Gå til innhold

Daten har reist til utlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hvordan jeg skal tolke daten min, vi har truffet hverandre 5- 6 ganger, har det veldig koselig og hyggelig sammen, men ikke tatt noen samtale enda, så skylder hverandre såklart ingenting. Tenkte egentlig gå mer innpå intensjon praten neste treff, men han reiste så vekk og blir borte i ca 6 uker, uten å gi beskjed til meg. Før reisen spurte han om treff, men jeg kunne ikke, og så så jeg på snap at han var på vei til utlandet for å bli der en del uker. 

Er det noe jeg bør reagere på her eller ta han pent imot når han er tilbake igjen? Føler meg litt skuffet, men det kan være egoen min bare, samtidig vil jeg ikke være en dørmatte og bare stille til disposisjon når det behager han, what to do? 

Han har vært borte noen uker nå, og det er ingen tegn til andre damer og han svarer ofte på mine snap med at du skulle vært her eller at han skulle vært hos meg akkurat nå, vel å merke i en flørtende tone. 

Anonymkode: 17797...43f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo litt merkelig at han ikke fortalte at han skulle til utlandet.

Anonymkode: f239c...ab7

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde nok sagt noe, enten allerede på snap eller når han kommer hjem om at det var litt rart at han bare dro uten å nevne noe. Men på en litt lett måte, ikke si det dødsalvorlig liksom, men påpek det 

Anonymkode: d889a...80a

• Liker 2
Skrevet

Han har jo ikke informasjonsplikt ovenfor deg når dere bare "dater", hadde jo vært noe annet hvis dere var i et fast forhold eller samboere.

Anonymkode: 0433b...f6f

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde nok sagt noe, enten allerede på snap eller når han kommer hjem om at det var litt rart at han bare dro uten å nevne noe. Men på en litt lett måte, ikke si det dødsalvorlig liksom, men påpek det 

Anonymkode: d889a...80a

Ja, jeg må nesten gjøre det. Prøver å finne ut av hvordan jeg bør reagere når han kommer tilbake og spør om treff igjen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han har jo ikke informasjonsplikt ovenfor deg når dere bare "dater", hadde jo vært noe annet hvis dere var i et fast forhold eller samboere.

Anonymkode: 0433b...f6f

Ja, jeg bytter litt mellom både dette og at jeg føler meg litt for enkel og lett tilgjengelig om han bare kan reise bort for mange uker og komme tilbake og ha meg der han ønsker hvis du skjønner. Mister verdien min litt føler jeg, men kan hende jeg tenker veldig feil her og derfor spør jeg dere her for å få ulike meninger på det :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror aldri jeg kunne tenkt på å bare reise bort hvis jeg faktisk likte noen og ville ha et forhold. Da hadde jeg sagt fra, er jo rart å bare forsvinne i flere uker…

-Mann, 25

Anonymkode: 159db...6b0

• Liker 6
Skrevet

Så lenge han opprettholder kontakten med deg så er det jo greit. Men du står fri til å date andre uten dårlig samvittighet og må ikke vente på han om du ikke vil det, dere har ikke tatt praten og kan ikke forvente så mye av hverandre enda 

Anonymkode: 49296...530

Skrevet

Han har lagt lista for sitt behov for personlig frihet virker det som. 
Du prøver å tilpasse deg hans form for dating eller? 
Dette er sånn en en lett havner i en hekt. 
Å ikke vite om en er, vil inngå i et forhold , eller om når en kan i det hele tatt ta opp temaet om at en føler det naturlig å være i et fast forhold 

Det kan være at han er en person som føler han ikke skylder noen en forpliktelse av å informere om sine planer og avtaler 

Anonymkode: c88e2...380

• Liker 1
Skrevet

Dette er et rødt flagg. For han, ikke deg. Du virker særdeles inn på sliten

Anonymkode: b58b2...fde

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ut rolig enig med det te vel formulerte innlegget. Tror vi bur de mel de oss som fri villige i høy este rett.

Anonymkode: 1eaa2...f1c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2021 den 23.48):

Fordi jeg ikke er fornøyd med smuler? Fint for deg at du tåler å få minimalt av daten din, men det gjør ikke jeg :) 

• Liker 1
Skrevet

Har sendt melding og spurt han om han er interessert eller ikke da jeg ikke har hørt fra han på en stund. Spent på svaret, men tenker det er greit å få en klarhet. Har ingen ønsker om å havne i en hekt. 

• Liker 1
Skrevet

Dette var vel kanskje noe han hadde bestilt før dere begynte å date? I så fall er det jo ikke unaturlig at man ikke kaster alle planer på sjøen fordi man har date. Kanskje noe han burde fortalt, men så lenge dere har grei kontakt også mens han er på tur, så tenker jeg at det ikke nødvendigvis er noe problem, og at det er en mulighet for at dere kan treffes når han kommer tilbake. Ta nå ikke sorgene på forskudd, se hvordan kontakten er uten at du bør føle at du skylder han noe ennå. 

Anonymkode: b667c...cb4

Skrevet

Jeg klarte ikke la være å vise at jeg er skuffet og han taklet det godt. Var deilig å få det ut og han var enig i at jeg har rett :)  

Nå har jeg sagt ifra om mine forventinger, så får jeg bare se om han leverer på dem fremover eller ikke. Kommer ikke til å gjenta dette , da blir det tvers kutt i kontakten. Men virker nå som han er interessert tross for utbrudd fra min side 😅

Jeg har generelt litt temperament og vansker for å la være å si ifra om noe plager meg, så er like greit at han får se den siden ved meg og han sa at han er ganske avslappet person og jeg ikke trenger tenke på det. Nå får vi bare se om handlinger følger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...