke det typiske "røm og tøm" folk snakker om her inne. Jeg tror ikke jeg er spesielt flink til å velge folk heller. En del har vært ganske tilfeldig. Og jeg er heller ikke noen "babe". Jeg sminker meg kanskje tre ganger i året, går sjelden med høye heler eller dyp utringning. Jeg lar ting gå som det går og i følge mange her inne har jeg nok oversett mange røde flagg. Når vi snakker om dette med røde flagg, folk her overdriver vel det? Det er maaange ting som folk her inne ville kalt røde flagg, men det har jo alltid vært grunn til det. Om han har hatt kontakt med tidligere sexpartnere, kommet for seint, vært kranglete osv. Alle gjør jo sånt innimellom? I hvert fall også jeg og kvinnelige venner av meg. Her inne virker det som mange mener man skal spille et spill, vente med sex, ikke fortelle om følelser osv osv osv. Etter å se hvor lite vellykka mange her inne er så er konklusjonen min at å desperat prøve å finne røde flagg, desperat prøve å spille et spill osv ikke fungerer. Eller er det noe jeg ikke ser? Anonymkode: 456a8...eb7 Ja alle fiktive røde flagg de mest ihuga brukerne her inne tuller seg inn i..
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #6 Skrevet 10. desember 2021 Jeg har hatt ok menn i livet mitt, men jeg har også møtt på drittsekk....og ondskap, så for meg er mange av trådene som går inn på det helt reelle greier, jeg har opplevd dem selv. Men, jeg er ikke en tilhenger av drama, og det eksisterer selvfølgelig de som selv er de som lager mer styr enn nødvendig ut av enhver situasjon. Med disse så tenker jeg noen anger "de skulle bare visst hvordan det er å VIRKELIG stå i situasjoner med VIRKELIG gærne mennesker" (om folk hadde fått oppleve de ekstreme kontra sin egen halvekstremhet), men så blir jeg på en måte glad for at de fleste slipper unna det aller drøyeste, -for det unner jeg ingen..! Anonymkode: 685fd...410
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #7 Skrevet 10. desember 2021 noen ganger* Anonymkode: 685fd...410
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #8 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har begynt å lese en del her inne. Og jeg føler jeg lever i en annen verden av mange her inne. Jeg har datet 15-20 stykker i løpet av mine 14 år som voksen. Noen ble det med én date, andre ble langvarige forhold. Jeg har møtt dem gjennom studier, venner, uteliv og nettdating. Ingen har ghostet meg, dumpet meg etter sex, sendt dickpicks (utenom tre langvarige forhold der jeg spurte etter det). Unntatt én har dette vært snille menn som jeg har følt meg trygg på. De har vist meg respekt og omsorg. Jeg forstår ikke hvor alle drittsekkene som folk her inne snakker om er. Jeg har hatt sex første daten og før første date også. Det førte enten til seriøse forhold eller en datingsituasjon. Ikke det typiske "røm og tøm" folk snakker om her inne. Jeg tror ikke jeg er spesielt flink til å velge folk heller. En del har vært ganske tilfeldig. Og jeg er heller ikke noen "babe". Jeg sminker meg kanskje tre ganger i året, går sjelden med høye heler eller dyp utringning. Jeg lar ting gå som det går og i følge mange her inne har jeg nok oversett mange røde flagg. Når vi snakker om dette med røde flagg, folk her overdriver vel det? Det er maaange ting som folk her inne ville kalt røde flagg, men det har jo alltid vært grunn til det. Om han har hatt kontakt med tidligere sexpartnere, kommet for seint, vært kranglete osv. Alle gjør jo sånt innimellom? I hvert fall også jeg og kvinnelige venner av meg. Her inne virker det som mange mener man skal spille et spill, vente med sex, ikke fortelle om følelser osv osv osv. Etter å se hvor lite vellykka mange her inne er så er konklusjonen min at å desperat prøve å finne røde flagg, desperat prøve å spille et spill osv ikke fungerer. Eller er det noe jeg ikke ser? Anonymkode: 456a8...eb7 Takk for at du nyanserer bildet som mange svartmaler her. Men igjen, det skaper ikke nok drama og debatt. Det er ikke gøy nok å diskutere snille, "kjedelige" menn. Fler av deg, takk👏 Upvote! Men det er selvfølgelig mer spennende å diskutere de få menn som hater kvinner. Anonymkode: b97a9...ecc 1
Isambard Skrevet 10. desember 2021 #9 Skrevet 10. desember 2021 Mange svarer ikke for å hjelpe, mem fordi de har som agenda å få frem hvor fæle kvinner eller menn er. Ofte folk som har svært liten kontalt med virkeligheten tror jeg. Jeg skjønner ikke hvordan man ellers kan ha et så karikert bilde av verden. 5
TheHairyToothfairy Skrevet 10. desember 2021 #10 Skrevet 10. desember 2021 Isambard skrev (4 minutter siden): Mange svarer ikke for å hjelpe, mem fordi de har som agenda å få frem hvor fæle kvinner eller menn er. Ofte folk som har svært liten kontalt med virkeligheten tror jeg. Jeg skjønner ikke hvordan man ellers kan ha et så karikert bilde av verden. Vel talt.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #11 Skrevet 10. desember 2021 Det er vel ingen hemmelighet at noen bare møter drittsekker mens andre møter ordentlige folk. Like barn leker vel best selv i det 21. århundre. Anonymkode: b6e98...da0
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #12 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er vel ingen hemmelighet at noen bare møter drittsekker mens andre møter ordentlige folk. Like barn leker vel best selv i det 21. århundre. Anonymkode: b6e98...da0 Og du regner deg selv som "ordentlig folk" da eller, med den ganske så empatiløse kommentaren? jeje... Pfft! Anonymkode: 685fd...410 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #13 Skrevet 10. desember 2021 Jeg traff på en dårlig gutt/mann da jeg var svært ung og naiv. Siden har jeg bare truffet bra og seriøse menn. Aldri blitt "brukt og dumpet". Har hatt noen dater som var fullstendig bom, men nei, kjenner meg ikke igjen i at menn er useriøse og fæle. Men så er jeg et ok menneske selv også. Omtenksom, redelig, ærlig, åpen og tydelig. Har aldri spilt spill. De kvinner jeg opplever snakker om menn som drittsekker er kvinner med ganske utiltalende personlighet, som jeg ikke blir vennskapelig med heller. Vi passer ikke sammen. Jeg opplevder slike kvinner som brautende og ufine. Ærlig talt ofte som litt enkle og ressurssvake. At det ofte er slike som kaller kvinner de ikke liker som "Jævla fitte!" og tilsvarende. Mulig jeg er litt intellektuell snobbete, men alle mine nære venninner er svært oppegående, kan mye, oppfører seg ok og er kvinner menn uten å være redd for ubehagelig oppførsel kan ta med hjem til familien. Ingen av dem har heller blitt "brukt og dumpa". Vi er forholdsmateriale, og har alltid blitt behandlet som det. Anonymkode: 36e5b...55c 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #14 Skrevet 10. desember 2021 Jeg tror rett og slett at mange av kvinnene som skriver som AnonymBruker her inne er "damaged goods." Jeg tror ikke normale kvinner har behov for å skrive og oppholde seg på et singelforum, og især ikke gjemme unna nicket når menn skal tas. Tommelfingerregelen er vel at de normale kvinnene er ute og dater, erfarer livet og lever gjennom sosial interaksjon, mens det blir en slags opphopning av anonyme troll på forum som dette, der sistesorteringskvinner hamrer løs på tastaturet med ekstreme meningsytringer. Forumet blir gjerne et utstillingsvindu av meninger ytret av forbannede kvinner med ulike diagnoser, og ikke en avspeiling av virkeligheten. Jeg er helt overbevist om at f.eks hun som i en årrekke har skrevet om hengeballer og sædkvalitet i utallige tråder, har en ganske alvorlig diagnose og burde fått hjelp, heller enn å drite seg ut på åpent forum. Det er egentlig trist at ikke KG gjør mer for å beskytte enkelte mot seg selv. Anonymkode: 212f0...3c6 8
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #15 Skrevet 10. desember 2021 Den verden som beskrives her inne ser jeg bare tidvis i den virkelige verden. Dramatiske kvinnfolk som flyr etter badboys, kvinner som er sammen med menn som ikke rydder og vasker, overflatiske menn som sikler etter tenåringer og naturaliserer sin egen smak med "biologi". En og annen gang her ute i virkeligheten overhører jeg en eller annen sjel og tenker - haha, han eller hun høres ut som "KG"!! KG minner meg av og til om min gamle bygd, så jeg skjønner hvorfor jeg stakk til byen. Anonymkode: 725ce...10d 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #16 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Den verden som beskrives her inne ser jeg bare tidvis i den virkelige verden. Dramatiske kvinnfolk som flyr etter badboys, kvinner som er sammen med menn som ikke rydder og vasker, overflatiske menn som sikler etter tenåringer og naturaliserer sin egen smak med "biologi". En og annen gang her ute i virkeligheten overhører jeg en eller annen sjel og tenker - haha, han eller hun høres ut som "KG"!! KG minner meg av og til om min gamle bygd, så jeg skjønner hvorfor jeg stakk til byen. Anonymkode: 725ce...10d Stort sett bare menn som står bak det verste altså, jeg er ganske enig, men ikke helt Anonymkode: 685fd...410
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #17 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Stort sett bare menn som står bak det verste altså, jeg er ganske enig, men ikke helt Anonymkode: 685fd...410 Nåja - jeg synes det er like rart at kvinner velger å være sammen med slike menn, så jeg tenker det ikke bare handler om menn, men hva kvinner velger og finner seg i. Jeg synes mange kvinner er fryktelig dårlige til å velge, for så å klage ETTER de har valgt. Så det går like mye til kvinner om ikke mer. Har ei venninne som har valgt en sånn fyr og jeg tenker det sier mye om henne som tross alt har valgt ham og nå i ettertid går og klager og bærer seg. Mange kvinner her inne ser ut til å være ute av stand til å velge bra eller sette ned foten. Ellers er det jo side opp og side ned med tåpelige spørsmål fra tafatte kvinner som ber hele kg tolke et eller annet totalt uinteressant. Hva mener han med dette? Dette da? Anonymkode: 725ce...10d 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #18 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nåja - jeg synes det er like rart at kvinner velger å være sammen med slike menn, så jeg tenker det ikke bare handler om menn, men hva kvinner velger og finner seg i. Jeg synes mange kvinner er fryktelig dårlige til å velge, for så å klage ETTER de har valgt. Så det går like mye til kvinner om ikke mer. Har ei venninne som har valgt en sånn fyr og jeg tenker det sier mye om henne som tross alt har valgt ham og nå i ettertid går og klager og bærer seg. Mange kvinner her inne ser ut til å være ute av stand til å velge bra eller sette ned foten. Ellers er det jo side opp og side ned med tåpelige spørsmål fra tafatte kvinner som ber hele kg tolke et eller annet totalt uinteressant. Hva mener han med dette? Dette da? Anonymkode: 725ce...10d Jeg kan gå med på hva du sier til en viss grad, men du må huske at kvinner mange ganger blir "opplært" til å sitte stille, holde kjeft og smile pent, "snill pike syndromet" kaller vi det, jupp det eksisterer fortsatt. Og mange menn gir ikke kvinner rom til å prate like mye som dem selv, da "snakker vi for mye". En annen ting er at uansett om det er kvinnen eller mannen som er dominerende, og om de ikke havner med en lik type personlighet, så er det den dominerende part som jakter etter en "svakere part" (vi har også tøffel som utrykk for enkelte menn sant). Altså man blir jaktet på, og satt i "hypnose" (dette gjelder dominerende personligheter som er narsisisster og også de med psykopatiske trekk, og sosiopater (men de er annerledes) -det er overraskende mange av dem der ute). Man blir lurt og manipulert, og ender i en karusell hvor den ene misbruker og den andre er offer. I utgangspunktet så ser ikke den personen man "velger" ut til å være av den skumle sorten, mange av de er gode på å spille de "snille kortene" sine veldig lenge. Så kommer det kanskje, litt etter litt. Og avhengig av fryktelig mange ting, så kan det ta tid før man klarer å vri seg unna og våkne opp av hypnosen. Mange ganger blir man isolert fra venner og familie, så det er ingen andre der å dele disse erfaringene med, og kanskje man ikke tør heller fordi man ikke tør å oppleve konsekvensene. De som bruker lengst tid på å komme seg ut er ofte de med barn, de blir redde for hva personen kan finne på å gjøre med både en selv og barna om man prøver å gå. Jeg våknet ikke av trusler om vold, men når volden startet. Jeg hadde opplevd manipulering og gaslighting, overtramp av grenser -av foreldrene mine og fra barnsben av. Men ikke fysisk vold. Så når jeg forstod at det kunne bli noe av truslene, og når hverdagen bestod av frykt, ja da våknet jeg "ish", jeg var fortsatt i tåka. Desverre så skjønte han at jeg var på vei til å dra, og rakk å være så voldelig at han kunne endt livet mitt, den aller siste natta. Men da hadde jeg heldigvis allerede en utvei, så jeg kom meg unna. Takk og lov. Anonymkode: 685fd...410
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #19 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tror rett og slett at mange av kvinnene som skriver som AnonymBruker her inne er "damaged goods." Jeg tror ikke normale kvinner har behov for å skrive og oppholde seg på et singelforum, og især ikke gjemme unna nicket når menn skal tas. Tommelfingerregelen er vel at de normale kvinnene er ute og dater, erfarer livet og lever gjennom sosial interaksjon, mens det blir en slags opphopning av anonyme troll på forum som dette, der sistesorteringskvinner hamrer løs på tastaturet med ekstreme meningsytringer. Forumet blir gjerne et utstillingsvindu av meninger ytret av forbannede kvinner med ulike diagnoser, og ikke en avspeiling av virkeligheten. Jeg er helt overbevist om at f.eks hun som i en årrekke har skrevet om hengeballer og sædkvalitet i utallige tråder, har en ganske alvorlig diagnose og burde fått hjelp, heller enn å drite seg ut på åpent forum. Det er egentlig trist at ikke KG gjør mer for å beskytte enkelte mot seg selv. Anonymkode: 212f0...3c6 Egentlig ganske vilt at enkelte ytringer står i det forumet her. Det verste er at de får en del upvotes. Det vitner om at en del av klientellet her er nokså ekstremistiske. Jeg tror det er derfor mange troll koser seg her. De slipper unna i fare for å bli moderert bort. Jeg tror de fleste får passet påskrevet mye tidligere i andre forum. Anonymkode: b97a9...ecc
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #20 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og du regner deg selv som "ordentlig folk" da eller, med den ganske så empatiløse kommentaren? jeje... Pfft! Anonymkode: 685fd...410 Hva har empati med den kommentaren å gjøre? Hvordan vil du selv forklare at enkelte kvinner alltid ender opp i et forhold som ender opp i katastrofeforhold. Og hver eneste gang så er det alltid mannen sin skyld. Vanskelig å bortforklare, er det ikke? Og ja, jeg er ordentlig og redelig. Anonymkode: b6e98...da0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå